A6 C5 2.7TT 411hp - zakończona przygoda :)
: 2017-08-12, 08:38
Powitać :) Temat jest kontynuacją tego samochodu forumowego kolegi JUZIU - viewtopic.php?t=8945
A6 C5 Q trafiło wreszcie w teren gdzie potrzebne jest 4x4, szczególnie zimą czyli samo południe PL ;) Auto może nie jest w idealnym stanie a jako, że mam trochę pedantyczne podejście to coś czuję, że sporo mnie będzie kosztować doprowadzenie do stanu jaki mnie będzie satysfakcjonował
To może zacznę od zewnątrz:
-felgi 18ki Tomasson z merca, całkiem fajne tylko te znaczki do wymiany
-zawias jakiś monroe original i springi H&R, pewnie zmienię w przyszłości chociaż nie ma się do czego przyczepić
-hamulce seria i to oczywiście pójdzie out
-końcówki wydechów owale TurboWorks jakoś mi nie leżą
-wyrezany zderzak z przodu na pewno daje oddech IC'kowi ale muszę tam coś pomyśleć bo bardzo źle to wygląda
-lakier oryginał, auto nie bite, sprawdzane dookoła, w fajnym stanie, do polerki, doły zderzaka i progi trzeba puścić w lakier
-spoiler na tylnej klapie do ogarnięcia, lakier i porządne klejenie do daszku
-na szybciora ogarnięte światła dzienne - walał mi się moduł z S3 pod nogami
Wewnątrz:
-skromnie ale fajnie utrzymane
-skóra nieoryginalna na fotelach, niby ok ale jakościowo to bardziej jak ekoskóra i mam wrażenie że ma konkretny kłopot z oddychaniem
-kierownica leci do obszycia
-dekory w drewnie do mnie nie przemawiają i chyba szarpnę się na carbon
-lusterka składane elektrycznie to ponoć rzadkość w tym modelu, klima dwustrefowa chyba norma, licznik z S6, nagłośnienie bose i el stołki bez grzania, fotochrom i to by było na tyle z wyposażenia
-sufit jasny ale alcantara
Silnik:
-6ka skrzynia manual
-tutaj już jest ciekawie, oczywiście 2.7 BiTurbo, po zrobieniu głowic, po wymianie fazatorów, nowa przepływka, filtr powietrza BMC (wkładka)
-2x K03 hybrydy
-duży IC przerobiony na 2in1 czyli nie ma psikusa w postaci trójnika przy przepustnicy który w 2.7 często pada, dolot z kwasu
-wtryski 490ccm BOSCH
-wydajniejsza pompa paliwa niestety nie wiem jaka
-ostre wałki
-wydech to DP z RS4, dalej kwas 2.5cala z X-PIPE, końcowe TurboWorks, brzmi to pięknie
-sprzęgło jednomas + docisk S2 + spiek
-dłuższa skrzynia z diesla
Czasy z racelogic:
0-100- 4.1s
100-200- 11.8s
1/4 mili- 12.8
v-max okło 300
Plany:
-soczeki BiLED Koito (gotowe)
-ogarnięcie wycieków oleju z silnika na cacy musi być
-zmiana wyświetlacza FIS
-lotka, lusterka, progi i doły zderzaków do lakierowania
-ogarnięcie przedniego zderzaka (gotowe)
-wymiana kompletu wielowahaczy
-elektryczne klapy na wydech
-czarny sufit
-big brake kit
-dekory w carbon
-stacja multimedialna zamiast radia concert oraz przeróbka na 2din jasna sprawa (wpadł jakiś lepszy Kenwood 1din póki co i powoli kompletuję graty na 2din)
-nowe dywaniki
Mam ją od 13 Lipca 2017r, od tego czasu zrobiłem:
-14.07 wymiana czujnika sprzęgła (przy pedale), nowe wycieraczki DENSO
-20.07 moduł świateł dziennych z funkcją comming home i regulacją 15-45%
-21.07 tymczasowa przeróbka i próba ratowania wyglądu przedniego zderzaka
-27.07 przeróbka świateł przednich obejmowała lakierowanie wew. obramowania lampy w czarny mat oraz montaż soczewek BiLED KOITO
Na montaż czeka komplet wahaczy przód oraz na początku sierpnia rozbieram przód i uszczelniam wszelkie wycieki z silnika + wymiana oleju rzecz jasna :)
Kilka zaledwie fotek, jak będzie okazja to zrobię coś więcej
Od wykresu zaczynając:

Na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:




Tutaj zdjęcie frontu po zakupie (nie do odzobaczenia) oraz dla porównania po moich działaniach odrobaczających, chociaż nie wiem czy to wszystko nie będzie tymczasowe bo seria zapewnie najlepiej by wyglądała

