Cześć
: 2016-12-17, 08:31
Cześć wszystkim fanom audi, mam na imię Daniel (ATLAS). Kilka nicków na forum poznaję, a zarejestrowałem się tu, gdyż od 2009r. buduję moje turkusowe audi cabrio z 1995r. które wystylizowałem wizualnie montując sporo części z Audi RS2.
W ostatnich miesiącach poczyniłem kilka zakupów w kierunku performance, ale nadal pozostało mi trochę decyzji do podjęcia w tym dobór silnika i jego osprzętu, skrzyni biegów, wydechu.
Na dzień dzisiejszy rozglądam się V6 2.7 BiT z S4 wraz z manualną skrzynią biegów. Nie wykluczam zakupu silnika ze skrzynią quattro od A6/Allroad.
Jeśli kupię silnik z niepewnego źródła w dobrej cenie to przy pierwszym montażu od razu zrobię strokera na wale z ASN bez rozwiertu cylindrów i bez wymiany tłoków.
Póki co, większym wyzwaniem jest budowa quattro, gdyż nie występowało w tym nadwoziu i nie jest ono przygotowane pod łatwy swap.
A to moje audi:

[img]http://auto.е-импорт.рф/images1/audi-8g-cabrio-10.jpg[/img]


W ostatnich miesiącach poczyniłem kilka zakupów w kierunku performance, ale nadal pozostało mi trochę decyzji do podjęcia w tym dobór silnika i jego osprzętu, skrzyni biegów, wydechu.
Na dzień dzisiejszy rozglądam się V6 2.7 BiT z S4 wraz z manualną skrzynią biegów. Nie wykluczam zakupu silnika ze skrzynią quattro od A6/Allroad.
Jeśli kupię silnik z niepewnego źródła w dobrej cenie to przy pierwszym montażu od razu zrobię strokera na wale z ASN bez rozwiertu cylindrów i bez wymiany tłoków.
Póki co, większym wyzwaniem jest budowa quattro, gdyż nie występowało w tym nadwoziu i nie jest ono przygotowane pod łatwy swap.
A to moje audi:

[img]http://auto.е-импорт.рф/images1/audi-8g-cabrio-10.jpg[/img]

