Brembo 18Z dwa pytania: klocki przód, zaciski tył.
: 2017-04-23, 13:16
S4B5 avant polift, zaciski seria czyli dramat, chciałbym coś poprawić:
p: tarcza Zimmerman gładka, klocki Brembo
t: tarcza Brembo hicarbon gładka, klocki Ferodo DS2500
Nic to nie daje, parę minut dynamicznej jazdy i ten setup wymięka. Na autostradzie to nawet nie nazwałbym hamowaniem tylko zwalnianiem.
Na początek wjeżdża Brembo 18Z i oplot na przód. Tarcze Rotingery nacinane od Sida. I mam dwa pytania:
1. Na przód klocki DS2500 czy Hawk HPS 5.0? DS znam i lubię, Hawki 5.0 nie znam - ktoś może porównać? Niestety Hawków HP+ w Poldonie nie ma.
2. Czy upgradeować zaciski tył? Obecne takie hamulce 256mm z tyłu to miałem w Cuprze, która ważyła 1300kg... wydaje się nieadekwatne ;)
Ewentualnie inne sugestie mile widziane.
p: tarcza Zimmerman gładka, klocki Brembo
t: tarcza Brembo hicarbon gładka, klocki Ferodo DS2500
Nic to nie daje, parę minut dynamicznej jazdy i ten setup wymięka. Na autostradzie to nawet nie nazwałbym hamowaniem tylko zwalnianiem.
Na początek wjeżdża Brembo 18Z i oplot na przód. Tarcze Rotingery nacinane od Sida. I mam dwa pytania:
1. Na przód klocki DS2500 czy Hawk HPS 5.0? DS znam i lubię, Hawki 5.0 nie znam - ktoś może porównać? Niestety Hawków HP+ w Poldonie nie ma.
2. Czy upgradeować zaciski tył? Obecne takie hamulce 256mm z tyłu to miałem w Cuprze, która ważyła 1300kg... wydaje się nieadekwatne ;)
Ewentualnie inne sugestie mile widziane.