Pompa paliwa 040 - cofa paliwo
: 2017-08-18, 22:38
Witajcie.
Jak w temacie, zamontowałem pompę paliwa bosch 040 w baku w koszyk z powiedzmy s2/audi 90. zgodnie z linkiem od Sida.
Pompa ładnie siadła, podpięła itd wiec tu nie mam nic do gadania.
Problem polega na tym, że po dłuższym postoju trzeba długo kręcić motorem żeby się włączył. Przy paru ponownych składaniach całego kosza z różnych względów zauważyłem, że nie ma ciśnienia na przewodzie wychodzącym z baku. Wniosek jest jeden - cofa paliwo.
Pytałem trochę już tu i i tam. wymieniłem podstawowy króciec z tejże pompy paliwa na zwykły przelotowy(?), gdyż miało to pomóc. Niestety nie pomogło.
Obecnie zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami, albo zaworek zwrotny, który był bardzo odradzany lub dodatkowe zasilenie pompki z guzika przed zapłonem.
Pytanie poza konkursem, czy 11,9v nie jest za mało po przekręceniu na zapłon a około 10v przy kręceniu? Może mój problem wynika z akumulatora..
Dzięki za nie bicie i wszelkie porady.
Jak w temacie, zamontowałem pompę paliwa bosch 040 w baku w koszyk z powiedzmy s2/audi 90. zgodnie z linkiem od Sida.
Pompa ładnie siadła, podpięła itd wiec tu nie mam nic do gadania.
Problem polega na tym, że po dłuższym postoju trzeba długo kręcić motorem żeby się włączył. Przy paru ponownych składaniach całego kosza z różnych względów zauważyłem, że nie ma ciśnienia na przewodzie wychodzącym z baku. Wniosek jest jeden - cofa paliwo.
Pytałem trochę już tu i i tam. wymieniłem podstawowy króciec z tejże pompy paliwa na zwykły przelotowy(?), gdyż miało to pomóc. Niestety nie pomogło.
Obecnie zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami, albo zaworek zwrotny, który był bardzo odradzany lub dodatkowe zasilenie pompki z guzika przed zapłonem.
Pytanie poza konkursem, czy 11,9v nie jest za mało po przekręceniu na zapłon a około 10v przy kręceniu? Może mój problem wynika z akumulatora..
Dzięki za nie bicie i wszelkie porady.