Strona 64 z 74
: 2016-12-07, 08:51
autor: uki
i tak mnie nie stać na takie cukierki, ale tak z ciekawości ta dobra cena za b16 to ile ( możesz mi na pw wrzucić, może zacznę odkładać :D)??
obudowy są wykonane z nierdzewki czy to jest jakaś powłoka? I czy dobrze widzę, ale do zmiany ustawien tylnych amortyzatorów jest pokrętło i nie trzeba wyjmować amortyzatorów z samochodu?
: 2016-12-07, 09:03
autor: SID
dobrze widzisz, do zmiany ustawień jest pokrętło i na tym mi zależało by robić to na drodze ręką, KW V3 ma 1 ustawienie więcej od góry ale i cena jest o 4-ry cyfry większa
Ten set B16 w PL w detalu jest po +8x00 zł wyceniony
: 2016-12-07, 09:42
autor: buba
SID pisze:
Ten set B16 w PL w detalu jest po +8x00 zł wyceniony
kurde jak taka cena to wysyłaj mi szybko !!!
: 2016-12-07, 11:09
autor: SID
buba pisze:SID pisze:
Ten set B16 w PL w detalu jest po +8x00 zł wyceniony
kurde jak taka cena to wysyłaj mi szybko !!!
zapakowałem, dobrze że znalazłem Twój adres, pobranie zrobiłem w cenie, jutro u Ciebie kurier
: 2016-12-07, 13:24
autor: Kornetto
Fajnie :) bedzie glebka :) swoją droga tak z ciekawości, jaka sztywność ustawiasz u siebie? Ja kiedyś cos czytałem i chyba przód 4 a tył 5 dam albo na odwrót, ciekaw jestem czy wiesz moze lub ktoś jak to w avancie powinno być, nie za twardo nie za miękko. Dziekuje za OT. Pozdrawiam
: 2016-12-07, 13:28
autor: SID
u mnie sedan lekki, lekka klapa, brak tapicerki, siedzeń, czegokolwiek w tyle więc trzeba będzie testować testować testować ....
: 2016-12-08, 09:43
autor: Trewor
Kornetto pisze:Fajnie :) bedzie glebka :)
Bilstein technologicznie i "wrażeniowo z jazdy" - bajka! Ale wielkiej tej glebki to się raczej nie uzyska. Oni trzymają się wartości obniżeń zalecanych pod TUV. To teoria, podparta też praktyką, gdzie osobiście widziałem RSa w sedanie, i to nie tak lekkiego jak ten SIDa, gdzie tył nie współpracował i nie chciał zejść odpowiednio nisko. Ale jeszcze raz podkreślę - właściwości na drodze świetne. I podejrzewam że w tym konkretnym przypadku ekstremalna gleba nie będzie priorytetem ;)
: 2016-12-08, 10:29
autor: SID
nie może być max gleby bo nie będzie można zapie%%&ć skurupą szybko

: 2016-12-08, 10:42
autor: wujek 2pac
To kiedy premiera na torze

: 2017-02-07, 15:23
autor: G4 HPB
SID pisze:było 370x35mm
weszło 380x38mm , za tydzień testy i tyle w temacie
Obrazek
No i jak testy? Ja się sprawuje ceramika?
A drugie pytanie nieco z dupy, ale jestem ciekaw, a Ty masz spore doświadczenie i porównanie. Żeby nie było to przejrzałem cały temat, oraz temat z RS6C6 i nigdzie nie było takiej "pełnej" odpowiedzi.
RS4B5 a RS6C6, to raz, a dwa Twoja wydmuszka a RS6C6. Chodzi mi przede wszystkim o Twoje odczucia odnośnie właściwości jezdnych (nie mam na myśli tu komfortu w dłuższych trasach ;)). Przyspieszenie, prowadzenie, "czucie" auta, zakręty etc. Mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy? A jeśli temat już był wałkowany, to przepraszam za przeoczenie.
: 2017-02-07, 15:34
autor: SID
ceramiki nie założyłem brakło czasu, plany są w tym tyg ale nie ja już to będę zakładał bo zmarzluch jestem i tyle, nie bedę grzebał w garażu na mrozie,
Auto w ziemie stoi w garażu - nie jeździ
co do porównań to muszę siąść kiedyś przy drinku i opisać a nie teraz w robocie
: 2017-02-08, 13:56
autor: SID
Skorupa trafiła na małe poprawki, może coś ruszy do przodu
- zmiana zwieszenia na Bilstein B16 ( nowy Vogtland z przebiegiem max 1000 km do oddania za 2000 )
- wlecą nowy set wahaczy
- wzmocniony gruby stabilizator H&R na tył
- nowe heble 30x38mm ceramik przód (na tył jestem na etapie projektowania)
- i inne drobne elem
trochę mnie dziś ślizgało na letnich ...

: 2017-02-08, 14:08
autor: buba
ale filtry walą po oczach na tej fotce

: 2017-02-08, 14:14
autor: DobrzanskiS4B5
Jeszcze grubszy stabilizator na tył jak 21mm?
: 2017-02-08, 15:18
autor: SID
Buba pogoda dzisiaj nie do fot, coś tam się podciągnęło ale ona na żywo lepiej wygląda
stabilizator H&R 21mm leżał bo zapomniałem kiedyś zamontować