Witam
: 2017-05-03, 16:29
witam
2.7 bi turbo AGB, jestem jej posiadaczem od grudnia, niestety w marcu musiałem postawić ją do Warsztatu w Gdaśku do turboElity były do zrobienia turbiny i usunąć problem przegrzewania jej i uciekającego płynu chłodniczego. niestety w zbiorniczku płynu chłodniczego zbierało się ciśnienie a po wyjęciu głowić i zawiezieniu ich na planowanie stwierdzono że jedna z głowic jest pęknięta. od razu kupiłem dwie używki z przebiegiem 140 tys km. plany co do audi to:
kupić turbo k04 rs4/rs6
, dv rs4
, wtryski 440
, pompe bosch
, zestaw silikonów od sida
, wydajniejsze Inetlcoolery
, świece rs4,
, wkład K&N
, sprzęgło RS4 kevlar
, program na 400+
wszystko będzie powoli realizowane jak na razie musiałem kupić dobre koło na lato. padło na Dare LM 19 9.5J. zdjęcia będą niebawem.
2.7 bi turbo AGB, jestem jej posiadaczem od grudnia, niestety w marcu musiałem postawić ją do Warsztatu w Gdaśku do turboElity były do zrobienia turbiny i usunąć problem przegrzewania jej i uciekającego płynu chłodniczego. niestety w zbiorniczku płynu chłodniczego zbierało się ciśnienie a po wyjęciu głowić i zawiezieniu ich na planowanie stwierdzono że jedna z głowic jest pęknięta. od razu kupiłem dwie używki z przebiegiem 140 tys km. plany co do audi to:
kupić turbo k04 rs4/rs6
, dv rs4
, wtryski 440
, pompe bosch
, zestaw silikonów od sida
, wydajniejsze Inetlcoolery
, świece rs4,
, wkład K&N
, sprzęgło RS4 kevlar
, program na 400+
wszystko będzie powoli realizowane jak na razie musiałem kupić dobre koło na lato. padło na Dare LM 19 9.5J. zdjęcia będą niebawem.