I najbardziej aktualne

Kilka fotek z przeróbki lamp






A6 C5 Q trafiło wreszcie w teren gdzie potrzebne jest 4x4, szczególnie zimą czyli samo południe PL ;) Auto może nie jest w idealnym stanie a jako, że mam trochę pedantyczne podejście to coś czuję, że sporo mnie będzie kosztować doprowadzenie do stanu jaki mnie będzie satysfakcjonował

To może zacznę od zewnątrz:
-felgi 18ki Tomasson z merca, całkiem fajne tylko te znaczki do wymiany
-zawias jakiś monroe original i springi H&R, pewnie zmienię w przyszłości chociaż nie ma się do czego przyczepić
-hamulce seria i to oczywiście pójdzie out
-końcówki wydechów owale TurboWorks jakoś mi nie leżą
-wyrezany zderzak z przodu na pewno daje oddech IC'kowi ale muszę tam coś pomyśleć bo bardzo źle to wygląda
-lakier oryginał, auto nie bite, sprawdzane dookoła, w fajnym stanie, do polerki, doły zderzaka i progi trzeba puścić w lakier
-spoiler na tylnej klapie do ogarnięcia, lakier i porządne klejenie do daszku
-na szybciora ogarnięte światła dzienne - walał mi się moduł z S3 pod nogami
Wewnątrz:
-skromnie ale fajnie utrzymane
-skóra nieoryginalna na fotelach, niby ok ale jakościowo to bardziej jak ekoskóra i mam wrażenie że ma konkretny kłopot z oddychaniem
-kierownica leci do obszycia
-dekory w drewnie do mnie nie przemawiają i chyba szarpnę się na carbon
-lusterka składane elektrycznie to ponoć rzadkość w tym modelu, klima dwustrefowa chyba norma, licznik z S6, nagłośnienie bose i el stołki bez grzania, fotochrom i to by było na tyle z wyposażenia
-sufit jasny ale alcantara
Silnik:
-6ka skrzynia manual
-tutaj już jest ciekawie, oczywiście 2.7 BiTurbo, po zrobieniu głowic, po wymianie fazatorów, nowa przepływka, filtr powietrza BMC (wkładka)
-2x K03 hybrydy
-duży IC przerobiony na 2in1 czyli nie ma psikusa w postaci trójnika przy przepustnicy który w 2.7 często pada, dolot z kwasu
-wtryski 490ccm BOSCH
-wydajniejsza pompa paliwa niestety nie wiem jaka
-ostre wałki
-wydech to DP z RS4, dalej kwas 2.5cala z X-PIPE, końcowe TurboWorks, brzmi to pięknie
-sprzęgło jednomas + docisk S2 + spiek
-dłuższa skrzynia z diesla
Czasy z racelogic:
0-100- 4.1s
100-200- 11.8s
1/4 mili- 12.8
v-max okło 300
Plany:
-soczeki BiLED Koito (gotowe)
-ogarnięcie wycieków oleju z silnika na cacy musi być
-zmiana wyświetlacza FIS
-lotka, lusterka, progi i doły zderzaków do lakierowania
-ogarnięcie przedniego zderzaka (gotowe)
-wymiana kompletu wielowahaczy
-elektryczne klapy na wydech
-czarny sufit
-big brake kit
-dekory w carbon
-stacja multimedialna zamiast radia concert oraz przeróbka na 2din jasna sprawa (wpadł jakiś lepszy Kenwood 1din póki co i powoli kompletuję graty na 2din)
-nowe dywaniki
Mam ją od 13 Lipca 2017r, od tego czasu zrobiłem:
-14.07 wymiana czujnika sprzęgła (przy pedale), nowe wycieraczki DENSO
-20.07 moduł świateł dziennych z funkcją comming home i regulacją 15-45%
-21.07 tymczasowa przeróbka i próba ratowania wyglądu przedniego zderzaka
-27.07 przeróbka świateł przednich obejmowała lakierowanie wew. obramowania lampy w czarny mat oraz montaż soczewek BiLED KOITO
Na montaż czeka komplet wahaczy przód oraz na początku sierpnia rozbieram przód i uszczelniam wszelkie wycieki z silnika + wymiana oleju rzecz jasna :)
Kilka zaledwie fotek, jak będzie okazja to zrobię coś więcej
Od wykresu zaczynając:

Na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:




Tutaj zdjęcie frontu po zakupie (nie do odzobaczenia) oraz dla porównania po moich działaniach odrobaczających, chociaż nie wiem czy to wszystko nie będzie tymczasowe bo seria zapewnie najlepiej by wyglądała

I najbardziej aktualne

Kilka fotek z przeróbki lamp





