Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

tasior87 pisze:Panowie i jak z tymi nawiercanymi tarczami Zimmermanna? Pękają?
Brać nawiercane czy pełne?
Nie pękają. Przynamniej mi w zacisku S4 B6/B7 345mm nie pękły a mocno potrafię zagrzać hamulce każdy o tym na forum wie.
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Ile ty tym autem zrobiłeś km :mrgreen: :-P Wydaje mi się, że bardziej ma tu znacznie przebieg bo wtedy dopiero zaczyna się zbierać nalot w dziurkach.
Takie tarcze ktoś zakładał u siebie ? Tylko nie mogę znaleźć do A8 360mm
https://allegro.pl/oferta/tarcze-zimmer ... e=facebook

Szybciej będą zjadać klocki nacinane tarcze ?
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
bartektrn
Posty: 43
Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: bartektrn »

Witam. Mam pytanko dosyć nietypowe bo chodzi o mój Daily mianowicie Bora 2.8 vr6 4motion. Klocki tarcze na tył i przód tylko przód zmieniony na heble z golfa IV r32 334mm co polecacie żeby to hamowalo? Ktoś na forum miałby zestaw do tego :mrgreen:

Pozdrawiam
Dyskietka
Posty: 59
Rejestracja: 2017-03-05, 18:27
Lokalizacja: Lubuskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dyskietka »

Czytam ten temat i głowa mi już pęka
A6C5 2002
Przy swapie na 8 tłok przód + phaeton "odwrócony" na tył plus większa pompa hamulcowa -> 27mm tłoczek
1. A jak to się ma do pompy ABS ?? Trzeba wymieniać? od RS6 na allegro 1,5k :/
2. Przewody hamulcowe (nie chodzi mi o giętkie), trzeba większe średnice ??
3. Adapterów na 8-tłoczków już nie produkują, dobrze coś pamiętam że ktoś pisał, że pękały ??
4. Jak nie 8 tłok to Akanebo ??
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Znajdzie się ktoś na forum kto ma u siebie albo montowal zaciski z A8 D3 z tarczą 360?
Zakładam je u siebie wraz z oplotem i mi jeden gagatek namotał w głowie odnośnie sposobu montażu oplotu przy zacisku. Twierdzi, że jak nie zamontuje oplotu od góry blaszki mocujacej na zacisku to mi je pourywa. Jest to dla mnie troche nielogicxne Ktoś coś podpowie ?
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2020-01-16, 00:25 przez tasior87, łącznie zmieniany 1 raz.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

ja mam podobny setup (bo tarcza 356 i inny dystans pod tarcze) na zaciskach z a8 d3.
Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli. Jak pourywa i czemu?
Z obserwacji to jedyne co, to mógłby przewód hamulcowy z 1-2cm dłuższy, wtedy by miał więcej luzu przy maksymalnie skręconym kole.
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Pourywają się bo będą zbyt napięte - tak mi pisze koleś który niby zakładał już trochę tych zaciskow...
Gosciu niby twierdzi, że lepszym rozwiązaniem jest zmodyfikować przewód sztywny na samym zacisku - żeby wchodził w od dołu do tej blaszki mocującej (ta czarna na zdjeciu powyżej), a oplot wypuścić od jej góry. Trochę dziwna jest dla mnie jego teoria.
Czyli rozumiem, że nie kombinowałeś i normalnie zamontowałeś do tych zacisków przewód elastyczny?
Założyłeś oplot czy zwykły?
Przy podniesionym aucie i opadnietym kole nie jest przewód zbyt napięty?
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
zalesq
Posty: 9
Rejestracja: 2018-08-10, 09:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zalesq »

emay pisze:
tasior87 pisze:Panowie i jak z tymi nawiercanymi tarczami Zimmermanna? Pękają?
Brać nawiercane czy pełne?
Nie pękają. Przynamniej mi w zacisku S4 B6/B7 345mm nie pękły a mocno potrafię zagrzać hamulce każdy o tym na forum wie.
Nie czytaj głupot. Bierz, bardzo fajne tarcze. Zrobilem na nich 20kkm i 0 problemów. Jestem b zadoeolony.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ja bym bral pelne nauczony doswiedczeniem po zakupie nawiercanych
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Skusiłem się na wiercone. Znajomemu zalegały nówki to mi je opylił po promocyjnej cenie.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

tasior87, łap fotki. Sory za jakość, ale telefon nei chciał mi współpracować...
https://imgur.com/a/ZyCGLJH

Na moje nie ma tragedii, ale dobrze też nie jest. Jak będe wymieniał na oplot, to raczej będe szukał pare cm dłuższych.
Generalnie autem chodziłem 'bombą' po jakichś lotniskach i nic sie nie urwało :p
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Na tym drugim zdjęciu to masz zwrotnice w ekstremalnym położeniu ( skręcone w prawo ) ? Faktycznie trochę jest napięty. Ale z drugiej strony trochę nie rozumiem wersji tego gościa który mówi o odwrotnym zamocowaniu przewodów na blaszce trzymającej przy zacisku.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

na obydwu zdjęciach jest to same położenie kierownicy. Na maksa w prawo i cofnięcie do blokady (bo samo prostowało, a nie miał kto mi asystować).
Wcześniej miałem zawieszenie z 1-2cm niższe na przodzie i też nic się nie działo.

Może ktoryś producent oplotu produkuje bardzo sztywne węże i wtedy robią sie problemy?
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

SID ,masz już ten zestaw 350mm na lekkim dzwonie pod 6 tłok 18Zr/Zl ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

można zrobic takie tarcze ale pytanie czy będa na to klienci

- rotory 350x32mm lub 350x34mm DBA nacinane, najlepsze co jest na rynku
- dzwony zrobione profi najwyższej półki
- całość pływająca

cena za parę strzelam 3000-3700 zł brutto
Obrazek
ODPOWIEDZ