Strona 1 z 2

Najstarsza prawie S4 ;)

: 2010-02-25, 14:57
autor: nosb
No wiec :)

Autko bylo z silnikiem 1,8T po dosc znacznych modach . Pompowane bylo 1,5 bara czas 0-200 ~ 21-22 sekund. Mialo sprezarke k16/24 , zrobiony wydech 2,5" , wieksze wtryskiwacze , duzy FMIC , wzmocniony docisk.

Zamiast grzebac bardziej w tym 1,8T (kute korby, tloki , wieksze turbo --> wiekszy lag ) zdecydowalem sie na swapa na 2,7T. Po samym sofcie bedzie wiecej niz bylo a do tego swap nie dosc ze mnie nic nie kosztowal to udalo sie zarobic na nim :)

Kupilem dawce rozbite S4 w fajnym stanie i przelozylem doslownie wszystko z rozbitka do mojej.

Takze troche juz ze mna przeszla łachudra :wink4: Nie udalo sie zrobic jej jak na razie sensownej sesji w setupie na ten sezon :)

Modyfikacje mechaniczne silnika:

1,8T :

-Kapitalny remont silnika
-sprezarka k16/24 + kolektor pod nia
-wtryskiwacze bosch green giants
-homemade big fmic ;) --> http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t63127.0.html
-uklad wydechowy z kwasowki 2,5" na dwoch przelotowych tlumikach
-wzmocniony docisk sprzegla
-zmodyfikowany uklad dolotowy : homemade inlet pipe + stozek gabkowy ITG
-zawor DV mocniejszy od TT

Tak smigalo :

http://www.youtube.com/watch?v=0bup_w65-go

http://www.youtube.com/watch?v=vAEIh6-R4Ok


2,7T :

Jak na razie praktycznie seria 265 ps / 400 nm .

-odetkany lekko wydech : wybite precaty czyli zrobil sie ladny DP 3" ;) duze katy wywalone i zastapione rurkami , dalej uklad pozostaly z 1,8T czyli rura 2,5" na dwoch przelotowych + dwie seryje koncowki ze zwyklego tlumika :)
-dolot filtr stozkowy gabkowy ITG


Mechaniczne inne :

-zawieszenie gwintowane H&R
-hamulce z przodu 345 mm z zaciskami 6-cio tloczkowymi z Porsche Cayenne
-fabryczna rozporka/wzmocnienie kielichow gornych na mocowaniach z A6 :)

Modyfikacje wizualne :)

Byle tego troche :) W aucie byly dwa zestawy lamp bixenon , 4 rozne grille , zderzak S4 i RS4 , tylni po drugim lifcie i S4 , lampy po drugim lifcie oraz ledy , progi pomysl wlasny na plastikach od omegi B ;) Tylnia klapa byla wygladzona przedlift teraz siedzi poliftowa.Ciemne szyby , we wnetrzu bylo kilka roznych licznikow :) Polift , S4 polift S4 zwykly ...Kilka rodzaji skor , zwykle , kubly rozne kolory :)

Konkretnie na ta chwile :

Nadwozie :

-przednie lampy 2-gi lift z wmontowana soczewka bixenon + malowanie na czarny mat , ksenony 8000k + postojowki biale led
-tylnie lampy LED ala 2-gi lift
-tylnia klapa 2-gi lift z usunietym zamkiem, rejestracja podswietlana bialymi led
-tylni zderzak S4 przedlift
-grill przedni RS4 z czarna matowa ramka
-zderzak przedni ORI RS4 dopasowany pod A4
-progi omega B , skrocone i dopasowane pod A4
-przyciemnione szyby
-felgi 19" RH Ah Turbo do porsche , rozstaw 5x130 --> dystanse zmieniajace rozstaw ;) Szerokosc 8,5 " opony 225/35R19. Na felgach ori kapsle i wentylki od porsche - taki detal :)
-koncowki tlumika 2x seryjna wypolerowana koncowka z 1,6 - 1,8 ;)

Wnetrze :

-Licznik S4
-kierownica S4
-elektryczne , bezowe fotele Recaro + podlokietnik
-3 dodatkowe wskazniki w nawiewie
-tunel srodkowy 2-gi lift na radio dwa din :)
-ciemna podsufitka ala welur/alcantara nie wiem co to tapicer nakleil :) wszystkie czarne plastiki z S4

Audio :

- Pioneer F900BT z navi
- wzmacniacz pod przednie ( na razie seryjne) glosniki RF Power 300 ... 300 W RMS :) Swietny stary i udany wzmacniacz :)
- pod suby : Vibe blackbox bass 5 1500RMS :)
- suby : 2x 15" Mutant mt1507xxx :) Wala jak zle :) Obudowa cos kolo 100 litrow niecalych na glosnik , strojenie na 35 hz, wynik uzyskany w zeszlycm roku na slabszym wzmaku ( jbl 1201.1 ) to 141,6 db przy 42 hz :) Ten szarpie je zdecydowanie mocniej :)
-aku w bagazniku , grube kable ( przeszlo 50mm )
-podwojnie wygluszona tylnia klapa

Filmik na JBL :

http://www.youtube.com/watch?v=IRuXy4AcvmI

Na vibe jeszcze nie nagrywalem nic :)

Poprzedni setup audio :

http://www.youtube.com/watch?v=ptaQqQVn6R8

Generalnie preferuje cisnienie a nie jakosc :)


