Strona 7 z 74
					
				
				: 2011-11-11, 18:07
				autor: Jigsaw
				cowboy kiedyś na Poznaniu latał Oziębło swoim Killerem jakieś czasy robił tylko nie pamiętam bo to wesz z 5-6 lat temu
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 12:18
				autor: nosb
				Ja pamietam jak moje AGB po sofcie w poprzedniej sie odpychalo bez wnetrza kiedys :) Jakbym mial ze 100ps wiecej :) hehe
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 12:55
				autor: Nikolas
				Wlasnie czy ktoś ma te czasy z przejazdu S4 Oza?
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 12:59
				autor: Jigsaw
				cenzura wie czy te przejazdy wtedy były na czas, jak mnie pamięć nie myli to chyba było na ALT organizowanym też przez SSS ale nie jestem pewny na 100% te jego jazdy na Torze Poznań to były za czasów jak Bullid miał A4 1.8 T i jak Jasiek jeszcze żył...także bardzo bawno
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 13:19
				autor: Nikolas
				No ciekaw jestem czy ktoś wykrecil jakiś konkretny czas w budzie b5..
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 14:20
				autor: Jigsaw
				Ogólnie A4 lata po torze w różnych wyścigach i amatorskich i jakis zawodowych tylko po prostu na tym forum jest cisza o tym bo tutaj bardziej się pisze ile auto ma do 100-200 ile ma na 1/4 itp tutaj zakręty jakoś mało modne  
 
   
 
			
					
				
				: 2011-11-13, 16:11
				autor: cowboy
				Jigsaw pisze:Ogólnie A4 lata po torze w różnych wyścigach
 
 
;)
w tym roku A4 B8 ~260KM 2,0 TFSI
 FWD  na slicku robiło cos koło 1:56, czyli całkiem szybko
 
			
					
				
				: 2011-11-15, 07:59
				autor: SID
				Skorupa już w miejscu kręci tylnymi kołami jak w BMW  
 
 
Auto do zabawy więc naciskałem aby była to S4 po lifcie z wyłąnczanym ESP.
a teraz z innej beczki, szukam akkumulatora (ori jest uszkodzony i muszę coś kupić),
ma być lekki i trafi odrazu do tyłu.
Znalazłem takie coś 
ODYSSEY EXTREME BATTERY 17Ah/680A 
Może coś kupić innego - nie jestem zorientowany w cenach i modaleach lekkich akku
waga 5,7 kg lub mocniejszy 7 kg (ale nie mam odbiorników prądu więc pewnie lekki)

 
			
					
				
				: 2011-11-15, 13:13
				autor: SID
				przyszły turbo RS6 K04 dla skorupy  
 
 
pompa 044 siedzi w baku, IC zamontowany, wydech też, wtryski 525cc czekają na półce i kolektory wydechowe.
więc w zimie pewnie będzie 500 ps !

 
			
					
				
				: 2011-11-15, 16:27
				autor: kasku22
				to wyciagaj ze skorupy  te K04  

 
			
					
				
				: 2011-11-15, 19:26
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2011-11-15, 20:29
				autor: sokol22
				jeszcze deska we flok i bedzie git majonez
			 
			
					
				
				: 2011-11-15, 20:39
				autor: SID
				deska jest w planach do zrobienia ale kierownica ta sportowa chyba wyleci,
naba strasznie ją przybliżyła do kierowcy, dodatkowo jakoś mi nie leży dobrze w dłoniach.
Nic jeszcze tydzień potestuje.
			 
			
					
				
				: 2011-11-15, 21:31
				autor: Suchar
				ja polecam OMP Velocita miałem w paru wozach i mi pasuje kształtem i "feelingiem"
			 
			
					
				
				: 2011-11-15, 23:00
				autor: LCQ
				dobrze że działasz cały czas stary, K04 RS6 udało się załatwić za mniej niż 5 tys  
 
    
  
 ? ja użytkowałem Momo Black Team, jak dla mnie bardzo przyjemna kierownica