s4 BY RADEK1985

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kosiniak

Post autor: kosiniak »

bolo-s4 pisze:jak by silnik był trup to by takiego niuta nie wygenerował
zapomnialem ze dla was najwazniejszy jest niut.
RADEK1985 pisze:hahah chłopie ja mowiłem ze musi byc tyle co u kosiniaka a znowu zaprzeczasz sam sobie bo napisałes ze silnik mam trup a nawet nie widziałes mojego autka to taka rozmowa z toba jak z obsmarkanym sie najesc :-D
mozesz po Polsku? bo ciezko zrozumiec co napisales?. Z tego co ja wiem to stukalo, a skoro stuka to mocy nie bedzie. Tak samo bylu u mnie przed zmiana glowic. Wystraczy zapytac BKMN ile mocy silnik wygenerowal przed tym co w nim zmienil i zanim wzial go w swoje rece Adas. Bylo 400ps maks, nie generowal wiecej mocy, stukalo i tyle! Z gowna bata to ani Witek ani GTO nie ukreci! Moc i tak jest duza, moim zdaniem zmiana IC nie pomoze, moze wygenerowac wiecej mocy jak bedzie chlodniej, to logiczne, ale powodem nie jest ten IC tylko albo temp. na zewnatrz albo silnik. Tak samo ze strojeniem na 98 hahaha. Na 100% bylo to 98 :mrgreen: . Po co te opowiesci? Jak stroiles na 98 to ja ci moge powiedziec gdzie ci moc uciekla, na shellu :lol: Coc obaj wiemy ze to nie prawda :-)
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

kosiniak pisze:moc uciekla, na shellu :lol:
nie rozumiem po co tankowac paliwo na shellu? zeby pokazalo wiecej koni papierowych ?
chyba tobie o takie konie chodzi tylko...
mozecie sie zmierzyc i zobaczymy kogo konie sa prawdziwsze 8-)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

nie rozumiem po co tankowac paliwo na shellu? zeby pokazalo wiecej koni papierowych ?
buahahaha, jestes mistrzem! nie rozumiem po co w takiej sytuacji tuningowac fure? po to zeby miala wiecej koni? po co zmieniac FMIC zeby temp byla nizsza i wikesza moc? na co to komu? po co zmieniac kolektory? zeby nie stukalo? po co Radek zalewal VPR i dolewal Octane Booster? zeby miec wiecej niz Kosiniak? czy zeby Adi byl zadowolony? Wiesz wogole skad sie w aucie bierze moc? Na takim Chibolu i kolektorach u Bola juz bylo 540ps, Krzysiek, zapomniales?
Radek, ja tu nic nie pisze po zlosci, tylko pisze to co wynika z moich obserwacji oraz informacji. Nie mysl ze ci zazdroszcze bo nie mam czego akurat w tym przypadku. Bo to tak jakby Sid zazdroscil mi 500ps majac 540ps.

[ Dodano: 2012-07-03, 20:25 ]
ADI pisze:mozecie sie zmierzyc i zobaczymy kogo konie sa prawdziwsze 8-)
szkoda za jak juz sie trzeba mierzyc, to jest nas wtedy tak malo :lol:
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

ty masz swoje zdanie, inni maja swoje i koniec. niech radek zmieni fmic i zobaczymy co wyjdzie ;-)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ale jakie swoje zdanie? ze moc bierze sie z powietrza? czlowieku, doucz sie,
ogranij sie i nie siej fermentu! Idac twoim tokiem myslenia, to kazdy kto leje lepsze paliwo ma papierowe konie :)
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

to nie ja powiedzialem od poczatku ze fmic nie domaga! skoro stroiles na vpr i z dodadkiem do paliwa to jezdzisz tak caly czas ? z tego co wiem to w lomzy nie ma shella, chyba ze sie myle.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

a to musi być shell w łomży żeby miec dobre paliwo w baku ? :) Są inne ciekawe metody :mrgreen:
Niestety ale taka jest prawda.....moc robi sie nas dobrym paliwie, nie bez powodu przeciez radek lał v powera + dodatek
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ja wogole nie jezdze, zacznijmy od tego. Stroilem jak wiekszosc, VPR plus dodatek i nawet jakby mi wyszlo 450ps to bym to napisal a nie najpierw kolega pisze ze strojone tak a pozniej jak sie okazuje ze jednak lepiej bylo tego nie mowic, to juz sie leje 98 a nie VPR :) Nie musi byc shella w Łomży, mi tutaj to nawet 300ps nie potzreba.
"To niech Radek zrobi na 95 moc to i bedzie mógł tankować w Rutkach w Skaerze :mrgreen: "
Ostatnio zmieniony 2012-07-03, 20:46 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

skoro to nie zalezy od collera to po co w ogole zmieniac na inny :-D lepiej zostac przy seryjnym :lol:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

a mial seryjny? i kto napisal ze nie zalezy od coolera? bo chyba nie chcesz mi powiedziec ze ktos tak napisal? Te chinole spokojnie daja rade na 500+ i moze jakby dzis bylo 10st. to by 500 peklo, kto to moze wiedziec?
Wiesz, najlepiej bedzie jak sie nie bedziesz juz wogole udzielal bo z twoim pojeciem o tym skad sie bierze moc, szkodzisz tylko sobie.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

kosiniak pisze: moc bierze sie z powietrza?
moze to ja zle zrozumialem albo ty zle sformuowales wypowiedz :-D
kosiniak

Post autor: kosiniak »

no ty twierdzisz ze nie z paliwa, w takim razie z samego powietrza bo według Ciebie te z paliwa to papierowe konie :)
Moim zdaniem jets dobrze jak juz pisalem, wynik wyszedl spoko choc po modach, bo jednak doszly tu kolektory i luzniejszy wydech niz u mnie, spodziewalem sie wiecej. Tak czy tak, jest duzo i mysle ze zmiana IC nie pomoze jezeli nadal beda takie temp.
Ostatnio zmieniony 2012-07-03, 20:55 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

tak to prawda lepsze paliwo i dodatki dodaja konie. ale po co lac to zeby miec wiecej koni na papierku ? bo watpie zeby kazdy kto stroi na vpr i dodatku jezdzil pozniej caly czas na tym :lol:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ja peirdole, dlugo tak mozesz? na co komu na codzien 500ps? z kim ty sie chcesz scigac? jadac gdziekolwiek, gdzie sa auta z ktorym mozna sie konfrontowac, lepsze paliwo to nie problem. Na co wogole tuningowac auto? zeby pozniej beczec ze cos niedomaga bo moc nie wyszla? Twoj tok rozumowania, rozpierdala czasoprzestrzen! z mojej strony koniec!
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

bo watpie zeby kazdy kto stroi na vpr i dodatku jezdzil pozniej caly czas na tym :lol:
nie wiem....zapytaj sie GS'a albo Blachy z VTG po co stroją na C16 ? :)
Obrazek
ODPOWIEDZ