SWAP na 2,7T AGB :

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek




Gada :)

http://www.youtube.com/watch?v=6q0AgK32iQk

Plany:

-Progi S4
-halogeny w koncu kupic :)
-kilka zaprawek i polerka calego auta
-tylnie heble 300mm
-kilka poprawek w srodku : ramka na radyjko , listwy ogarnac , skonczyc panele drzwiowe pod 2x16cm + wstegi na szerokie i wysokie pasmo fostexa bo czekaja i sie kurza :)
-zamontowac FMIC ( lezy i czeka )
- soft 300/500 ;) Tymczasowo na wakacje :) Potem w miare mozliwosci $ 400 +
-wydech zmieniam : bedzie twin 2,25" na 4 maluch tlumikach (albo dwoch :P ) :) --> Jest :)

Tak wyglada teraz :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek


Obrazek


Tak rok temu :

Obrazek


Obrazek



Tak dwa lata temu :

Obrazek


Obrazek


Obrazek



Tak 3 lata temu ( swiezo po zakupie ;) )

Obrazek


Obrazek



No i foto zbierane :

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

: 2010-02-25, 15:09
autor: sportmile
nie narzekaj miales mi przyslac nr sterownika :). 1.8t jest dobre dla kobiet i szukanie mocy z tego malego gowna nie ma sensu.

: 2010-02-25, 16:00
autor: nosb
A nie wysylalem linku z foto na RF ? Tymczasowo wleci chyba sam soft bo ARE stoi w garazu i nikt nie chce wiec nie mam na dmuchawy :(

Tutaj fota :

http://img706.imageshack.us/img706/51/dscf3560.jpg

: 2010-03-30, 22:22
autor: nosb
Zeby nie zaczac od dupy strony zaczalem od bezpieczenstwa :

Obrazek

Sid jak sie podoba nowe oblicze szarakow ? ;-)

: 2010-03-30, 23:07
autor: SID
Aleś polecał aż mi głupio
kurna ten czerwony dobrze wygląda

: 2010-03-30, 23:57
autor: nosb
no kolorek bardzo ladny. ZObaczymy jak dlugo sie to utrzyma wszystko na zacisku :) Ale koszt "tuningu" zaciskow to jakies 40 pln + praca wiec moge poprawiac co 3 miechy :D

: 2010-04-10, 00:50
autor: nosb
Heble juz siedza , gwint i rh :)

Nowe zdjecie suki na szybko po poskladaniu w garazu :


Obrazek


Panowie mam z nia maly problem : gaz do podlogi 0,7b , jedzie jedynka , dwojka , trojka nagle spadek na 0,4 i nie wraca wyzej.

Czyli przeladowanie i awaryjny. Gdzie wstepnie szukac przyczyny ?

: 2010-04-10, 19:00
autor: LCQ
N75 sprawdziłeś?

: 2010-05-02, 16:10
autor: nosb
Podmienialem n75. A przyczyna okazala sie guma od przepustnicy. Za slabo widac dokrecilem ja ostatnio jak szukalem miejsa na wskaznik boost :)

EDIT : aktualka pierwszego postu dla ciekawych historii tego zlepa :)


ADAMMM !! :D Juz ty wiesz co ! :lol:

: 2010-05-02, 21:50
autor: CoLo
mega beauty prawie s4 :mrgreen:

Bagażnik w sam raz na wypady wakacyjne :->

: 2010-05-04, 09:11
autor: SID
ale żeś foto zapodał :shock:
w dobrym kierunku modzisz - tak trzymaj

: 2010-05-04, 22:21
autor: nosb
Dzieks :) Wizualnie juz wiekszych zmian na razie nie bedzie bo w sumie zmienie tylko progi na S4 i zaloze halogeny w koncu :) Teraz troche dotkne wnetrze i silnik ;-)

: 2010-05-14, 09:44
autor: nosb
Update :)

Przyszly tlumiki , kolanka i kawalek rury :)

Wszystko troche ponad 50 mm w srodku 54 mm zewnetrznie.

Generalnie nie wiem co mi z tego wyjdzie :) Wydech mial byc musowo typowy twin bo raczej ciekawie brzmi a pozatym nie widzialem w pl jeszcze takiego. Tlumiki sa jakie sa. Wyszlo to wszystko nieduzo a po sprzedazy starego wydechu grosze wiec zaryzykuje i sie pobawie a wyjdzie co wyjdzie :)

Co do przepustowosci : oryginalne DP ma zaraz za katami ~55mm wiec mysle ze jest w sam raz srednica dalej :) Tlumiki sa dosc male i sam nie wiem jak to bedzie sie drzec. Mam nadzieje ze bedzie w sam raz :) Chce zeby troche bylo go jednak slychac ;) Wole przyjac za glosno niz za cicho :D

Obrazek


Obrazek


Obrazek

: 2010-05-15, 03:59
autor: CoLo
No no działaj działaj stary...tylko filmik wstaw jak już pospawasz ;-)

: 2010-05-23, 18:31
autor: nosb
Wydech zdzialany :) Jest zdecydowanie za glosny :) Ale to dlatego ze wykorzystalem tylko 2 z tych 4 tlumiczkow ;) Reszta od poczatku to full przelot :)

Filmik jak pracuje :

http://www.youtube.com/watch?v=FfxEM0e_4Vo

Foto :

Obrazek


Obrazek


Obrazek