Zrobiłem sobie ostatnio test szczelności układu dolotowego. Układ nie trzyma ciśnienia i ciężko znaleźć przyczynę. Delikatny wyciek przy lewym intercoolerze został zrobiony lekko jedna dv puszcza przez śrubkę (mam dv skręcane śrubami). Robiłem test nie pierwszy raz i nigdy nie miałem tak, że ciśnienie od razu gdzieś uciekało. Cała góra jest szczelna nic tam nie znalazłem. Natomiast w trakcie pompowania słychać bulgotanie (chyba olej w misce) oraz ucieka powoli powietrze przez zawór odmy (ten który wchodzi w Y). Jak go zatkam palcem to powoli rośnie w nim ciśnienie.
Czy to bulgotanie to norma i po prostu wcześniej go nie dosłyszałem???
Odma ma rok czasu nie jest popękana.
Samochód jest trochę przymulony. Brak jakichkolwiek błędów.
Jakieś pomysły???
			
			
									
						
										
						Test szczelności
Re: Test szczelności
koło F-hose (pod prawą DV-ką) masz zawór zwrotny odmy, który pewnie się już zmęczył:tommy1891 pisze:Zrobiłem sobie ostatnio test szczelności układu dolotowego. Układ nie trzyma ciśnienia i ciężko znaleźć przyczynę. Delikatny wyciek przy lewym intercoolerze został zrobiony lekko jedna dv puszcza przez śrubkę (mam dv skręcane śrubami). Robiłem test nie pierwszy raz i nigdy nie miałem tak, że ciśnienie od razu gdzieś uciekało. Cała góra jest szczelna nic tam nie znalazłem. Natomiast w trakcie pompowania słychać bulgotanie (chyba olej w misce) oraz ucieka powoli powietrze przez zawór odmy (ten który wchodzi w Y). Jak go zatkam palcem to powoli rośnie w nim ciśnienie.
Czy to bulgotanie to norma i po prostu wcześniej go nie dosłyszałem???
Odma ma rok czasu nie jest popękana.
Samochód jest trochę przymulony. Brak jakichkolwiek błędów.
Jakieś pomysły???
http://sidmotorsport.pl/pl/s/31581-zawo ... esults=143
To zatkaj palcem tą końcówkę odmy co przychodzi do Y. Zatkaj Y guma z wentylem i zepnij cybantem  od strony co przychodzi do niego przepływka. I zatkaj Y  jakąś guma i również  zapnij opaską zaciskową, tam gdzie przychodzi odma do niego. I delikatnie kompresorem napompuj aż będziesz słyszał gdzie jest dziura w całym.  W ten sposób esa będzie napompowana aż pod węże podciśnieniowe do turbin. Ja w ten sposób wyeliminowałem wszystkie nieszczelności, łącznie z przepuszczającym oringiem na wtrysku.
			
			
									
						
										
						