Strona 1 z 2
Sprezyny s4/rs4
: 2011-07-14, 21:19
autor: Racer
Słuchajcie, czy sprezyny od S4 obnizajace podejda do Rs4?? Bo chciałbym zakupic:d..... Mam teorie ze podejda ale......
: 2011-07-14, 21:29
autor: buba
S4 to -30mm
RS4 to -40mm
ale nie jestem pewny na 100%
podejsc podejda
: 2011-07-14, 21:37
autor: SID
podejdą na 100 % - ale aby było do Avanta
: 2011-07-14, 22:57
autor: xxlobo
A jakie planujesz zakpic? Tez sie zastanawialem nad tym, tylko czy twardsza sprezyna nie zabije szybciej amorkow... np. takie cos znalazlem,
eibach pro kit
: 2011-07-14, 23:20
autor: BKMM
Napewno coś tam szybciej amory pójdą, ja jestem zdania ze rowno z wymiana sprezyn powinna iść wymiana lub utwardzenie amorow, bo inaczej to troche bez sensu, chyba ze chodzi Ci tylko o wizuane obniżenie auta.
: 2011-07-15, 00:16
autor: LCQ
przy bardzo dobrych i zdrowych amortyzatorach gazowo-olejowych 30 mm jest ok, jeśli amortyzatory są ze sportowych wersji (do 40mm max), prawda jest taka że różnie bywa z tymi obniżeniami, te Eibacha to -20mm , moim zdaniem jak brać to np: -35 mm które jest optymalne, ja u siebie miałem springi Vogtland, polecam
: 2011-07-15, 17:59
autor: Racer
LCQ pisze:przy bardzo dobrych i zdrowych amortyzatorach gazowo-olejowych 30 mm jest ok, jeśli amortyzatory są ze sportowych wersji (do 40mm max), prawda jest taka że różnie bywa z tymi obniżeniami, te Eibacha to -20mm , moim zdaniem jak brać to np: -35 mm które jest optymalne, ja u siebie miałem springi Vogtland, polecam
Ja generalnie celuje w -30mm bo nizej przy 19-stkach moze byc juz hardcore:(.... ja planuje zakupic MTS technik i nie mowcie ze to jakas lipa. Załozyłem jakis czas temu do M3 i wybieraja lepiej nierównosci niz inne bardziej markowe sprezyny. A miałem okazje jezdzic na roznych od eibacha po tein-a itp...
: 2011-07-15, 19:04
autor: xxlobo
MTS nie ma zbyt duzo dobrych opinii, ale jest tanio i mozna zaryzykowac, nie zapomnij podzielic sie wrazeniami, moze okaze sie, ze akurat w B5 jest ok.
: 2011-07-15, 19:19
autor: LCQ
MTS/Tatechnixy to kupa, a wsadzanie tego do S/RS nie wypada..., do takich aut zakłada się markowe a przede wszystkim konkretne graty które sprawdzają się w trudnych sytuacjach na drodze, Racer to że na początku jest super nie znaczy że za 10-20 tys km będzie identycznie(markowe zawieszenia poznaje się na identycznej pracy przez wiele lat), w swoim poprzednim wozie do testów zmieniałem ciągle zawieszenia od samych springów po kity i gwinty (w sumie przez 5 lat prawie 30 razy!!), wierz mi lepiej dołożyć i cieszyć sie taką samą jazdą cały czas, nasze kloce są ciężkie i właściwa amortyzacja jest bardzo istotna
jeżeli chcesz:
1)jeździć komfortowo i dynamicznie, kup np: Eibach/Weitec/Vogtland
2)twardo ale lepiej na zakrętach: H&R/KW
Pozdrawiam
: 2011-07-15, 20:11
autor: buba
LCQ ma rację

: 2011-07-15, 20:51
autor: Gracjan
Ja mam gwint KW co prawda Variant 1 ( tylko regulacja wysokości ) ale jestem super zadowolony.
Obniżenie jakieś mniej więcej około 4/5cm.
: 2011-07-15, 20:57
autor: LCQ
też go mam, jest ok
: 2011-07-19, 23:38
autor: Racer
LCQ pisze:też go mam, jest ok
Słuchajcie narazie jeszcze nie zamowiłem, zbieram opinie i osobiscie dogladam jednego zestawu w M3 wiec sie zobaczy, wiem ze markowe tematy sa lepsze, ale powiem szczerze ze np z eibacha nie byłem zadowolony:( był twardy i nerwowy..... zobaczymy jeszcze poczekam chwile
: 2011-07-19, 23:40
autor: LCQ
miałeś Eibacha w RS4? same springi?czy kit?
: 2011-07-20, 22:52
autor: Racer
LCQ pisze:miałeś Eibacha w RS4? same springi?czy kit?
akurat nie w rs-ie:P.... ale naprawde mi nie ie wiec lezały:(.... narazie walcze z doładowaniem wiec sprawe sprezyn odkładam:(