Co do fotek bagażnika po przeróbce postaram się coś wrzucic jak ogarnę boczek od nawigacji to będzie można foto zrobic. Na razie nie ma co tam zbytnio oglądać prawie tak jak w bmw e39 tylko aku jest po stronie kierowcy.
Ciepły start to taka bardzo fajna fukncja która oszczędza kolosalne ilości paliwa.
Wtryski benzynowe są umieszczone w kolektorze ssącym a nie w komorze spalania więc i tak mają chłodzenie przez przepływ powietrza wokół nich więc bym się o nie zbytnio nie martwił :) Stosunek jazdy LPG do PB u mnie wynosi 85%/15% więc i tak dużo...
napiszę jeszcze raz - Jeśli wszystkie korekty tj. od temperatury gazu i ciśnienia reduktora są wykonane poprawnie + dobre wtryskiwacze jak np. Hana i możemy odpalać auto z LPG 
od 20* jeśli instalacja posiada taką funkcje. Ma to na celu wyeliminowanie zmian w korektach sterownika benzynowego - ma być tak jak na PB! 
Czułe ECU benzynowe wychwyci każdą zmianę pomiędzy cylindrami widać to po korektach krótkich. Gdy odpalamy auto na benzynie i przełączamy na LPG przy słabo wyregulowanej instalacji podczas obserwacji korekt długo i krótkoterminowych ( 1 i 32 kanał chyba ;P ) 
widzimy zmiany na plus lub minus dodatkowo często zachwiania pracy silnika itp. Mój na zimnym nawet czasem  zgasł i śmierdziało gazem gdy było okolice 0*C na zewnątrz.  Wystarczyła mała korekta na minus  i jest Idealnie. Do czego zmierzam... odpalanie z LPG powoduje to ,że silnik za każdym startem pracuje tak samo płynnie dzięki temu ma bardzo niskie korekty... dzięki temu nie cofa zapłonu... itd wkręca się ok ja nie widzę zmian gdy przełącze na PB więc jest dobrze. Dlatego każdą instalacje powinno się dostroić na zimnym silniku aby nie bylo rozjazdów map i najlepiej z podglądem na korekty. Nie ma wtedy problemów z uruchomieniem zimnego silnika i auto się nie mści :) 
Co do instalacji BRC - znam 2 takie instalki w 1.8T i w obu co jakiś czas były drobne problemy. Stag wydaję mi się dużo pewniejszym rozwiązanie w dodatku nie jesteś uwiązany tylko do serwisu BRC. STAGA serwisuje każdy. Osób które ogarniają go powiedzmy w miarę przyzwoity sposób to 70% gazowników na rynku... Dochodzi możliwość podłączenia bluetooth i drobnej korekty jeśli chcemy samemu coś podłubać ;)
Stag ma w dodatku zawsze najlepszy stosunek cena/jakość!
Całkiem fajną alternatywą jest podobno TECH ale w moich kręgach nr1 to STAG
Mam 4 auta w rodzinie na LPG ,wszystkie na wtryskiwaczach HANA w żadnym nie było z nimi problemów. Testowałem już Matrixy,Valteki,BRC, i jak na razie tylko HANA!! Wszystko inne tylko udaje wtryskiwacze :) 
pozdro
edit: ciekawostka moje wtryskiwacze LPG są cichsze niż te benzynowe...  
