Nie pękają. Przynamniej mi w zacisku S4 B6/B7 345mm nie pękły a mocno potrafię zagrzać hamulce każdy o tym na forum wie.tasior87 pisze:Panowie i jak z tymi nawiercanymi tarczami Zimmermanna? Pękają?
Brać nawiercane czy pełne?
Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe
Ile ty tym autem zrobiłeś km
Wydaje mi się, że bardziej ma tu znacznie przebieg bo wtedy dopiero zaczyna się zbierać nalot w dziurkach.
Takie tarcze ktoś zakładał u siebie ? Tylko nie mogę znaleźć do A8 360mm
https://allegro.pl/oferta/tarcze-zimmer ... e=facebook
Szybciej będą zjadać klocki nacinane tarcze ?


Takie tarcze ktoś zakładał u siebie ? Tylko nie mogę znaleźć do A8 360mm
https://allegro.pl/oferta/tarcze-zimmer ... e=facebook
Szybciej będą zjadać klocki nacinane tarcze ?
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
Czytam ten temat i głowa mi już pęka
A6C5 2002
Przy swapie na 8 tłok przód + phaeton "odwrócony" na tył plus większa pompa hamulcowa -> 27mm tłoczek
1. A jak to się ma do pompy ABS ?? Trzeba wymieniać? od RS6 na allegro 1,5k :/
2. Przewody hamulcowe (nie chodzi mi o giętkie), trzeba większe średnice ??
3. Adapterów na 8-tłoczków już nie produkują, dobrze coś pamiętam że ktoś pisał, że pękały ??
4. Jak nie 8 tłok to Akanebo ??
A6C5 2002
Przy swapie na 8 tłok przód + phaeton "odwrócony" na tył plus większa pompa hamulcowa -> 27mm tłoczek
1. A jak to się ma do pompy ABS ?? Trzeba wymieniać? od RS6 na allegro 1,5k :/
2. Przewody hamulcowe (nie chodzi mi o giętkie), trzeba większe średnice ??
3. Adapterów na 8-tłoczków już nie produkują, dobrze coś pamiętam że ktoś pisał, że pękały ??
4. Jak nie 8 tłok to Akanebo ??
Znajdzie się ktoś na forum kto ma u siebie albo montowal zaciski z A8 D3 z tarczą 360?
Zakładam je u siebie wraz z oplotem i mi jeden gagatek namotał w głowie odnośnie sposobu montażu oplotu przy zacisku. Twierdzi, że jak nie zamontuje oplotu od góry blaszki mocujacej na zacisku to mi je pourywa. Jest to dla mnie troche nielogicxne Ktoś coś podpowie ?

Zakładam je u siebie wraz z oplotem i mi jeden gagatek namotał w głowie odnośnie sposobu montażu oplotu przy zacisku. Twierdzi, że jak nie zamontuje oplotu od góry blaszki mocujacej na zacisku to mi je pourywa. Jest to dla mnie troche nielogicxne Ktoś coś podpowie ?

Ostatnio zmieniony 2020-01-16, 00:25 przez tasior87, łącznie zmieniany 1 raz.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
Pourywają się bo będą zbyt napięte - tak mi pisze koleś który niby zakładał już trochę tych zaciskow...
Gosciu niby twierdzi, że lepszym rozwiązaniem jest zmodyfikować przewód sztywny na samym zacisku - żeby wchodził w od dołu do tej blaszki mocującej (ta czarna na zdjeciu powyżej), a oplot wypuścić od jej góry. Trochę dziwna jest dla mnie jego teoria.
Czyli rozumiem, że nie kombinowałeś i normalnie zamontowałeś do tych zacisków przewód elastyczny?
Założyłeś oplot czy zwykły?
Przy podniesionym aucie i opadnietym kole nie jest przewód zbyt napięty?
Gosciu niby twierdzi, że lepszym rozwiązaniem jest zmodyfikować przewód sztywny na samym zacisku - żeby wchodził w od dołu do tej blaszki mocującej (ta czarna na zdjeciu powyżej), a oplot wypuścić od jej góry. Trochę dziwna jest dla mnie jego teoria.
Czyli rozumiem, że nie kombinowałeś i normalnie zamontowałeś do tych zacisków przewód elastyczny?
Założyłeś oplot czy zwykły?
Przy podniesionym aucie i opadnietym kole nie jest przewód zbyt napięty?
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
Nie czytaj głupot. Bierz, bardzo fajne tarcze. Zrobilem na nich 20kkm i 0 problemów. Jestem b zadoeolony.emay pisze:Nie pękają. Przynamniej mi w zacisku S4 B6/B7 345mm nie pękły a mocno potrafię zagrzać hamulce każdy o tym na forum wie.tasior87 pisze:Panowie i jak z tymi nawiercanymi tarczami Zimmermanna? Pękają?
Brać nawiercane czy pełne?
tasior87, łap fotki. Sory za jakość, ale telefon nei chciał mi współpracować...
https://imgur.com/a/ZyCGLJH
Na moje nie ma tragedii, ale dobrze też nie jest. Jak będe wymieniał na oplot, to raczej będe szukał pare cm dłuższych.
Generalnie autem chodziłem 'bombą' po jakichś lotniskach i nic sie nie urwało :p
https://imgur.com/a/ZyCGLJH
Na moje nie ma tragedii, ale dobrze też nie jest. Jak będe wymieniał na oplot, to raczej będe szukał pare cm dłuższych.
Generalnie autem chodziłem 'bombą' po jakichś lotniskach i nic sie nie urwało :p
Na tym drugim zdjęciu to masz zwrotnice w ekstremalnym położeniu ( skręcone w prawo ) ? Faktycznie trochę jest napięty. Ale z drugiej strony trochę nie rozumiem wersji tego gościa który mówi o odwrotnym zamocowaniu przewodów na blaszce trzymającej przy zacisku.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
na obydwu zdjęciach jest to same położenie kierownicy. Na maksa w prawo i cofnięcie do blokady (bo samo prostowało, a nie miał kto mi asystować).
Wcześniej miałem zawieszenie z 1-2cm niższe na przodzie i też nic się nie działo.
Może ktoryś producent oplotu produkuje bardzo sztywne węże i wtedy robią sie problemy?
Wcześniej miałem zawieszenie z 1-2cm niższe na przodzie i też nic się nie działo.
Może ktoryś producent oplotu produkuje bardzo sztywne węże i wtedy robią sie problemy?