Strona 1 z 3

S4 MaQ Powered by MR Motors

: 2011-07-11, 18:10
autor: MaQ
Przyszedł czas abym i ja ujawnił się i pochwalił się swoja Audica
Trzy lata temu po skończeniu A4 2.8Q postanowiłem wybrać się do niemiaszków po eSke. Po obejrzeniu kilku parchów straciłem nadzieje na dobry egzemplarz i przez przypadek trafiłem do wsi pod Monachium gdzie stała moja przyszła eSka
Obrazek Obrazek Obrazek
Zaczęło się niewinnie od wydechu el-teca i chęci zrobienia programu u Witka, ku mojemu zdumieniu program już był:
Obrazek
W związku z tym kupiłem sprężarki RS6 od Sida i z pomocą AW69 najpierw założyliśmy FMIC
Obrazek
a następnie głowice 2.8, dolot BMC, Boscha 044, wtryski 630cc, sprzęgło RS4(teraz wiem Adam, że to był głupi pomysł :mrgreen: już zbieram na Clutch Mastersa) i oczywiście sprężąrki RS6. W zeszłym tygodniu doszły jeszcze nowe DV i powiększony kolektor dolotowy od Adama który jednak nie poprawił wyniku 430KM i 530Nm
Obrazek
Mimo wszystko dla mnie to i tak szatan :-D
Obrazek Obrazek Obrazek
Wielkie podziękowania przede wszystkim dla Adama AW69 za mechanikę, dla Witka za strojenie i wgranie launch controla i antilaga, dla Pawła za bieżący serwis i otwarty kredyt w MR Motors :-P i dla Sida za support w dziedzinie części i zaszczepienie pomysłu na mody ;-)

A tu taki filmik na szybko telefonem zrobiony http://www.youtube.com/watch?v=-ULRK4Xedio

: 2011-07-11, 19:03
autor: buba
kufa też tak chce, ten dźwięk w tunelu urywa suty :!:

: 2011-07-11, 19:50
autor: moment
nieźle :mrgreen: też jestem na etapie zbierania gratów na taki setup, bezawaryjnosci życze

: 2011-07-11, 20:18
autor: 1kowal1
widzę że obraliśmy tą samą drogę co do osób robiących tuning mechaniczny i elektoniczny
to twój stał w czwartek 07.07 w mr motors??
zastanawia mnie jedno masz dodatkowo głowice od 2.8 i dolot a wynik ciutkę gorszy,ciekawe czym jest to spowodowane??
czy launch control tak zabiło od razu sprzęgło od rs4??
gratulacje projektu

: 2011-07-11, 20:34
autor: DOGI
ładnie ładnie ciekaw jestem kiedy ujrze swoją niunie i w niej pobrykam :-)

: 2011-07-11, 22:27
autor: SID
he he a niech Cie !
z tego co pamiętam mineło 2 lata i teraz dopiero auto pokazujesz :-D

no gratki

czy mnie słuch nie myli - pod końcem obrotów słyszałem wypadanie zapłonów (padniete cewki ? )
nie mylić z wydechem

: 2011-07-11, 22:38
autor: sportmile
to Andrzej wlasnie jest potrzymanie turbo .

: 2011-07-11, 22:44
autor: nosb
Fajnie nakurwia :) W moje tez minimalnie strzela przy zmianie biegow ale to nie to samo co antilag :) Tez chce :mrgreen:

: 2011-07-11, 22:44
autor: BKMM
Przybliży ktoś temat tego LC i podtrzymania turbo? Nie wiem czy dobrze rozumiem - Rogal to poprostu wgrywa do sterownika? Czy potrzebna jest do tego jakaś dodatkowa elektronika czy może jeszcze coś wiecej? Jak działa ta procedura startu?
Wybaczcie jeśli pytania są kretyńskie ;)

: 2011-07-11, 22:56
autor: SID
sportmile pisze:to Andrzej wlasnie jest potrzymanie turbo .
no faktycznie - zmęczony jestem widze i nie przyczaiłem że to auto też ma :-/

: 2011-07-11, 23:01
autor: sportmile
....

: 2011-07-11, 23:02
autor: MaQ
1kowal1 pisze:widzę że obraliśmy tą samą drogę co do osób robiących tuning mechaniczny i elektoniczny
to twój stał w czwartek 07.07 w mr motors??
zastanawia mnie jedno masz dodatkowo głowice od 2.8 i dolot a wynik ciutkę gorszy,ciekawe czym jest to spowodowane??
czy launch control tak zabiło od razu sprzęgło od rs4??
gratulacje projektu
jak na WT to moja. Wynik gorszy z niewiadomej przyczyny po zwiększaniu doładowania z 1,3 do 1,5 moc wcale nie rosła :-/ LC jest narazie wyłączony do czasu wymiany sprzęgła bo RSowe się nie nadaje
BKMM pisze:Jak działa ta procedura startu?
Z tego co mi Witek tłumaczył to po prostu opóźnia zapłon i paliwo spalając się przed turbiną napędza ją ale może niech ktoś mądrzejszy się wypowie

: 2011-07-11, 23:17
autor: aw69
nic nie trzeba lutować....

: 2011-07-11, 23:21
autor: sportmile
mniej wiecej dobrze Ci wytlumaczyl.

: 2011-07-12, 00:42
autor: Rafalek114
Do antilaga nie trzeba nic lutowac,ewentualnie do LC mozna dorobic wlacznik i wylacznik tak jak juz kiedys wspomnial o tym Witek na sr ,ale my w naszych autach mamy LC ustawione z kompa bez lutowania (poprostu na stale ) bez mozliwosci wlaczania i wylaczania .... Jezeli chodzi o antilaga to tak jak juz wspominalem gt2871r A/R 0,82 przetrwalo juz ponad 20tys km i nic jej nie dolega , wiec az takie szkodliwe to nie jest