Strona 60 z 62

: 2012-08-21, 00:03
autor: Nikolas
Czas pokaże :)

: 2012-08-22, 23:19
autor: altium
Zasadniczo zależy kto co oczekuje od auta, w RSie ustawiam gajge na D jak Dupa i turlam się po wsi, a GTR niestety jak na taczce z gumowym kułkiem. Ale faktycznie OT, szkoda że nie wydało z projektem, ale domyślam się że elektronika postawiła barierę, ochrona komponentu na skrzyni itp itd.

: 2012-08-22, 23:20
autor: sportmile
kto powiedzial ze nie wydalo .......

: 2012-08-22, 23:25
autor: aw69
myśle że Adam dokonczy go szybko i po swojemu :)

: 2012-08-23, 00:08
autor: LCQ
oby :P bo jak dobrze pamiętam to białas miał dostać dobrą moc :), pewnie czasu nie starcza a klienci trują dupę i każdy chce szybko swój wóz :mrgreen:

: 2012-08-23, 01:36
autor: Nikolas
aw69 pisze:myśle że Adam dokonczy go szybko i po swojemu :)
Po swojemu napewno, ale czy szybko - na to bym nie liczył, bo jeszcze w Chuk roboty, a czasu brak...

[ Dodano: 2012-08-23, 01:39 ]
altium pisze:Zasadniczo zależy kto co oczekuje od auta, w RSie ustawiam gajge na D jak Dupa i turlam się po wsi, a GTR niestety jak na taczce z gumowym kułkiem. Ale faktycznie OT, szkoda że nie wydało z projektem, ale domyślam się że elektronika postawiła barierę, ochrona komponentu na skrzyni itp itd.

Jeździłem jednym i drugim.

RS6 to bardzo szybkie i komfortowe auto.
GTR to bardzo szybki FUN CAR który do tego jeszcze swietnie się prowadzi.


Co do V10 elektronika to już nie problem.

: 2012-08-23, 09:06
autor: SID
a ja się zapytam co się działo z autem przez ostatni rok, nie było postępów na forum,
nie wierzę że tak sobie stało i nic nie robione było

: 2012-08-23, 09:20
autor: sportmile
w styczniu mechanika byla skonczona a przez ostatnie 2 mc byly podejmowane proby wycinania po kolei wszystkich urzadzen az wkoncu utknelismy w bagnie bo w tej instalacji nawet rygiel kierownicy ma znaczenie , gdyz nie pozwoli na start gdy go nie widzi sterownik ...... tak dla zobrazowania ja usunalem ten rygiel itd itd.. ..... wiec jeden problem nakreca drugi . Projekt oficjalnie jest juz moj . Wkrotce opisze nowy plan , ktory jest stosunkowo prosty.

: 2012-08-23, 10:55
autor: SID
no to do przodu, a auto pomalowane już ?

: 2012-08-24, 10:27
autor: nosb
Tak wlasnie czulem ze bedzie z tą elektroniką :) W tych skur%^synkach wszystko zalezy od drugiego. Ja gdybym startowal z czyms takim to bym pewnie wpakowal wszystko co mozliwe lacznie z wiazka z rs6 :) Ale to bylby sajgon z tym ze moze i dzialajacy :) Adaś no nie ma kutasa musze wpasc niedlugo na bajere i pomacac tematy :) Ech no i moja wywloka znow zmienila pana :mrgreen:

: 2012-08-24, 10:51
autor: buba
która??

: 2012-08-24, 11:00
autor: nosb
Bohaterka tematu zawąchancu ;p ;)

: 2012-08-24, 11:05
autor: Nikolas
Adam ma plan - ma być Dragster pędzony tyłem ;))

: 2012-08-24, 12:22
autor: buba
Nosb nie bądź dla mnie niemiły bo się zamknę w sobie i przestane lubić to forum za takie wypowiedzi w stosunku do mojej osoby :mrgreen:

: 2012-08-26, 15:35
autor: altium
sportmile pisze:w styczniu mechanika byla skonczona a przez ostatnie 2 mc byly podejmowane proby wycinania po kolei wszystkich urzadzen az wkoncu utknelismy w bagnie bo w tej instalacji nawet rygiel kierownicy ma znaczenie , gdyz nie pozwoli na start gdy go nie widzi sterownik ...... tak dla zobrazowania ja usunalem ten rygiel itd itd.. ..... wiec jeden problem nakreca drugi . Projekt oficjalnie jest juz moj . Wkrotce opisze nowy plan , ktory jest stosunkowo prosty.
zapewne chodzi o budzenie przez włącznik drzwiowy z centralnego sterownika układu komfortu J393