Strona 1 z 1
problem z doładowaniem s4 brak mocy
: 2017-01-21, 20:27
autor: marsab
Witam,
mam problem z doładowaniem w s4 2.7t rok 1999.
Brak jakichkolwiek błędów. Sprawdzane VCDS.
Układ dolotowy sprawdzony szczelny. WG działają, N75 wymieniony na nowy, DV też nowe trójnik też ok. Był problem z czujnikami EGT ale też juz rozwiązany. Maksymalne doładowanie to 0.6b pow 5 tys ale takie ma zadane, jak wymagane jest ok 0.8 przy ok 3500rpm, osiąga ok 0.3 i powoli rośnie do 0.6 i tak już zostaje do odcinki.
Jak pompuje w wężyki od WG wakuometrem trzymają ciśnienie.
Turbiny nie wyją. Jakieś pomysły?
: 2017-01-22, 09:47
autor: luk448
Yhym moj pomysl -przywitaj sie najpierw w odpowiednim dziale
: 2017-01-22, 14:51
autor: Irekk
Sprawdz jeszcze raz trójnik , odkręć go. Lubi pękać od dołu czego nie widać.
: 2017-01-22, 20:52
autor: marsab
Trójnik wymieniłem, ale to nie to:(
dziwne że jak odpinam sterowanie wg od n75 to nic się nie dzieje, a powinien być overboost.
Gruszki działają to też sprawdzone.
Bez wyszarpania motoru raczej się nie obejdzie. Chyba że katy tak zapchane że nie ma siły napompować więcej, ale egt nie wzrasta.
Błędów nadal brak:(
: 2017-01-23, 17:13
autor: emay
MAF sprawdzales ?
: 2017-01-23, 18:14
autor: emtees
Silnik był wyciągany czy coś? Ja kiedyś u siebie numer odstawiłem jak wymieniałem turbiny - jakoś przy składaniu się zagapiłem i zamieniłem dwa wężyki - od WG i ten drugi idący do strony zimnej. I tak w sumie wyszło, że wszystko git, ale 0,5b ładował ;) Tyle, że zadane miał 0,8. Dlatego dobrze by było gdybyś sobie zrobił logi, będzie widać dokładniej co i jak.
: 2017-01-25, 09:04
autor: ghost
marsab pisze:Trójnik wymieniłem, ale to nie to:(
dziwne że jak odpinam sterowanie wg od n75 to nic się nie dzieje, a powinien być overboost.
Gruszki działają to też sprawdzone.
Bez wyszarpania motoru raczej się nie obejdzie. Chyba że katy tak zapchane że nie ma siły napompować więcej, ale egt nie wzrasta.
Błędów nadal brak:(
W takim stanie boost powinien być na 0,3-0,4bar !! Dokładnie tak samo jak w trybie awaryjnym!! Gdy wtyczka od n75 jest zdjeta masz regulacje boostu tylko zaworami WG - czyli boost powinien być taki na jaki są ustawione gruchy!!
: 2017-01-25, 21:45
autor: marsab
Odpinam wężyk od wg a nie wtyczkę od n75
: 2017-01-25, 22:24
autor: kurpiu
Wrzuc loga boostu i przeplywki chociaz.
: 2017-01-28, 21:50
autor: marsab
wszystko się wyjaśniło...
jakiś magik założył zaworek zwrotny zamiast trójnika do sterowania DV...cały czas były otwarte:(...juz miałem motor wyciągać:)
wszystko śmiga jak należy. Dzięki za podpowiedzi.