RS4 Problemy? eksploatacja?

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

Otóż to
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

darecki1981 pisze:Czy ktoś może coś powiedziec o tym żółtym? cene jaką chce to kosmos , właściciel chce by zwrocić kase za wszystkie mody. Powiedziałem otwarcie zabieraj pan ten kompresor i wracaj do serii skoro tak dobry to się sprzeda.... zamilkł.
dlatego wisi fchuj czasu i nikt go nie chce :mrgreen:
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

a co jest z tym autem nie tak. ? ze taki problem o ta cene nie widze zeby jakas wygorowana byla jesli auto jest sprawne
darecki1981
Posty: 24
Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
Lokalizacja: Nowogard
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darecki1981 »

Wojt3q pisze:a co jest z tym autem nie tak. ? ze taki problem o ta cene nie widze zeby jakas wygorowana byla jesli auto jest sprawne
dolicz vat 23% :D
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

mam okulary i czytac tez umiem i jesli auto jest sprawne to nie wiem co za problem z ta cena . dlatego sie pytam co tam jest niesprawne . liczyc tez umiem ile to brutto wychodzi
darecki1981
Posty: 24
Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
Lokalizacja: Nowogard
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darecki1981 »

A coś jest nie sprawne? ja szukam auta bezwypadkowego najlepiej w serii budżet 100 tysiecy, dla mnie cena za wysoka. Zaproponowałem by wyjął kompresor i wrócił do serii , skoro tak drogi był. A i same problemy z tym urządzeniem.
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

niespotykane podejscie . tez bym zamilkl i wiecej telefonow juz nie odbieral jak takie teksty rzucasz bo auto przekracza twoj budzet i sprzedajacy ma auto tak zmodyfikowac zeby do twojego bu dzetu pasowalo :mrgreen: :mrgreen: .

jak nie stac to po co ludziom glowe zawracac tu nie brakuje spuscic kilku tysiecy do stowy tylko wiecej
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

dokladnie to nie cifik po tjunie za 5k ze cene mozna regulowac zaleznie czy z felgami ,gwintem czy rdza :mrgreen:

moim zdaniem warto sie nim zainteresowac tym bardziej ze jest w prze zajebistym kolorze i dobrze wyposazony (motorsporty)
pojechac obadac ,jesli jest godny kasy dopożyczyć ,i jak bedzie Twoj sprzedac wpizdziec ten kompressor jesli Ci na nim nie zalezy ,chętny na pewno sie znajdzie ;-)

gdybym nie mial rsa b5ki to dawno bym go obejrzał :-P

ew. cos z zachodu
https://www.autoscout24.pl/oferty/audi- ... -331030275
:shock:
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
darecki1981
Posty: 24
Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
Lokalizacja: Nowogard
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darecki1981 »

Właściciel auta deklarował ż emoze wrócić do serii więc zaproponowałem mu to. Wtedy zmiękł... Z kompresorem to więcej problemów jak pożytku. Pytam czy ktoś w ogóle go widział oglądał zna?
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

darecki1981 pisze:Właściciel auta deklarował ż emoze wrócić do serii więc zaproponowałem mu to. Wtedy zmiękł... Z kompresorem to więcej problemów jak pożytku. Pytam czy ktoś w ogóle go widział oglądał zna?
A mógł byś przybliżyć co psuje sie w tych RSach z kompresorem ? co ile km lub co jaki czas? jakie orientacyjne koszta napraw związanych z kompresorem ?

Ciekawe ile kosztuje założenie samego takiego kompresora?
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Haha komedia :) zolty ma kompresor PEs tanszy ok 50 ty zl ale slabszy, wiem ze zolty RS non stop jezdzi wiec ten przebieg jest smieszny ;) chodz jezdza w pl rs4b7 z przebiegami po 600 tys km i nic ;) Kompresor dobry to TTS 60 tys zl plus montaz i strojenie czyli rwzem 80 tys zl. Oby nie w sportmile bo ten czop Ci tak zalozy zebys do niego wracal i kase zostawial, do tego jak pojedziesz na inna hamownie bedzie sto koni mniej. Najlepszy jest TTS, ale co dobre kosztuje.
Ostatnio zmieniony 2017-11-07, 06:32 przez Rafal84, łącznie zmieniany 1 raz.
darecki1981
Posty: 24
Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
Lokalizacja: Nowogard
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darecki1981 »

Osobiście nie wkładał bym kompresora do takiego silnika,dlatego generalnie szukam wolnossacego V8 .
Jak napisałem kompresor=problemy z tym że urządzeniem. Mam jeszcze na oku jednego ale czarnego seria silnik 440 KM .Z tym że dopiero za 4 tyg , bo niestety wyjechałem do pracy :( ale gdyby ktoś miał serie bezwypadkową na sprzedaż pisać na priv. Ta żołta raczej odpada ze względu na cenę , jak napisałem szukam RS4 B7 seria nie będę płacił za kompresor ponieważ go nie chce.
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Najlepszy to czysty v8, kupujesz dajesz na odchamienie i latasz. Osobiscie z calym szacunkiem, ale tez bym sie bal uzywanego b7 na kompresorze. Szkoda, ze obudziles sie miesac po moje ex bylo na sprzedaz za 99 niedawno, poszlo w tydzien, ale bylo warte.
Awatar użytkownika
schockvvave
Posty: 108
Rejestracja: 2017-03-27, 11:17
Lokalizacja: Tbg/Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: schockvvave »

ja mam pytanie do wlascicieli RS4 b7 czy BNS tak samo lubi olej? czy poprawili to względem bbk?
czy napinacze i te fazatory są lepsze bo podobno że już też to poprawili, o nagarze wiem że syfi i trzeba czyścić aa i ważna rzecz.
jak wygląda w praktyce swap BNS zamiast BBK. Czy praktycznie to jest plug and play?

podejrzewam ze trzeba wymienic komputer? czy ktos poda jakies szczególy
pozdro
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

BNS nie było olejarą, od wymiany do wymiany co 10 tys km wszystko ok.
ODPOWIEDZ