Wpada w tryb awaryjny, cisnienie 0,5 bar-a
: 2011-05-18, 16:51
				
				Witam,
wczoraj wyskoczyl check i nastepujace bledy :
17521 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17866 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czujnik temperatury padl tydzien temu, mam na wymiane, ale samochod jezdzil normalnie.
Bledy zostaly wykasowane, ale dzisiaj jak jechalem, znowu wpadl w tryb awaryjny i zapalil sie check. Bylem przekonany, ze to sonda, ale ku mojemu zdziwieniu komputer wywalil :
17865 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17869 Regulacja temperatury recyrkulacji spalin strona 1 - zła funkcja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Wyglada na to, ze cala glowica ( ktora? ) , nie dostala zaplonu, dlaczego?
Po wykasowaniu, samochod jezdzi normalnie, dopuki nie przeciagne go powyzej 1 bar i wtedy znowu wpada w tryb awaryjny. Powracajace bledy :
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Cewki raczej to nie sa, ciezko o awarje 3 na raz? Wyglada mi na modul zaplonowy, bo kazdy jest odpowiedzialny za jedna glowice?
EGT w normie, nic sie nie przegrzewa. Czasem leci do konca normalnie, po zmianie biegu dziura na moment i dalej ciagnie. A czasem odrazu wpadnie w tryb awaryjny.
Zrobic logi dynamiczne? Jezeli tak, to jakie bloki?
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!
			wczoraj wyskoczyl check i nastepujace bledy :
17521 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17866 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czujnik temperatury padl tydzien temu, mam na wymiane, ale samochod jezdzil normalnie.
Bledy zostaly wykasowane, ale dzisiaj jak jechalem, znowu wpadl w tryb awaryjny i zapalil sie check. Bylem przekonany, ze to sonda, ale ku mojemu zdziwieniu komputer wywalil :
17865 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17869 Regulacja temperatury recyrkulacji spalin strona 1 - zła funkcja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Wyglada na to, ze cala glowica ( ktora? ) , nie dostala zaplonu, dlaczego?
Po wykasowaniu, samochod jezdzi normalnie, dopuki nie przeciagne go powyzej 1 bar i wtedy znowu wpada w tryb awaryjny. Powracajace bledy :
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Cewki raczej to nie sa, ciezko o awarje 3 na raz? Wyglada mi na modul zaplonowy, bo kazdy jest odpowiedzialny za jedna glowice?
EGT w normie, nic sie nie przegrzewa. Czasem leci do konca normalnie, po zmianie biegu dziura na moment i dalej ciagnie. A czasem odrazu wpadnie w tryb awaryjny.
Zrobic logi dynamiczne? Jezeli tak, to jakie bloki?
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!
 , moduł zapłonowy na 90%
 , moduł zapłonowy na 90%