Strona 7 z 10

: 2016-03-11, 10:05
autor: bartek75
Rolka mi leży do sedana i kolorystycznie z budą. Na minus trochę podkasana ta eska. Ciut niżej i będzie banglało bo rozmiaru koła na plus nie rozciągniesz

: 2016-03-11, 10:12
autor: luk448
Rydel, jakiej dlugosci masz sruby w kolach?Leb napewno na stozek nie?

: 2016-03-11, 10:26
autor: emay
Jak możesz zrób proszę logi dynamiczne 004, 115, 120 i opisz przy jakiej temperaturze zewnętrznej robiłeś pomiary.

Od 2 pełny gaz, 3 , 4 chodzi o pełen zakres obrotów. Wrzuć na vaglog.pl

Chce kupić coolery wagnera i po prostu sprawdzam czy warto.. byłbym wdzięczny

: 2016-03-11, 10:38
autor: Rydel
Bartek nic nie zrozumiałem z tego co powiedziałeś. Generalnie to koło jest na równi z błotnikiem bo 8,5' pasuje idealnie. Obciera na zakrętach jak są jakieś nierówności i szczerze to nie chciałbym już niżej zjeżdżać bo miałem tak i nie byłem zadowolony ani z tego jak wygląda, bo robi się stance i jeżdżenie robi się bolesne (to mój daily). Teraz rzeczywiście wygląda na wyższe przez to, że zrobił się minimalny naciąg na gumie 225. Masz zdjęcia jak to wygląda w innych kadrach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


luk - nie wiem jaka długość śrub, ale długość jest jak w serii, bo śruby mam od serii B6 chyba. Sto procent stożek.

[ Dodano: 2016-03-11, 10:38 ]
emay pisze:Jak możesz zrób proszę logi dynamiczne 004, 115, 120 i opisz przy jakiej temperaturze zewnętrznej robiłeś pomiary.

Od 2 pełny gaz, 3 , 4 chodzi o pełen zakres obrotów. Wrzuć na vaglog.pl

Chce kupić coolery wagnera i po prostu sprawdzam czy warto.. byłbym wdzięczny
Te Wagnery wytrzymują do 400-430 koni mniej więcej. Jak gadałem z ziomkiem to na tyle wykręcił jakieś A6 w 2.7 (430 km) i z tego co zrozumiałem to były ciągle wydajne, ale to już górna granica.

: 2016-03-11, 10:48
autor: emay
Mam teraz chinole te od SID`a i jest 458 KM / 570 Nm. Temperatura przy pełnym bucie na 3/4/5 w okolicach 5000+ rpm dochodzi do 50 stopni gdzie na zewnątrz jest 10. Chce porównać czy warto wydawać tą kasę na wagnery, jeśli różnica będzie minimalna to odpuszczę.

Także Twoje wagnery spokojnie do 500 powinny starczyć tak jak Andrzej pisał.

: 2016-03-11, 10:51
autor: DobrzanskiS4B5
Niżej nie ma co na tych ATS 8,5j et35 bo nadkoli szkoda w b5,do b6 wchodzą bez problemu na glebie ale nie tu...Fajnie wygląda Twoje s4

: 2016-03-11, 10:53
autor: Rydel
kilka razy, może nawet kilkanaście przeciągnąłem go na 4 biegu do końca podczas ostatnich logów i temperatura nie przekroczyła 41 stopni. Temperatura na zewnątrz wynosiła wtedy chyba koło 10 stopni, czyli tak samo jak u ciebie. To, że tak wysoko dochodzi temperatura to raczej normalne. Ważne jest to, żeby szybko spadała, a spada praktycznie od razu do dwudziestu-kilku stopni. Robiłbym FMIC na twoim miejscu na dobrym rdzeniu.

: 2016-03-11, 12:42
autor: bartek75
Rydel na jakim zawiasie jesteś? Poza tym jeśli to daily to fakt zostawiłbym jak jest

: 2016-03-11, 12:50
autor: Rydel
mam gwint AP. Zgadzam się, że to dobra wysokość, bo mogę przejechać po leżącym policjancie bez urwania czegokolwiek :-)
O co chodziło z tą rolką?

: 2016-03-11, 12:55
autor: Jacekv5
Koła ładnie wyglądają i s4 prezentuje się zacnie milordzie

: 2016-03-11, 13:22
autor: herman30
ladnie wyglada:)
ciekawe ze ja tez mam fele 8,5 cala et 35 i jeszcze dystanse 15 na kolo..
bez nich fele byly wciagniete do srodka..
czasem cos mi przytrze ale generalnie tragedii nie ma

: 2016-03-11, 13:27
autor: emay
Rydel pisze:kilka razy, może nawet kilkanaście przeciągnąłem go na 4 biegu do końca podczas ostatnich logów i temperatura nie przekroczyła 41 stopni. Temperatura na zewnątrz wynosiła wtedy chyba koło 10 stopni, czyli tak samo jak u ciebie. To, że tak wysoko dochodzi temperatura to raczej normalne. Ważne jest to, żeby szybko spadała, a spada praktycznie od razu do dwudziestu-kilku stopni. Robiłbym FMIC na twoim miejscu na dobrym rdzeniu.
To tak jak sportmile mówił, że będzie 10 stopni mniej od tego co mam teraz. FMIC odpada bo nie chce nic rezać, ciąć belek, rezygnować z klimy itd.

: 2016-03-11, 15:59
autor: Rydel
Herman - nie wystają ci za nadkole?

Emay - zgadzam się. Jakbym miał już te SMIC co ty, to bym nie inwestował w Wagnery. Zmieniając z serii wciąż jednak nie żałuję, że je kupiłem. Z tych samych powodów nie chciałem FMIC co ty, ale nie wiem co szczerze mówiąc można zrobić w tej sytuacji. Wiem, że są firmy, które mają FMIC do S4 ogarnięte naprawdę dobrze, ale nie wiem które. Pytaj tunerów.

Dodatkowo skoro masz już SMIC od Sida, uchwyty wyspawane i dobrane prowadnice od RS6 to możesz je sprzedać w dobrej kasie ;-)

[ Dodano: 2016-03-11, 15:59 ]
o i koleżka zrobił mi symulację jak by wyglądał samochód jakby miał kolor zacisków a'la ceramiczne AMG oraz lusterka i grill w kolorze felg. Co myślicie?

Obrazek

: 2016-03-11, 16:33
autor: bartek75
Rydel pisze:O co chodziło z tą rolką?
to koło ;-)

co do koloru zacisku dla mnie to gra mocno. mam podobne zestawienie kolorów buda- rolka i wygląda to tak. taki akcent ożywi z pewnością bryłę. jeśli zacisk w kolor to tylko w ciepły żółty :idea:

Obrazek

Obrazek

: 2016-03-11, 18:03
autor: Rydel
aaa :-) powiem ci, że nissan bardzo dobrze stroi. Felgi HRE świetnie dopełniają ten samochód i racja z tymi kolorami.