Hybrydy czy K04 RS4 - co wybrać, za i przeciw
: 2018-01-24, 14:22
Luźna dyskusja, wiem że było już trochę podobnych tematów ;)
Auto już rozebrane. Muszę ogarnąć turbiny, w K03 mam popękane żeliwa. Interesuje mnie 400KM i okolice 550-570NM. W aucie założone już większe intercoolery, zrobiony dolot, DVki, Nki, świece, cewki wszystko nowe. Kupione wtryski 430ki i pompa DW200. Sprzęgło też dojdzie.
Waham się czy jest sens robić hybrydy (muszę znaleźć coś niepopękanego + przeróbka) koszt łącznie 3500-4500zł.
Czy może lepiej dołożyć i kupić oryginalne K04 RS4 (koszt około 6000 netto).
Przyjmując, że koszt K04 będzie 2 razy większy to jednak ich żywotność powinna być również dużo większa? Czy się mylę?
W przypadku padnięcia hybrydy, wyciągnięcie silnika + naprawa i już zwraca się zakup K04.
Samochodu nie planuję sprzedawać, ma być w miarę mocny i w miarę bezawaryjny. Od razu mówię, że K04 RS6 czy inne większe mnie nie interesują. Ma być charakterystyka
typowo do jazdy na co dzień (pod tym względem trochę lepsze będą pewnie hybrydy niż K04)?
Mam jeszcze trzecią opcję - zakup zrobionych już hybryd z teoretycznie niewielkim przebiegiem jednak nie wiadomo kto to robił i ile będą one w stanie wyciągnąć no i pojeździć. Koszt 2000zł ale i największe ryzyko ponownego wyciągania silnika.
Proszę o wszystkie za i przeciw za poszczególnymi możliwościami. Jest wielu użytkowników zarówno hybryd jak i K04 więc myślę, że powinna wywiązać się ciekawa dyskusja.
Auto już rozebrane. Muszę ogarnąć turbiny, w K03 mam popękane żeliwa. Interesuje mnie 400KM i okolice 550-570NM. W aucie założone już większe intercoolery, zrobiony dolot, DVki, Nki, świece, cewki wszystko nowe. Kupione wtryski 430ki i pompa DW200. Sprzęgło też dojdzie.
Waham się czy jest sens robić hybrydy (muszę znaleźć coś niepopękanego + przeróbka) koszt łącznie 3500-4500zł.
Czy może lepiej dołożyć i kupić oryginalne K04 RS4 (koszt około 6000 netto).
Przyjmując, że koszt K04 będzie 2 razy większy to jednak ich żywotność powinna być również dużo większa? Czy się mylę?
W przypadku padnięcia hybrydy, wyciągnięcie silnika + naprawa i już zwraca się zakup K04.
Samochodu nie planuję sprzedawać, ma być w miarę mocny i w miarę bezawaryjny. Od razu mówię, że K04 RS6 czy inne większe mnie nie interesują. Ma być charakterystyka
typowo do jazdy na co dzień (pod tym względem trochę lepsze będą pewnie hybrydy niż K04)?
Mam jeszcze trzecią opcję - zakup zrobionych już hybryd z teoretycznie niewielkim przebiegiem jednak nie wiadomo kto to robił i ile będą one w stanie wyciągnąć no i pojeździć. Koszt 2000zł ale i największe ryzyko ponownego wyciągania silnika.
Proszę o wszystkie za i przeciw za poszczególnymi możliwościami. Jest wielu użytkowników zarówno hybryd jak i K04 więc myślę, że powinna wywiązać się ciekawa dyskusja.