Strona 1 z 1

Konwersja ECU

: 2018-03-08, 11:47
autor: Heniek22
Panowie pytanko.
R-Performance wali wszystkie projekty R32 tubo na seryjnym Ecu z bypassem na sterowanie turbo.

Pytanie czy ktoś próbował już robić ten zabieg z 2.7 BiT ?
Zamiast rzeźbić w mojej S4 B7 z 2,7 ze sterowaniem Klimą i tempo matem mógłbym włożyć sterownik z 3,0 V6 z B7 podłączyć pod niego silnik i kwestia strojenia i sterowania turbinami. a reszta działaby bez problemu i kombinacji.

: 2018-03-08, 22:02
autor: mylek
Z tempomatem czy klimą jest mniej rzeźbienia niż z dwoma ECU :)

: 2018-03-09, 06:35
autor: Heniek22
Ale dlaczego z dwoma ecu . Ecu z S4 2.7 do hasioka a silnik odpalony i wystrojony na ecu z 3,0 V6 B7

: 2018-03-09, 07:31
autor: Garret
Heniek22 pisze:Ale dlaczego z dwoma ecu . Ecu z S4 2.7 do hasioka a silnik odpalony i wystrojony na ecu z 3,0 V6 B7
wszystko idzie ogarnąć, bez kombinacji z ecu, również tempomat :)

: 2018-03-10, 10:43
autor: Heniek22
A ecu nie jest np. bardziej rozwojowy bo nowsza elektronika ?

Panowie doradźcie mi jeszcze w jednym temacie. Moja B7 Stoi na razie rozpruta jest to golas ( Brak komputera pokładowego z tyłu korba ogólnie szału nie ma)

Znajomy rozebrał całą S4 B6 i ma kmpl wiązkę środkową z modułem komfortu
jak się ma to do ABS i modułu komfortu ?? Mogę ta wiązke przełożyć i mieć przygotowane wtyczki pod upgrade zamiast ciągnąć potem kable ??

Panowie pytanie moje jest następujące i jednoznaczne CZY mogę wsadzić do budy B7 Wiązkę z S4 B6 V8 z modułem komfortu S4 B7
Czy lepiej zostawić wiązkę ori i dorabiać kable.
Dokłądam:
-Środek Recaro S4 elektryczny podgrzewany
-Fotochrom automatyczny
-czujnik deszczu i zmierzchu
-Navi RNSE
-FIS Kolorowy
- Tylne szyby elektryka
- podświetlane klamki
- Kierownica z multifunkcją
- Bixenon skrętny ( tutaj wiązka jest osobna i tak już mam)
-PDC przód tył ( Wiązka ze sterownikiem już mam)