Strona 1 z 1
Wgranie programu
: 2017-12-09, 14:15
autor: mgrozny
Witam.
Moje rozważania krążą wokół posiadania dwóch map. Mam teraz wgrany agresywny program i dochodzę do wniosku że wolał bym mieć seryjny, a od czasu do czasu do wariowania przydawał by się ten obecny. Nie mam gazu i jak na auto do codziennej jazdy, spalanie ok 14l przy normalnej jeździ. Moja eska jest w bardzo dobrym stanie i chciałbym żeby tak zostało. Czy jedynym logicznym rozwiązaniem jest posiadanie dwóch identycznych sterowników (8D0 907 551 C) ? Ile trzeba zapłacić za budżetowy sprzęt tylko do zmiany wsadu? Co o tym myślicie.
: 2017-12-09, 14:22
autor: Wojt3q
jesli chodzi Ci glownie o te spalanie to nic nie uzyskasz jedynie zmiana auta ;)
: 2017-12-09, 15:00
autor: mgrozny
Spalanie i żywotność k03. Mam w peaku na dwójce 1.4b i spada do 1.2 a to jak ktoś kiedyś napisał szybka droga do zmiany turbin. Poza tym w całym zakresie jest podlane żeby EGT nie rosło jak zwariowane.
: 2017-12-09, 15:02
autor: mophk
wystarczy mpps chinski i gotowe pliki - zmiana, jak sie nic nie zepsuje w trakcie, to około 20minut. ogolnie bez sensu bo spalanie sie nie zmniejszy znacznie. po prostu lżejsza noga tylko w chodzi w grę
: 2017-12-09, 15:23
autor: luk448
Trochę nie rozumiem tego tematu. Chcesz uzyskasz mniejsze spalanie w s4 b5 mając auto po programie? Teraz auto spała Ci 14 ltr na setkę i sądzę że to bdb wynik. Cudowanie w dwie mapy, dwa sterowniki to nie czasem przejaw formy nad treścią? Rozumiem jakbyś miał 500,600 PS to ma to sens... A tak... Skoro 14 ltr to za duże spalanie to chyba powinieneś rozważyć zmianę auta skoro to dużo.
: 2017-12-09, 15:24
autor: Wojt3q
wrzucic serie jesli chcesz zeby bylo tanio ,a jesli chcesz zeby bylo ok to program napisany pod auto u kogos ogarnieteho to najlepsze rozwiazanie nie ma sensu kombinowac z dwoma programami gdzie wiesz ze jeden nie jest zdrowy dla auta . wyrzucanie kasy w bloto .
normalna jazda w miescie to ten samochod ma bez roznicy czy bedzie program czy nie . roznicy nie poczujesz w spalaniu
spalanie jest z tych niskich
: 2017-12-12, 22:32
autor: Kierbi
W 551C po kablu nic nie zrobisz. Na nefarious masz scisle opisana rutyne przelaczania map dla nowszego ecu ale jesli w tym nie siedzisz a zakladam ze tak jest bo bys o to nie pytal to sobie nie poradzisz. Takze albo tanio albo dobrze. Kupno mboxa to tez 500-800pln i wtedy chinski mpps i zabawa w obrobke i przynajmniej me7logger.
Zrob u kogos bezpieczny program na 551C na slabego bara i kontroluj prawa noge.
: 2017-12-17, 13:11
autor: YoGi
Sorry koledzy nie udzielam się na forum ale w tym temacie muszę, kolego Groźny trochę cię nie pojmuję, masz 2,7BiT i narzekasz na 14l w mieście? trochę to śmieszne! powiem ci tyle że mój BEX co się nie umywa do BiT też w mieście mi pali ok.12-13l przy spokojnej jeździe, mieszkam w Krakowie i raczej nie narzekam na spalanie. Skoro uważasz że dużo ci pali Esiok to zmień auto na N/A, a po 2 zanim zdecydowałeś się na S4 to trzeba było poczytać trochę forum, tu każdy by ci powiedział że kupno Esioka to chyba najtańszy wydatek, koszta zaczynają się przy utrzymaniu!!! a godnie utrzymać S4 to worek piniendzy

: 2017-12-17, 13:13
autor: mophk
uważam że takie spalanie jest niskie i tyle. mi kiedys 1.8t spaliło przy 80km po miescie okolo 20L gazu..
: 2017-12-17, 13:17
autor: YoGi
o tym właśnie mówię moje 1.8T(190KM) pali podobnie do kolegi 2.7(265KM) i kolega załamany że mu pali 14l i mówię o PB bo LPG nie posiadam:mrgreen:
: 2017-12-17, 17:58
autor: RotS4
jesli ktos narzeka ze mu auto pali 14 czy 16 litrow, to znak ze go nie stac i niech kupi Corse 1.5D. Tyle. Po co sie czarowac i smucic innym ?
: 2017-12-17, 18:12
autor: yareckiS4
dokładnie, na miasto twingo w gazie, a jak to napisałeś do 'wariowania' zostaw sobie ese.