Strona 60 z 62
					
				
				: 2012-08-21, 00:03
				autor: Nikolas
				Czas pokaże :)
			 
			
					
				
				: 2012-08-22, 23:19
				autor: altium
				Zasadniczo zależy kto co oczekuje od auta, w RSie ustawiam gajge na D jak Dupa i turlam się po wsi, a GTR niestety jak na taczce z gumowym kułkiem. Ale faktycznie OT, szkoda że nie wydało z projektem, ale domyślam się że elektronika postawiła barierę, ochrona komponentu na skrzyni itp itd.
			 
			
					
				
				: 2012-08-22, 23:20
				autor: sportmile
				kto powiedzial ze nie wydalo .......
			 
			
					
				
				: 2012-08-22, 23:25
				autor: aw69
				myśle że Adam dokonczy go szybko i po swojemu :)
			 
			
					
				
				: 2012-08-23, 00:08
				autor: LCQ
				oby :P bo jak dobrze pamiętam to białas miał dostać dobrą moc :), pewnie czasu nie starcza a klienci trują dupę i każdy chce szybko swój wóz  

 
			
					
				
				: 2012-08-23, 01:36
				autor: Nikolas
				aw69 pisze:myśle że Adam dokonczy go szybko i po swojemu :)
Po swojemu napewno, ale czy szybko - na to bym nie liczył, bo jeszcze w Chuk roboty, a czasu brak... 
[ Dodano: 2012-08-23, 01:39 ]
altium pisze:Zasadniczo zależy kto co oczekuje od auta, w RSie ustawiam gajge na D jak Dupa i turlam się po wsi, a GTR niestety jak na taczce z gumowym kułkiem. Ale faktycznie OT, szkoda że nie wydało z projektem, ale domyślam się że elektronika postawiła barierę, ochrona komponentu na skrzyni itp itd.
Jeździłem jednym i drugim.
RS6 to bardzo szybkie i komfortowe auto.
GTR to bardzo szybki FUN CAR który do tego jeszcze swietnie się prowadzi.
Co do V10 elektronika to już nie problem.
 
			
					
				
				: 2012-08-23, 09:06
				autor: SID
				a ja się zapytam co się działo z autem przez ostatni rok, nie było postępów na forum,
nie wierzę że tak sobie stało i nic nie robione było
			 
			
					
				
				: 2012-08-23, 09:20
				autor: sportmile
				w styczniu mechanika byla skonczona a przez ostatnie 2 mc byly podejmowane proby wycinania po kolei wszystkich urzadzen az wkoncu utknelismy w bagnie bo w tej instalacji nawet rygiel kierownicy ma znaczenie , gdyz nie pozwoli na start gdy go nie widzi sterownik ...... tak dla zobrazowania ja usunalem ten rygiel itd itd.. ..... wiec jeden problem nakreca drugi . Projekt oficjalnie jest juz moj . Wkrotce opisze nowy plan , ktory jest stosunkowo prosty.
			 
			
					
				
				: 2012-08-23, 10:55
				autor: SID
				no to do przodu, a auto pomalowane już ?
			 
			
					
				
				: 2012-08-24, 10:27
				autor: nosb
				Tak wlasnie czulem ze bedzie z tą elektroniką :) W tych skur%^synkach wszystko zalezy od drugiego. Ja gdybym startowal z czyms takim to bym pewnie wpakowal wszystko co mozliwe lacznie z wiazka z rs6 :) Ale to bylby sajgon z tym ze moze i dzialajacy :) Adaś no nie ma kutasa musze wpasc niedlugo na bajere i pomacac tematy :) Ech no i moja wywloka znow zmienila pana  

 
			
					
				
				: 2012-08-24, 10:51
				autor: buba
				która??
			 
			
					
				
				: 2012-08-24, 11:00
				autor: nosb
				Bohaterka tematu zawąchancu ;p ;)
			 
			
					
				
				: 2012-08-24, 11:05
				autor: Nikolas
				Adam ma plan - ma być Dragster pędzony tyłem ;))
			 
			
					
				
				: 2012-08-24, 12:22
				autor: buba
				Nosb nie bądź dla mnie niemiły bo się zamknę w sobie i przestane lubić to forum za takie  wypowiedzi w stosunku do mojej osoby 

 
			
					
				
				: 2012-08-26, 15:35
				autor: altium
				sportmile pisze:w styczniu mechanika byla skonczona a przez ostatnie 2 mc byly podejmowane proby wycinania po kolei wszystkich urzadzen az wkoncu utknelismy w bagnie bo w tej instalacji nawet rygiel kierownicy ma znaczenie , gdyz nie pozwoli na start gdy go nie widzi sterownik ...... tak dla zobrazowania ja usunalem ten rygiel itd itd.. ..... wiec jeden problem nakreca drugi . Projekt oficjalnie jest juz moj . Wkrotce opisze nowy plan , ktory jest stosunkowo prosty.
zapewne chodzi o budzenie przez włącznik drzwiowy z centralnego sterownika układu komfortu J393