Strona 7 z 9
: 2012-06-24, 22:31
autor: kosiniak
zachowuje sie jak normalne, seryjne sprzeglo, oczywiscie mowie o 6 puck!
: 2012-06-24, 22:33
autor: sebastian855
Czyli generalnie FX400 na 6 pucku by mi styknęło,
a tez powinno strzymać okolice 600HP
: 2012-06-25, 08:20
autor: iceman
O moc sie nie martw bardziej o NM
A Loba motorsport??
RS/S4 B5 Kompletne sprzęgło z
jednomasem 8 kg LOBA Motorsport
650 loub 700 Nm organiczne 4900 zł
750 Nm spiek -6-cio 5900 zł
: 2012-06-25, 08:24
autor: SID
coś mi się zdaje iż jeśli jezdziłeś wcześniej automatem a teraz założysz 6-puck to w mieście się parę razy "przekręcisz" ze złości w korkach
koło lekkie z ebay najszybciej kupisz,
cały set
FX400 mam na stanie ,
lub ten set
LOBA z kołem lekkim i tarcza organiczną lub spiek
: 2012-06-25, 08:35
autor: iceman
Trzeba lewą nogę już zacząć ćwiczyć to nie będzie problemu

: 2012-06-25, 11:06
autor: nosb
: 2012-06-25, 12:41
autor: sebastian855
SID pisze:coś mi się zdaje iż jeśli jezdziłeś wcześniej automatem a teraz założysz 6-puck to w mieście się parę razy "przekręcisz" ze złości w korkach
Manuala już mam od jakiegoś roku to już zdąrzyłem przywyknąć
No chyba że 6 puck jest tak twardy że kolano boli,hehe
Ale 4 puck jest chyba jeszcze twardszy nie?
dzięki za podpowiedzi, coś z tego sobie wybiorę
Zmiana musi być bo już kilka razy się poślizgnęło na starcie,
a dwumas tez już pierwszej świeżości nie jest

: 2012-06-25, 13:10
autor: bracus
jak się kilka razy poślizgnęło to upewnij się że puściłeś sprzędło do końca następnym razem jak wciśniesz gaz w podłogę

u mnie przy 440/600 RSowe trzymało do momentu jak się nie pogoniłem 2x z szybszymi furami od mojej i przy zmianie z 1 na 2 miałem szybsze ręce jak nogi

: 2012-06-25, 13:19
autor: sebastian855
bracus, sprzęgło było puszczone całkowicie

Jestem pewien
Te kilka razy było jak ruszałem ze strzałem z gazem w podłogę,
dlatego teraz trochę delikatniej traktuje gaz na starcie.
[ Dodano: 2012-06-25, 13:54 ]
A co sądzicie o sprzęgłach od Radzikowskiego?
: 2012-06-25, 14:47
autor: kosiniak
nosb pisze:coś mi się zdaje iż jeśli jezdziłeś wcześniej automatem a teraz założysz 6-puck to w mieście się parę razy "przekręcisz" ze złości w korkach

na clutchmastersie? wolne zarty!
[ Dodano: 2012-06-25, 14:48 ]
SID pisze:ja tam FX400 mam na stanie, koło lekkie z ebay najszybciej kupisz lub cały set FX400
mam na stanie , koło lekkie najszybciej z ebay kupisz,
lub cały set LOBA z kołem lekkim i tarcza organiczną lub spiek
a po Polsku?
: 2012-12-24, 13:30
autor: emzinio
sebastian855 pisze:kosiniak, tylko weź pod uwagę masę auta,
moje waży niecałe dwie tony z kierowcą, wiec różnica ze startu zatrzymanego będzie napewno.
Ostatnio ważyłem na dwóch wagach- moje a6 - z lpg 1840 kg ( ze mną na pokładzie)
1740 - beze mnie. 1/2 baku pb i około 1/4 baku lpg.
Więc waga A6 do s4 - różnica marginalna o dziwo( z tego co czytałem 1680 ma kombi bez kierowcy- po dołożeniu lpg( 30 kg) waga pewnie 1710.
: 2012-12-24, 14:38
autor: Barton66
no nie ma dużej różnicy, drzwi w A6 są lżejsze na pewno;p
: 2012-12-24, 14:45
autor: sebastian855
emzinio, tylko weź pod uwge że nie każde a6 wazy tyle samo :)
Zależy jeszcze od wyposażenia,kół itd.
moje z kierowcą jak było ważone i wyszło wtedy 1980kg
ile jest teraz to nawet nie wiem.
: 2012-12-25, 12:47
autor: emzinio
sebastian855 pisze:emzinio, tylko weź pod uwge że nie każde a6 wazy tyle samo :)
Zależy jeszcze od wyposażenia,kół itd.
moje z kierowcą jak było ważone i wyszło wtedy 1980kg
ile jest teraz to nawet nie wiem.
napewno masz troszke racji... u mnie felgi seria 16 cali, materiałowe wnętrze,
Ale ponad sto kilo różnicy?
: 2012-12-25, 15:18
autor: sebastian855
no bardzo mozliwe,
koła,hamulce, elektryka, rozbudowane audio, jest tych pierdół troche które moga zawazyć nieco więcej.