Strona 1 z 1
					
				Przerywa przy przyspieszaniu
				: 2017-03-13, 18:43
				autor: marcin00000
				Witam mam problem z AGB a mianowicie na wolnych oblotach co sek słychać w wydechu jakby wypadł zapłon oraz podczas obciążenia jest jeszcze gorzej. Zrobiłem logi pierwszy jest mój 
http://vaglog.pl/log-021_020_6PX8c.html drugi kolegi(które tez do końca nie było sprawne) 
http://vaglog.pl/log-021_020_N8G61.html w którym przypadku jest prawidłowy  ?
 
			
					
				
				: 2017-03-13, 18:47
				autor: MaDmAx
				
			 
			
					
				
				: 2017-03-13, 20:47
				autor: luk448
				Pffffff hahahaha  

 
			
					
				
				: 2017-03-13, 21:24
				autor: Masta_J
				No wiecie co, koledze przerywa a do tego prawidłowo przywitał się w odpowiednim dziale a Wy z Urbanem wyskakujecie.
			 
			
					
				
				: 2017-03-13, 22:48
				autor: luk448
				Masta_J,  ej no cos Ty,My tylko tak dla fanu bo widac ze faktycznie chłopak sie przywital.Mnie akurat sie skojarzylo a MadMax wstawil :) 
Ale do rzeczy a kolegamarcin00000,  dlugo ma to auto?Jaki stan cewek,swiec?Auto seria?
			 
			
					
				
				: 2017-03-14, 03:13
				autor: MaDmAx
				chyba sie kolega nie gniewa za żarcik  

  cewki zamontuj nowe NGK 48008 i świece nowe też NGK a jakie to zależy, 
auto modzone coś było czy seria ?
 
			
					
				
				: 2017-03-14, 06:38
				autor: marcin00000
				Auto jest po virusie świece mam z rs4 Ngk przebieg ok 15tys. Zamieniałem świece , cewki ,moduły zapłonowe na inne i nic. Mam pytanie czy mierząc kompresje przy zamkniętej przepustnicy wynik będzie bardzo odbiegający od poprawnego?
			 
			
					
				
				: 2017-03-14, 09:51
				autor: MaDmAx
				cylinder musi najpierw zassać powietrze żeby potem je sprężyć, rób przy wykręconych świecach i przepustnicy otwartej do końca, 
wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa  

 
			
					
				
				: 2017-03-14, 18:29
				autor: marcin00000
				Ok tak zrobiłem i oto wynik
tył
12.8bar           12.2bar
12.5bar           11.8bar
11.8bar           9.8bar
przód
to możliwe ze kuleje przez ten jeden ?
robiłem też próbę z odrobina oleju do cylindra i we wszystkich podnosiło się ciśnienie o tyle samo.
			 
			
					
				
				: 2017-03-14, 20:57
				autor: atom1
				no roznica wg ksiazek nie powinna byc wieksza niz 1, ale i tak 10 to nie jest zle i powinien pracowac calkiem sprawnie
			 
			
					
				
				: 2017-03-15, 03:42
				autor: MaDmAx
				wymieniałeś cewki i swiece na nowe ? 
hmm może teraz buba i jego magiczna kula coś poradzą...
			 
			
					
				
				: 2017-03-15, 06:25
				autor: marcin00000
				Wczoraj zamówiłem cewki i świece. Wcześniej przed awarią s4 latało jak wściekłe, co do logów się ktoś wypowie czy to jest poprawna praca?
			 
			
					
				
				: 2017-03-15, 17:12
				autor: MaDmAx
				nie jest dobrze bo cofa zapłony trochę, no ale też obrotów nie widać, zrób logi z obrotami i z zadanym zapłonem, lambde, 
tak btw wymień filtr paliwa i powietrza...
			 
			
					
				
				: 2017-04-04, 01:22
				autor: wegrzyn6
				Czwarty cylinder jest coś z nim nie tak. Korekty wyprzedzenia nasuwają mi możliwość że korbowód na wale się zluzował i szybciej osiąga górna pozycję. Jest jakiś dziwny dźwięk?
			 
			
					
				
				: 2017-04-04, 06:51
				autor: marcin00000
				Nie nie ma żadnego dźwięku słychać tylko z wydechu tak raz na 2sek ze na którymś garku zapłon wypadnie . Auto u mechanika zdejmuje głowice podejrzewam albo zawory albo pęknięta głowica .