S4 B5 2.7TT Black Avant by RoberToo
: 2017-06-20, 21:08
Siemanko Wszystkim
od dawna polowałem na S4 B5 , w sumie podchodziłem 3 razy do tematu kupna i w końcu się udało kupić coś dla Siebie. Nabyłem auto od handlarza z Radomia( wiem wiem że to miasto ulepów), natomiast esa wygląda na godną uwagi. Auto stało na aukcji 3 dni i je przechwyciłem. Od momentu zajęcia pozycji za kierownicą nie schodził mi banan z twarzy.
Wcześniej poruszałem się takim czarnuchem:

Trochę o S4:
Audi S4 B5 99r polift Avant kolor czarny, na ori feldze 17" z oponami letnimi (zimy brak), bose, czarne recaro, carbony. Fajna ścisła, nie roztrzepotana. Lakier prócz maski przód, L/P nadkola przedniego jest Ori w granicach (100-140 mikronów , elementy malowane 190-260). Esa z Szwajcarii, książka serwisowa z ostatnim wpisem 10/2016r przy 260tys. przy kupnie było 286tys. Po kupnie od razu dostała pakiet serwisowy.
Zrobione:
-Przegląd ( rozrząd, olej, płyny , filtry w tym powietrza K&N, wlutowane EGT, ślizg fotela pasażera, gumowy trójnik przepustnicy, czujnik poziomu oleju)
Do zrobienia:
- łańcuchy i napinacze wałka rozrządu
- ogarnięcie wskaźnika temp. oleju ( chyba wina wsadu w liczniku)
- wymiana DV
Plany:
- H&R -40
- Program w AW
- Chłodzenie
- Wywalenie katów , a potem cały wydech przelot
- Felga 18/19 cali na lato , seria zostaję na zimę tylko będzie odnowiona
- Chłodnica oleju
- Większe heble
- Korekta lakieru
Wszystko będzie robione z przypływem monet.
Jakieś strzały Esy bez szału z telefonu:



Wcześniej poruszałem się takim czarnuchem:

Trochę o S4:
Audi S4 B5 99r polift Avant kolor czarny, na ori feldze 17" z oponami letnimi (zimy brak), bose, czarne recaro, carbony. Fajna ścisła, nie roztrzepotana. Lakier prócz maski przód, L/P nadkola przedniego jest Ori w granicach (100-140 mikronów , elementy malowane 190-260). Esa z Szwajcarii, książka serwisowa z ostatnim wpisem 10/2016r przy 260tys. przy kupnie było 286tys. Po kupnie od razu dostała pakiet serwisowy.
Zrobione:
-Przegląd ( rozrząd, olej, płyny , filtry w tym powietrza K&N, wlutowane EGT, ślizg fotela pasażera, gumowy trójnik przepustnicy, czujnik poziomu oleju)
Do zrobienia:
- łańcuchy i napinacze wałka rozrządu
- ogarnięcie wskaźnika temp. oleju ( chyba wina wsadu w liczniku)
- wymiana DV
Plany:
- H&R -40
- Program w AW
- Chłodzenie
- Wywalenie katów , a potem cały wydech przelot
- Felga 18/19 cali na lato , seria zostaję na zimę tylko będzie odnowiona
- Chłodnica oleju
- Większe heble
- Korekta lakieru
Wszystko będzie robione z przypływem monet.
Jakieś strzały Esy bez szału z telefonu:


