Strona 1 z 2

Sportowy katalizator - skąd, jaki i za ile

: 2017-01-29, 18:44
autor: volski1
Szukam katalizatora który nie będzie restrykcją przy mocy 350-400KM (na katalizator).
Poleci ktoś sprawdzony model- w ogóle istnieje coś takiego? :-/

: 2017-01-29, 20:05
autor: Bieniek
Ja do Mini brałem tutaj:
http://www.wydechy.inochi.pl/index.html

Działa. Nie wiem co więcej powiedzieć.
:-D

: 2017-01-29, 20:43
autor: volski1
Ile zrobiłeś na nim mocy?

: 2017-01-29, 21:09
autor: Bieniek
Tam jest w 1.6T coś koło 230-240 km.

: 2017-01-29, 21:09
autor: SID
wyszła mi z głowy firma, ale jest w USA z przedstawicielstwem w DE firma której katy używa Milltek i np: Ford Focus RS nowy by przekroczył 400ps na 1-dnym kacie to musi używać ich katów
mam w firmie zapisane, mam do nich dostęp

: 2017-01-29, 21:28
autor: luk448

: 2017-01-29, 21:36
autor: SID
znalazłem, składnik downpipe w markowych DP
http://www.hjs-motorsport.de/

: 2017-01-30, 10:11
autor: skalarx
ja mam jakieś sportowe katy które były razem z wydechem elteca kupionym od SIDa i ostatnio na przeglądzie złapałem się w normie :mrgreen:

: 2017-01-31, 18:25
autor: FranoF1
HJS produkuje sportowe katalizatory do motosportu, wydajne do 800ps, cenny adekwatne do jakości...

https://www.isa-racing.com/search?sSearch=kat

: 2017-01-31, 20:54
autor: tyrkal
Z powodzeniem stosuje katalizatory AWG, ktore moge załatwic ponizej 400zl/szt jak bedzie troche chetnych, cena brutto z fv, mos20 czyli do 2.0l pojemnosci, wiec do 2.7 trzeba 2 takie.
Nic sie z nimi nie dzieje, magnaflow nie spelniaja norm i sie rozpadaja.
Produkt zagraniczny spełnia euro 4 a AWG euro3/4 wiec daja rade i moim zdaniem nie warto płacić 400euro za kata

: 2017-01-31, 20:59
autor: emay
Na 500 KM też da radę i nie trzeba bedzie korekty softu robic ?

: 2017-02-01, 09:38
autor: skalarx
tyrkal pisze:Z powodzeniem stosuje katalizatory AWG, ktore moge załatwic ponizej 400zl/szt jak bedzie troche chetnych, cena brutto z fv, mos20 czyli do 2.0l pojemnosci, wiec do 2.7 trzeba 2 takie.
Nic sie z nimi nie dzieje, magnaflow nie spelniaja norm i sie rozpadaja.
Produkt zagraniczny spełnia euro 4 a AWG euro3/4 wiec daja rade i moim zdaniem nie warto płacić 400euro za kata
dobre :!:

: 2017-02-01, 23:33
autor: tyrkal
emay pisze:Na 500 KM też da radę i nie trzeba bedzie korekty softu robic ?
sa dostepne 100cpsi i 200cpsi, czyli bardziej przelotowe i mniej;
katalizator powinien być zamontowany bliżej turbo, zeby szybko sie nagrzewał - wtedy spełnia swoja funkcje, wiec jesli na przegladzie beda problemy, to tylko dlatego, że katalizator sie nie rozgrzał wystarczająco, ale wystarczy przegazować pare razy i już bedzie ok;
z tego katalizatora z powodzeniem można zrobić czy to w 2.0tsi czy 1.8t 400km, wiec w 2.7tt zrobienie 500km na dwoch nie stanowi problemu;
wada - nie bedzie już tak strzelał z wydechu :)
wada2 - trzeba stosować emulator sondy lub zabawa w sofcie;

: 2017-02-02, 12:58
autor: mophk
a jakie przebiegi to wytrzyma?

: 2017-02-02, 13:20
autor: Jachyr
S4 b5 ma norme Euro2... ja bez katow na pelnym przelocie przechodzilem przeglady w Belgii... co wydawalo sie nie realne a jednak. Co prawda byla to prawie koncowka limitu ale miescilo sie. Wiec sadze ze do B5 pakowac sportowe katy to bezsens.