Strona 1 z 2
IC RS6 C5 w 2.7T?
: 2011-04-26, 20:48
autor: Flyer
Wie ktos jak wydajne sa ic'ki z RS6 w 2.7T po sofcie ?
Nie chce na razie robic FMIC'a (w B6 nie wchodzi bez wywalania chlodnicy klimy) i kombinuje nad wiekszymi bocznymi.
Maja wymiary 250x205x65, seryjne maja 215x160x65, a wczesniej mialem 200x190x65 (TDI) - wiec te z RS6 jakos powinny wejsc. Jest tez opcja z Q7 286x292x50 (sa tanie) - ale na bank nie wejda.
Pytam z ciekawosci, bo ktos na tym forum mial juz takie coolery w S4 :)
: 2011-04-26, 21:38
autor: buba
poszukaj w projektach bo chyba ktoś upchnął do S4 te IC'ki
: 2011-04-26, 22:17
autor: SID
upchał w S4 B5 całe ale wystawały z 7-8 cm pod autem i wszystkie kamienie i krawężniki pewnie były jego
same rdzenie odciete i przespawane to inna historia
Re: IC RS6 C5 w 2.7T?
: 2011-04-27, 12:45
autor: kurzy79
Flyer pisze:Wie ktos jak wydajne sa ic'ki z RS6 w 2.7T po sofcie ?
Nie chce na razie robic FMIC'a (w B6 nie wchodzi bez wywalania chlodnicy klimy) i kombinuje nad wiekszymi bocznymi.
Maja wymiary 250x205x65, seryjne maja 215x160x65, a wczesniej mialem 200x190x65 (TDI) - wiec te z RS6 jakos powinny wejsc. Jest tez opcja z Q7 286x292x50 (sa tanie) - ale na bank nie wejda.
Pytam z ciekawosci, bo ktos na tym forum mial juz takie coolery w S4 :)
a gdzie chcesz kupić coolery z RS6 ?? pytam bo sam bym chętnie kupił nowe bo używane wszystkie są uszkodzone a w ASO nowe to prawie 4tyś.
: 2011-04-27, 13:03
autor: Nikolas
Trochę ot,ale własnie dlatego wybrałem bude b5 dla V10,bo jednak pod maska jest wszędzie po kilka cm wiecej miejsca i nawet mogę mieć klime bez napinki,choć początkowo chciałem własnie bude b6/b7 która jest zdecydowanie ladniejsza. A co do tematu-nie da rady kupić i przerobić coolery od Q7?
: 2011-04-27, 13:09
autor: SID
jest duzo IC na rynku wielkich, ale dziś sie dowiedzialem ze za przeróbke wołają 2000 zł
nie licząć kosztów zakupu IC
chore ceny w PL sie robia widze
Re: IC RS6 C5 w 2.7T?
: 2011-04-27, 13:35
autor: buba
kurzy79 pisze:Flyer pisze:Wie ktos jak wydajne sa ic'ki z RS6 w 2.7T po sofcie ?
Nie chce na razie robic FMIC'a (w B6 nie wchodzi bez wywalania chlodnicy klimy) i kombinuje nad wiekszymi bocznymi.
Maja wymiary 250x205x65, seryjne maja 215x160x65, a wczesniej mialem 200x190x65 (TDI) - wiec te z RS6 jakos powinny wejsc. Jest tez opcja z Q7 286x292x50 (sa tanie) - ale na bank nie wejda.
Pytam z ciekawosci, bo ktos na tym forum mial juz takie coolery w S4 :)
a gdzie chcesz kupić coolery z RS6 ?? pytam bo sam bym chętnie kupił nowe bo używane wszystkie są uszkodzone a w ASO nowe to prawie 4tyś.
na allegro ok 1200zł za parę
SID ma za 7k

: 2011-04-27, 14:44
autor: nosb
Nik miejsca pod maska jest tyle samo w kazdej. a w b7 pod zderzakiem nawet znacznie wiecej :) W b6 po prostu tak przytulili ten zderzak ze nic nie idzie pod niego upchac EOT

: 2011-04-27, 14:46
autor: SID
sa Fmic z wymiarami 600x300x45mm lub 550x300x40mm
wejdzie wszedzie !
: 2011-04-27, 14:47
autor: Flyer
Mnie interesuja same rdzenie RS6, boczki, czy rogi moga miec uszkodzone, nie szukam "idealnych".
Moge zrobic FMIC, ale musze usunac chlodnice klimy - niestety nikt nie ma pojecia czy zalozenie nizszej/grubszej albo w miejscu smic'a da mi normalne chlodzenie w lato...
Nikolas pisze:Trochę ot,ale własnie dlatego wybrałem bude b5 dla V10,bo jednak pod maska jest wszędzie po kilka cm wiecej miejsca i nawet mogę mieć klime bez napinki,choć początkowo chciałem własnie bude b6/b7 która jest zdecydowanie ladniejsza. A co do tematu-nie da rady kupić i przerobić coolery od Q7?
pod maska to miejsca jest pewnie tyle samo z tego co widzielismy podczas mojego swapa, natomiast miedzy pasem, a zderzakiem niestety mniej... zderzaki w B5 sa masywniejsze.
Chetnie bym wlozyl takie od Q7/Touarega/Cayenne, ale maja takie rozmiary, ze nie ma opcji upchniecia ich...
: 2011-04-27, 19:23
autor: skalarx
Flyer pisze:Mnie interesuja same rdzenie RS6, boczki, czy rogi moga miec uszkodzone, nie szukam "idealnych".
Moge zrobic FMIC, ale musze usunac chlodnice klimy - niestety nikt nie ma pojecia czy zalozenie nizszej/grubszej albo w miejscu smic'a da mi normalne chlodzenie w lato...
Nikolas pisze:Trochę ot,ale własnie dlatego wybrałem bude b5 dla V10,bo jednak pod maska jest wszędzie po kilka cm wiecej miejsca i nawet mogę mieć klime bez napinki,choć początkowo chciałem własnie bude b6/b7 która jest zdecydowanie ladniejsza. A co do tematu-nie da rady kupić i przerobić coolery od Q7?
pod maska to miejsca jest pewnie tyle samo z tego co widzielismy podczas mojego swapa, natomiast miedzy pasem, a zderzakiem niestety mniej... zderzaki w B5 sa masywniejsze.
Chetnie bym wlozyl takie od Q7/Touarega/Cayenne, ale maja takie rozmiary, ze nie ma opcji upchniecia ich...
może takie od RS6 2008
http://allegro.pl/intercooler-chlodnica ... 97149.html
: 2011-04-27, 21:58
autor: SID
Flyer a jak rozwiazywali ten problem w DE ?
tam troche tego jezdzi 2,7 bi w B6 i to z mocami +400ps
: 2011-04-28, 08:30
autor: Flyer
SID pisze:Flyer a jak rozwiazywali ten problem w DE ?
tam troche tego jezdzi 2,7 bi w B6 i to z mocami +400ps
dobre pytanie - nie mam pojecia.
jezdzi troche B6 od ABT z silnikami od RS4, cos czuje, ze na seryjnych coolerach RS4... projektow "homemade" nigdy nie znalazlem

: 2011-04-28, 22:00
autor: martin s4
ja mam założone z rs6 wystawaja 2 cm z dołu
: 2011-04-29, 10:21
autor: Flyer
Panowie, dyskusje n/t sprzedazy miedzy Wami to na PW.