Strona 1 z 1
silikonowy trójnik przepustnicy p&p
: 2017-08-09, 20:19
autor: richie1983
Siema,
jakby ktoś potrzebował trójnik przepustnicy mocniejszy niż seryjny, to polecam
https://www.do88.se/en/artiklar/throttl ... d-27t.html
kupiłem go przedwczoraj z tego sklepu ze szwecji i dziś był już u mnie. kosztowało mnie to łącznie z przesyłką 86 EURO. Teraz bede testował i zobaczymy jak się spisze.
Przy montażu zero problemów, wszystko pasowało niemal idealnie, jak fabryczne. Wygląda solidnie i sprawia wrażenie bardzo trwałego. mam nadzieję, że komuś się przyda.
: 2017-08-09, 22:35
autor: Masta_J
Znaczy jak polecasz? Co dokładnie polecasz? Nie testowałeś i polecasz? A może szybkość przesyłki ze Szwecji polecasz?
: 2017-08-09, 23:06
autor: Papol
Jak silikon to napewno mocniejszy ... poleca bo pasi pp z tego co widze.... po co te madrosci ...
: 2017-08-09, 23:59
autor: AdrianBit
dzięki widać ze solidna kostrukcja
: 2017-08-10, 09:01
autor: Masta_J
Polecasz coś co masz sprawdzonego, a jak nie masz sprawdzonego i przetestowanego to polecasz, że pasi p&p - ok, dzięki, zapamiętam.
: 2017-08-10, 09:09
autor: buba
Ja kupiłem w ASO za 55zł i spełniał dokładnie taką samą funkcję

: 2017-08-10, 10:54
autor: emay
Co to oznacza niemal idealnie? Czy gniazdo map sensor koliduje Ci teraz z osłona silnika? Daj jakies fotki jak możesz.
: 2017-08-10, 14:33
autor: Immo
emay pisze:Co to oznacza niemal idealnie?
To oznacza że idealnie, ale nie idealnie

: 2017-08-10, 21:09
autor: richie1983
Osłony silnika mam od jakiegoś czasu zdemontować i szczerze nie wiem, czy coś koliduje. Jak znajdę chwilę, to jutro pstrykne jakieś fotki.
: 2017-08-24, 23:38
autor: Dyskietka
też go kupiłem hehe
w następnym tygodniu zakładam
zdam relacje
na pewno komplet silikonów z "ali" nie polecam, nie pasują .... za duże, za wielkie, za małe MASAKRA....chyba, że miałem niefart
EDIT.
No jednak nie miałem czasu, dopiero w październiku będzie wymiana
EDIT.2
P&P
otwór od strony przepustnicy skrócić o ok 1cm, inaczej "wypycha" rurę (od strony kierowcy) wchodzącą do trójnika w przód samochodu przez co ociera ona o wiatrak "wisco". Głębiej nie wejdzie bo są śruby
Środkowa osłona silnika, zmieści się pod warunkiem, że będzie wygięta w banana. Chyba, że się przekręci trójnik bardziej ale wtedy nie przykręcimy blaszki stabilizującej