Strona 1 z 1

Podłączenie licznika rs4 b5 do s4 b5 lift

: 2017-11-09, 14:59
autor: Grondzi
Panowie posiada ktoś jakieś schematy czy info które piny trzeba zmienić ?bo gdzieś kiedyś czytałem że kilka pinow trzeba pozmieniać żeby dobrze dzialal, dodam że po zalozeniu licznika rs4 b5 do esy wszystkie wskazniki działaja i nie wiem czy coś trzeba zmieniać,s4 jest poliftem z 2000r.

: 2017-11-11, 13:21
autor: Kierbi
Zakladam, ze oba to canowskie vdo wiec wszystko powinno hulac jesli chodzi o pinouty. Wartosci adaptacyjnych typu tank charakteristic itp nigdy nie porownywalem. Piny przekladasz kiedy zmieniasz np z wadliwego Jaeggera na Vdo.

: 2017-11-11, 14:04
autor: MaDmAx
piny zmieniasz jak montujesz zegary z zegarkiem cyfrowym w miejsce tych z zegarkiem analogowym (na obrotomierzu), oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor) ;-)

: 2017-11-11, 15:21
autor: DobrzanskiS4B5
MaDmAx pisze:piny zmieniasz jak montujesz zegary z zegarkiem cyfrowym w miejsce tych z zegarkiem analogowym (na obrotomierzu), oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor) ;-)
i to jest profi info Panie Madmax 8-)

: 2017-11-11, 20:51
autor: Maryś
MaDmAx pisze:piny zmieniasz jak montujesz zegary z zegarkiem cyfrowym w miejsce tych z zegarkiem analogowym (na obrotomierzu), oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor) ;-)
Z 1025 (can) zmieniamy na 1024 (analog) lub na 0.

Jeżeli twoje zegary s4 mają cyfrowy zegarek to żadnej przekładki pinów nie robisz. Jeżeli nie masz czujnika w misce to można wyłączyć komunikat Oil sensor, żeby nie denerwował.

[ Dodano: 2017-11-11, 20:51 ]
Kierbi pisze:Zakladam, ze oba to canowskie vdo wiec wszystko powinno hulac jesli chodzi o pinouty. Wartosci adaptacyjnych typu tank charakteristic itp nigdy nie porownywalem. Piny przekladasz kiedy zmieniasz np z wadliwego Jaeggera na Vdo.
Polifty z cyfrowym zegarkiem Vdo i jaeger mają ten sam pinout :-P

: 2017-11-11, 21:23
autor: MaDmAx
Maryś pisze:
MaDmAx pisze:piny zmieniasz jak montujesz zegary z zegarkiem cyfrowym w miejsce tych z zegarkiem analogowym (na obrotomierzu), oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor) ;-)
Z 1025 (can) zmieniamy na 1024 (analog) lub na 0.

Jeżeli twoje zegary s4 mają cyfrowy zegarek to żadnej przekładki pinów nie robisz. Jeżeli nie masz czujnika w misce to można wyłączyć komunikat Oil sensor, żeby nie denerwował.
Ale bez czujnika w misie olejowej nie bedzie dzialal wskaznik temperatury oleju

: 2017-11-11, 21:45
autor: Maryś
Wiem. Dlatego napisałem, że można wyłączyć ten komunikat przez edycję wsadu żeby nie denerwował

: 2017-11-13, 00:26
autor: Grondzi
Dzięki Panowie za info,wlasnie zastanawiałem sie co trzeba zmieniać jak wszystko działa po zalozeniu licznika rsa.czujnik w misce mam, jutro wlatuje do auta licznik rsa i zostanie tylko zakodowane imm.Jeszcze raz dzięki za informacje :)