B5 BITURBO SPRZEDANE :(((
: 2017-08-02, 23:35
Witam.
Na wstępie chciałbym podziękować każdemu, komu będzie się chciało poczytać te wypociny
Po udanej przygodzie z B5 AFN, a następnie A3 ASZ, przyszedł czas na zmiany. Szukałem dość długo s4, ale jako, że jestem mega wymagający to niestety nie znalazłem nic dla siebie, oglądane przeze mnie egzemplarze bardzo odbiegały choćby tylko od bardzo dobrego stanu. Bardzo chciałem sedana, kombi już miałem, jednak s4 z braku laku oglądałem w kombi. Stawiam, że dla większości to co zrobiłem może mijać się z celem, ale ja jestem zadowolony i teraz jest tak jak sobie wymarzyłem
Z resztą nie jestem pierwszym, który to zrobił. Moje poprzednie auta:


Przejdźmy zatem do obecnego wozu. Bazowo B5 sedan 2.8q automat, koszmarne jasne wnętrze (nie urażając nikogo, ale nie przypadło mi do gustu), właściwie golas, choć z ciekawszych rzeczy to chociaż 4 szyby w prądzie się trafiły, grzane dupy (choć teraz się nie przyda), bose, które od razu wyleciało i to chyba tyle, reszta standard. Właściwie jedyny plus tego auta i główne kryterium to cała buda w oryginalnym lakierze, choć w słabym stanie, ale od razu byłem tak czy siak nastawiony na malowanie całego auta.
Tak wyglądało po zakupie:



Długo nie czekając zabrałem się za swap. Silnik miałem z angola a6, ori przebieg 200kkm udokumentowany do końca, jednak został on od razu zrewidowany i lekko zmodyfikowany.

Zmiany mechaniczne:
-swap 2.7tt
-napędy, skrzynia s4
-hybrydy k03
-pompa paliwa walbro
-wydech chinol kompletny
-fmic
-nowy rozrząd, wszelkie uszczelnienia, duperele, tak aby tam nie zaglądać w miarę możliwości
-sprzęgło rs4 + kevlar
-nowa odma
-świece rs4
-wtryski 430
-usunięte sondy, sai
-chłodniczka oleju
-soft vagtune 393/543
Stary silnik wyjąłem sam, nowy praktycznie w całości przygotowałem i złożyłem sam, czorny customs zajął się włożeniem i elektryką i to jest chyba jedyna ingerencja osoby trzeciej przy tym aucie (pomijając malowanie).



Czas na wnętrze. Cały jasny środek wyjechał, a następnie:
-włożyłem czarny dywan (po 4 zakupach udało się dorwać idealny stan)
-zmieniłem wszystkie plastiki na czarne
-konsola 2din z radyjkiem Pioneer avh-x5700dab
-kierownica z a3, która lada moment będzie ścięta (już jest)
-licznik przerobiony na rs4 z nowym fisem
-fotele kubełkowe, tył ori skóra, boczki skóra
-czerwone dekory w alkantarze
-nowe dywaniki ASO
-sufit i wszystkie słupki obszyte na czarno









Jeśli chodzi o audio to wywaliłem bose i wjechały następujące graty:
-sub Helix P12 Precision
-głośniki przednie Audio System X-ion 165
-wzmacniacz Phase RS4
-kable zasilające 35mm2
-wygłuszenie podwójne matami ctk 2,5mm
Dla przeciętniaka starcza w zupełności.



No i czas na nadwozie, bo tu chyba zmieniło się najwięcej.
-pełne body s4 (przedni zderzak lekko zmodyfikowany)
-nowy lakier na całym aucie
-felgi 19" Stuttgart ST9 8,5J ET35 + opony Uniroyal Rainsport 3 225/35/19
-gwint KW V2
-hamulce przód 345mm, tył 325mm
-bixy na soczewce hella3 + kompletna renowacja kloszy
-grill rs4
-dokładka zderzaka uniwersalna
W planie lotka na klapę.
Być może o czymś nie napisałem, o czymś zapomniałem, w końcu składanie auto już trochę trwa, od września 2016, właśnie z racji tego, że praktycznie wszystko zrobiłem sam, a czasu jak wiadomo jak na lekarstwo.
Resztę pozostawiam waszej ocenie, pozdrawiam :)
Gdybyś ktoś chciał śledzić to zapraszam również na fb :)
https://www.facebook.com/a3duds/















