Strona 1 z 2
Sprzęgło dwutarczowe do S4 B5
: 2018-02-18, 21:27
autor: =Tomi=
Szukam jakiegoś dobrego sprzęgła do S4. Obecnie mam docisk od RS4 i spiek na 6 łopatkach.. na razie jest ok... ale szukam czegoś mocniejszego. Ktoś z was ma zamontowany zestaw dwutarczowy od 3.0TDI ? Potrzebne są jakieś dodatkowe przeróbki ? Jaką moc i jaki moment mniej więcej wytrzyma taki zestaw ?
: 2018-02-18, 21:31
autor: DobrzanskiS4B5
Pisz do LAMIKA
Opracowaliśmy sprzęgło dwutarczowe do BiTurbo ,ma je w sprzedaży już

: 2018-02-18, 21:39
autor: =Tomi=
Zaraz do niego napisze :)
Ty jeździłeś na spieku i na docisku SACHS Performance ? Ile taki zestaw znosił ?
: 2018-02-18, 21:52
autor: MaDmAx
: 2018-02-18, 22:18
autor: =Tomi=
I nawet tanie... 😂😂😂
: 2018-02-18, 22:24
autor: MaDmAx
to nie są tanie rzeczy, to Motorsport

: 2018-02-18, 23:06
autor: DobrzanskiS4B5
=Tomi= pisze:Zaraz do niego napisze :)
Ty jeździłeś na spieku i na docisku SACHS Performance ? Ile taki zestaw znosił ?
Moje bylo na 850nm a że NM mialem wiecej to nie ogarnialo
Ale takie 800nm to spokojnie obrobi i nie chodzilo bardzo ciężko,tylko że za tą cene to bierz od Lamika dwutarcz,mow że Cie podsylam
: 2018-02-18, 23:21
autor: kurpiu
Jezdzilem an dwutarczu z 3.0 mega miekkie sprzeglo 800nm z palcem znosi. Jedynie zamach dorobic a sprzeglo w sklepie kupujesz.
: 2018-02-18, 23:55
autor: =Tomi=
DobrzanskiS4B5 pisze:=Tomi= pisze:Zaraz do niego napisze :)
Ty jeździłeś na spieku i na docisku SACHS Performance ? Ile taki zestaw znosił ?
Moje bylo na 850nm a że NM mialem wiecej to nie ogarnialo
Ale takie 800nm to spokojnie obrobi i nie chodzilo bardzo ciężko,tylko że za tą cene to bierz od Lamika dwutarcz,mow że Cie podsylam
Już do niego napisałem i czekam na odpowiedź :D
: 2018-02-21, 07:04
autor: imhotet
kurpiu pisze:Jezdzilem an dwutarczu z 3.0 mega miekkie sprzeglo 800nm z palcem znosi. Jedynie zamach dorobic a sprzeglo w sklepie kupujesz.
Zamach trzeba dorobić czy przerobić ?
: 2018-02-21, 10:21
autor: kurpiu
Dorobic. Moge zalatwic jak cos.
: 2018-02-21, 22:29
autor: buryy
Taki cudowny ten dwutarcz z 3.0TDI, że normalnie nie ma żadnych wad

To nic, że wałek 01E ma inną średnicę wieloklinu i trzeba przerabiać tarczę co skutkować będzie w krótkim czasie ponownym zrzuceniem skrzyni. Weź komplet od Dawida Lamika, na tym seryjnym docisku, na którym on je robi z tarczami kevlarowymi powinno przenieść max 900Nm
: 2018-02-21, 23:26
autor: kurpiu
Jak narazie jezdze na nim dwa lata i niemam z nim problemow. A duzym plusem jest to ze idziesz do sklepu kupujesz drugi zakladasz i jezdzisz.
: 2018-02-27, 11:14
autor: s4jakub
Jak cenowo wychodzą takie dwutarcze ?
: 2018-02-27, 19:16
autor: mylek
Z tym przerobieniem wejścia na wałek to nie jest wielki problem. Nie widzę powodu dlaczego miałoby się to zaraz rozlecieć jak jest dobrze zrobione Adapter ciasno spasowany dotoczyć, wprasować i profilaktycznie obspawać. Ja mam tak u siebie. U mnie na dwutarczu nie widzę żadnych niepokojących objawów. Pedał bierze dobrze, chodzi miękko, nie telepie, nie hałasuje. Inna sprawa, że nie jest takie "hop" iść do sklepu i kupić sprzęgło, bo nowe sprzęgło = przerobić nową tarczę.
Sprzęgło kosztuje 1200zł. Koło zamachowe dorobienie to 1600-1700zł jak dobrze pamiętam. A i jeszcze trzeba szlifować dzwon skrzyni i łapę, ale to prosta i jednorazowa robota.
Nie wiem jak znosi to duże moce bo mam póki co niedużą u siebie ale jestem dobrej myśli.