RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2013-05-21, 10:36
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-01-17, 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
tak bo sterownik cały czas pulsacyjnie" przychamowuje by ceramika była ciepłastradzioch pisze:optycznie wyglada zaj***
ciekawy jestem jak bedzie sie hamowalo
w rs4 b7 jak sie zmienia na ceramiczne trzeba ustawic parametry w sterowniku abs bo inaczej gorzej sie hamuje niz ze stalowymi tarczami
w B5 tego nie możemy odpalić a zagrzanie ceramiki dla mnie to 1-no hamowanie
różnica seryjnych hebli a ceramiki w RS4 B7 jest zawsze na plus jak są zimne
więc jak ceramika w B5 będzie zimna to i tak dalej będzie hamować dużo lepiej od 8-miu tłoka na 365x34mm