Na wstępie chciałbym podziękować każdemu, komu będzie się chciało poczytać te wypociny

Po udanej przygodzie z B5 AFN, a następnie A3 ASZ, przyszedł czas na zmiany. Szukałem dość długo s4, ale jako, że jestem mega wymagający to niestety nie znalazłem nic dla siebie, oglądane przeze mnie egzemplarze bardzo odbiegały choćby tylko od bardzo dobrego stanu. Bardzo chciałem sedana, kombi już miałem, jednak s4 z braku laku oglądałem w kombi. Stawiam, że dla większości to co zrobiłem może mijać się z celem, ale ja jestem zadowolony i teraz jest tak jak sobie wymarzyłem




Przejdźmy zatem do obecnego wozu. Bazowo B5 sedan 2.8q automat, koszmarne jasne wnętrze (nie urażając nikogo, ale nie przypadło mi do gustu), właściwie golas, choć z ciekawszych rzeczy to chociaż 4 szyby w prądzie się trafiły, grzane dupy (choć teraz się nie przyda), bose, które od razu wyleciało i to chyba tyle, reszta standard. Właściwie jedyny plus tego auta i główne kryterium to cała buda w oryginalnym lakierze, choć w słabym stanie, ale od razu byłem tak czy siak nastawiony na malowanie całego auta.
Tak wyglądało po zakupie:



Długo nie czekając zabrałem się za swap. Silnik miałem z angola a6, ori przebieg 200kkm udokumentowany do końca, jednak został on od razu zrewidowany i lekko zmodyfikowany.

Zmiany mechaniczne:
-swap 2.7tt
-napędy, skrzynia s4
-hybrydy k03
-pompa paliwa walbro
-wydech chinol kompletny
-fmic
-nowy rozrząd, wszelkie uszczelnienia, duperele, tak aby tam nie zaglądać w miarę możliwości
-sprzęgło rs4 + kevlar
-nowa odma
-świece rs4
-wtryski 430
-usunięte sondy, sai
-chłodniczka oleju
-soft vagtune 393/543
Stary silnik wyjąłem sam, nowy praktycznie w całości przygotowałem i złożyłem sam, czorny customs zajął się włożeniem i elektryką i to jest chyba jedyna ingerencja osoby trzeciej przy tym aucie (pomijając malowanie).



Czas na wnętrze. Cały jasny środek wyjechał, a następnie:
-włożyłem czarny dywan (po 4 zakupach udało się dorwać idealny stan)
-zmieniłem wszystkie plastiki na czarne
-konsola 2din z radyjkiem Pioneer avh-x5700dab
-kierownica z a3, która lada moment będzie ścięta (już jest)
-licznik przerobiony na rs4 z nowym fisem
-fotele kubełkowe, tył ori skóra, boczki skóra
-czerwone dekory w alkantarze
-nowe dywaniki ASO
-sufit i wszystkie słupki obszyte na czarno









Jeśli chodzi o audio to wywaliłem bose i wjechały następujące graty:
-sub Helix P12 Precision
-głośniki przednie Audio System X-ion 165
-wzmacniacz Phase RS4
-kable zasilające 35mm2
-wygłuszenie podwójne matami ctk 2,5mm
Dla przeciętniaka starcza w zupełności.



No i czas na nadwozie, bo tu chyba zmieniło się najwięcej.
-pełne body s4 (przedni zderzak lekko zmodyfikowany)
-nowy lakier na całym aucie
-felgi 19" Stuttgart ST9 8,5J ET35 + opony Uniroyal Rainsport 3 225/35/19
-gwint KW V2
-hamulce przód 345mm, tył 325mm
-bixy na soczewce hella3 + kompletna renowacja kloszy
-grill rs4
-dokładka zderzaka uniwersalna
W planie lotka na klapę.
Być może o czymś nie napisałem, o czymś zapomniałem, w końcu składanie auto już trochę trwa, od września 2016, właśnie z racji tego, że praktycznie wszystko zrobiłem sam, a czasu jak wiadomo jak na lekarstwo.
Resztę pozostawiam waszej ocenie, pozdrawiam :)
Gdybyś ktoś chciał śledzić to zapraszam również na fb :)
https://www.facebook.com/a3duds/













