Strona 1 z 1

B4 Avant 5 Zylinder Daily Car

: 2017-05-17, 22:43
autor: Heniek22
ześć. Chciałem pokazać co to kilka dni temu udało mi się kupić . Strzał był szybki tel od kolegi z rzeszowa że jest takie a takie autko i kasa +/- taka. Szybka organizacja transportu i pojechałem nastawiony raczej na max oględziny.

Szopa a w niej avant. zagruzowany brudny w srodku kłeby kurzu z wentylacji kurz leciał troche sie przestraszyłem. Odpalił na rys przejażdzka chamulce ok nic nie stuka wrecz jedzie idealnie. napędy nie wyją blokada działa komputer pokazuje. klimatronik działa siedzenia grzeją. lekka negocjacja ceny mnie przekonała.
Jako fan starszych audi nie miałem serca zostawić teog samochodu tam. Cena też wygrała.
Takim sposobem nabyłem fajny model.

Audi 80 B4 Avant 2,6 V6 Quattro. Wyprodukowano 650 sztuk.
Sprawdzona po vinie w ASO.

Silnik: 2,6 V6 + Stag. Brak powazniejszych wycieków. Pracuje równo nie szarpie. krokowy dobry. odśiwerzyć i powienien pożyć.

Napęd: Ori Quattro + blokada dyfra.

Nadwozie: Ori Avant do wymiany błotnik lewy drzwi tylne lewe i klapa bagażnika. + kompleksowe lakierownaie całego samochodu.

Wnętrze: Biała skóra stan średni
komputer pokładowy. Wylany ale mam na zapasie. działa pokazuje wsyztsko
Temp. zewnetrzna.
Klimatronik nowszej generacji. sprawny.
4x szyby w prądzie sprawne.
szyberdach elektryczny. sprawny
podgrzewane fotele sprawne


Roboty troche mam z tym samochodem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak widać na ostatnim zdjęciu mam silnik w sumie nie z audi .... wiem wiem to VRa ... Ale 5 Zylinder :D

: 2017-05-17, 22:57
autor: ZbychuBt
Panie Gratki Kupa Roboty Ale
Warto 8-)

: 2017-05-17, 23:58
autor: luk448
Sorry ale czy oby napewno bylo ich tylko 650 szt?A nie np 6500 szt?Cos nie chce mi sie wierzyc zeby 2.6 ABC bylo az tak unikatowym autem bardziej niz Compi,S2 i RS2.

: 2017-05-18, 08:25
autor: kuba411vm
Fajne są takie wykopaliska.
Z tego co wiem, to Avant'ów AAH quattro (2.8) było mniej niż np S2 Avant, ale jeśli chodzi o ABC to nie wiem.
Nie rozumiem tylko wyboru silnika VR5. Ani to nie jedzie, ani nie brzmi.... Już wolałbym 2.8 30V wrzucić na daily.

: 2017-05-18, 17:41
autor: Heniek22
luk448, dokładnie jak kuba411vm mówi, moja pomyłka bo było ich dokładnie 750szt. były to pierwsze avanty na full opcji a niektóre posiadały nawet piasty na 5 śrub jak s2. Ja na początku też nie wierzyłem ale jak się trafiła to wziołem vin i pojechałem do wójka w ASO audi. było ich dokładnie 750szt. aż dziwne Bo competition też mam i wychodzi na to że gruz jest wiekszym rari niż compi :P
Co do silnika to VR5 brzmi zajebiście ... a dwa można go zawsze dmuchnąć. 2,8 30v to jest już z A4 ? Bo ABC np brzmi kiepsko. myślałem jeszcze nad 4.2 ale bez LPG sie nie obejdzie wtedy.

: 2017-05-18, 18:39
autor: luk448
No to wychodzi na to że przez X lat miałem takiego raryta... BTW pamiętam że fajne to to bokiem latał ale niestety 150 PS to zbyt malo

: 2017-05-18, 20:17
autor: Heniek22
dla mnie też nawet na daily. Ale takie 5 cyl fajnie brzmiące o nie ciekawej opini daje po instalacji k04-064 przy 1Bar 300HP takie daily by mi wystarczyło. Czyli nie potrzebuje dużej lochy więc i charakterystyka będzie spoko.

: 2017-05-21, 19:29
autor: baranmc
baza dobra, i jesli jest to taki rar to szkoda robic swap a juz napewno nie na vr5 :-) Jak ma byc fajnie i oryginalnie to polecam R5 z RS3 :mrgreen:

: 2017-05-30, 17:26
autor: Heniek22
baranmc, byłoby miodzio ale AC BC mi nie bedzie działać hah :P pozatym nie stać mnie to już prędzej normalną VRe i dmuchnąć. A tak na powaznie to tylko daily ale fakt faktem musze się zdecydowac na motor. w garażu leży jeszcze 2,2T ale to juz na inny odległy temat

[ Dodano: 2017-05-30, 17:26 ]
UWAGA sprzedam swoje competition łacznie z silnikiem kmpl 2,2T AAN