Strona 1 z 2

Upalanie S3 8l

: 2017-09-12, 15:35
autor: lyru332
Na forum w galerii mam co prawda A6 ale mam też S3 które w zasadzie bardziej pasuje na te forum hahah :) wrzucam kilka filmów :)

https://www.youtube.com/watch?v=23yn7WCnrdQ

https://www.youtube.com/watch?v=N1NXUkYMlNU

: 2017-09-15, 18:02
autor: luk448
lyru332, a jak mocowo w tym s3?Jaka waga auta?Przyjemnie sie to oglada. :-)

: 2017-09-15, 22:37
autor: ZbychuBt
Pozdrawiam SCI :-P

: 2017-09-17, 01:40
autor: lyru332
To jest zakute 1.8t BAM na K04-064 z mocą 343km i 434NM, waga 1250kg z full bakiem, fajnie wstaje chociaż podtrzymania brakuje niestety... Ogólnie zabawka fajna. Ostatni codrive latalem w temp 25st na rajdowym slicku michelina pilot sport rb20, miazga, auto tak kleiło że szok. Zawias to Bilstein B14, szału nie ma ale daje rade nawet na dziurawym asfalcie.

: 2017-09-17, 13:03
autor: buba
a jak napęd?

: 2017-09-17, 18:18
autor: lyru332
no nie jest to quattro ale daje rade :) początkowo próbowałem coś ugrać z ori sterowaniem ale zrezygnowałem bo potrzebuje mieć wszystkie czujniki, chyba jakoś 5 sygnałów bierze w tym udział, ABS, czujnik kąta skrętu, przyspieszenia wzdłużnego i przechyłu poprzecznego i coś tam jeszcze masakra... założyłem Drag Controller od Ecumaster'a ze spięciem na 100% co daje 50/50 i jest git. Męcze te auto na slickach już ok 1500km oesowych i nic się nie dzieje. Sprzęgło raczej się nie sypnie, narażona jest w pierwszej kolejności zębatka przy ataku i przekładnia kątowa bo naprężenia są konkret przez brak centralnego dyfra.

W środku mam na desce regulację % spięcia na potencjometrze ale 95% czasu przejechanego jest na max spiętym.

Obrazek

Obrazek

: 2017-11-27, 09:09
autor: true jiGsaw
czyli rwd? :mrgreen:

: 2017-11-30, 15:14
autor: Norbi
Mi tam praca zawieszenia na tym pierwszym filmie bardzo się podoba, wybiera bardzo ładnie i gasi mega szybko, a bezawaryjność przy tym setupie może i powinna zadziwiać.
Jazda na OS-ach to nie to samo co nawet wściekłe upalanie po mieście.
Gratuluje autka i ogarniania tematu ;-)

: 2017-12-01, 06:01
autor: Pabler
true jiGsaw pisze:czyli rwd? :mrgreen:
Nie da się w s3 8l zrobić rwd, noo chyba że odkręcisz przednie półosie ;-)

: 2017-12-02, 08:57
autor: true jiGsaw
Pabler pisze:
true jiGsaw pisze:czyli rwd? :mrgreen:
Nie da się w s3 8l zrobić rwd, noo chyba że odkręcisz przednie półosie ;-)
To ja widziałem opla vectrę RWD niedawno na allegro, a Ty twierdzisz, że z Audi quattro się rwd zrobić nie da? :lol: S3 z resztą teź rwd niedawno widziałem. Gościu napisał, że nie ma quattro, więc pewnie rwd, no bo chyba nie zamienił quattro na fwd? :mrgreen:

: 2017-12-02, 16:02
autor: Masta_J
W haldexie wyciągasz co nie co z tyłu i masz przednią ośkę.

: 2017-12-02, 17:36
autor: true jiGsaw
No tak, tylko nie widzę żadnego sensu takiego zabiegu, a quattro nie ma w tym aucie, więc pewnie przerobił na rwd.

: 2017-12-03, 12:03
autor: Pabler
True jiGsaw Może inaczej, elektronicznie nie da się zrobić rwd. A sterownikiem od Ecumastera można zrobić full fwd albo spinasz napęd na 100% i masz full time awd z rozdziałem 50-50 i pośrednie.

: 2017-12-16, 20:43
autor: lyru332
napisałem, że nie jest to quattro bo to haldex :P a to ciężko nazywać prawdziwym quattro chociaż teraz napęd mam stały 4x4, wrzucam filma ;)

https://youtu.be/kRnVnrhbtkA

: 2017-12-17, 09:25
autor: Pabler
Eee tam, teraz masz lepiej spięte napędy niż nie jedna pseudo terenówka ;-)
Mam pytanie, przed dołożeniem sterownika haldexa jeździłeś tak na seri ? Spora różnica ? Na jednym z nawrotów zauważyłem że dalej przód wyciąga jak na seri.