Strona 7 z 7

: 2010-08-10, 18:48
autor: Jigsaw
AW ma racje...żeby zrobić 400KM w Subaru to jest kupa kasy i nie masz auta na pół roku a potem i tak i tak jeździsz na pożyczonym czasie....

EVO ma poprostu mocniejsze napędy i w np. EVO 9 robisz wydech, pompe i program i masz 400KM i śmigasz autem a zrobić 400KM w Subaru to...

Ogólnie mody i Subaru i EVO są kosmicznie drogie, za cene modów EVO czy Imprezy zrobisz w Esce napewno owiele więcej mocy

: 2010-09-02, 12:51
autor: kurzy79
ohoho dawno mnie tu nie było :-P

Jak to wspomnieliście wcześniej Subaru to gówno...........święta prawda.

Dla pytających mam model z silnikiem 2,5 na turbinie ( bardziej turbineczce ) w fabrycznym pakiecie Prodrive.

Generuje to ustrojstwo 287 KM i 403Nm i jest to absolutny max na seryjne bebechy silnika, zresztą napęd też dużo wiecej nie zniesie.
Waga jest mniejsza od S4 ( 1430kg ) więc w tej specyfikacji ese po programie objechałem.

Ogólnie samochód miły na polskie drogi. Udało mi się kupić ładną sztukę jednak nie jest to auto na większe modyfikacje ( tzn jest ale trza 50 tysiaków przygotować na dzień dobry )

Jest to faza przejściowa nie miałem czasu na szukanie auta a czymś musiałem jezdzić. Docelowo pomału szukam jakiegoś "łobuza" do jazdy i modów a forester pójdzie do sprzedaży.

Pewnie będzie EVO ( choć nadal przeżyć mojego auta nie mogę a później podkupienia RS4 ) ale jak wiecie miłego pojazdu ze znaczkiem S4 coraz ciężej kupić.

PS. Ale dzwięk subaru mnie rajcuje najbardziej..........poezja dla ucha