Strona 60 z 74
					
				
				: 2016-06-01, 16:40
				autor: SID
				aby z fotela nie wyrwało przy dobrym hamowaniu

 
			
					
				
				: 2016-06-01, 17:05
				autor: DobrzanskiS4B5
				Czemu nie 3"? Te wyglądają jak szelki od plecaka i będą się trochę wżynac,czy nie? Osobiście mam 3"
			 
			
					
				
				: 2016-06-01, 18:18
				autor: SID
				Dobrzanskis4b6 pisze:Czemu nie 3"? Te wyglądają jak szelki od plecaka i będą się trochę wżynać,czy nie? Osobiście mam 3"
Bo te są najbliższe OEM , 3" są za szerokie i gorsze w zapinaniu i cięższe.
Mi najbliżej te 2" pasowały, zakładając je od tyłu trzymają lepiej niż OEM, są mocniejsze niż OEM no i w miarę szybko mogę je zakładać.
W tyle będą mocowane do klatki która leży od roku i w tym miesiącu ją zamontuje
 
			
					
				
				: 2016-06-02, 11:00
				autor: vwmariusz
				ja tez mialem 3'' OMP :) i przy pozadnym dzwonie  (ok 220km/h) ciesze sie ze to nie byly 2'' bo  juz te ktore mialem odcisneły sie mocno i zostawily slady, natomiast wezsze pewnie by mnie polamały  :)
			 
			
					
				
				: 2016-06-02, 11:41
				autor: SID
				seryjne są takie same 2" i też odcisną się
dlatego kupuje się"gąbki" nakładki na pasy
			 
			
					
				
				: 2016-06-04, 19:18
				autor: MaDmAx
				co nowego ?
			 
			
					
				
				: 2016-06-04, 21:51
				autor: SID
				brakło czasu na auto, za kilka dni w planie do zrobienia (leża już na półce graty) :
- JHM short 
- carbon lusterka
- maska carbon już ogarnięta z zapinkami
- akku leki montaż i wrzucenie go do tyłu
- usunięcie przesuwanego stalaża fotela pasażera , będzie na stałe
- montaż tył stabilizatora grubego H&R
- zmiana zawieszenia na B16 (votlang do sprzedania )
- montaż ceramiki przód 
- montaż hebli tył 356mm 4-ry tłok + ręczny R8
- montaż lekkich elem nadwozia
- montaż listew ozdobnych RS4
- itp ....
			 
			
					
				
				: 2016-06-04, 21:56
				autor: ARAS200
				Ja tak patrze Andrzej, ze Cie ostro wzielo na ta skorupe w tym roku.
Koksujesz ja z kazdej strony 

  to ile rs6c5 musi miec by to twojej zlapac na prostej??? Bo na zakretach to nie pytam
Pytam bo przejechalem sie rs6c6 ze skrzynia sportmila 888ps1000+nm i powiem ze szla jak wsciekla. Ale te urywanie mocy przy zmianie biegow i gabaryty auta to bylo upierdliwe...
 
			
					
				
				: 2016-06-04, 22:00
				autor: Kornetto
				Listwy ważą przecież:p
			 
			
					
				
				: 2016-06-04, 22:17
				autor: HAIDI78
				ARAS200 pisze:
Pytam bo przejechalem sie rs6c5 ze skrzynia sportmila 888ps1000+nm i powiem ze szla jak wsciekla. 
Rs6 c5 888ps i 1000NM to możliwe?? 

 
			
					
				
				: 2016-06-04, 22:18
				autor: ARAS200
				HAIDI78 pisze:ARAS200 pisze:
Pytam bo przejechalem sie rs6c5 ze skrzynia sportmila 888ps1000+nm i powiem ze szla jak wsciekla. 
Rs6 c5 888ps i 1000NM to możliwe?? 

 
Sorka pomylilem bude c6. Zmienione👍
 
			
					
				
				: 2016-06-04, 22:26
				autor: SID
				koksuje bo dopiero teraz mam ją u siebie
mam RS6 C6 700ps i daleko jej do skorupy oj daleko
			 
			
					
				
				: 2016-06-05, 12:00
				autor: nitro20
				Sid skąd ogarniasz carbon lusterka i lekkie elementy wnętrza ( o których myślisz )?
Fotele montują na szynach Sparco, też tak masz ? Bo moje leżą w bagażniku i czekają na montaż i kombinuje jak je złapać do podłogi 😊.
			 
			
					
				
				: 2016-06-11, 15:25
				autor: MaDmAx
				
			 
			
					
				
				: 2016-06-11, 16:01
				autor: SID
				ta....
700ps vs 700ps !
