Strona 59 z 62
					
				
				: 2012-08-19, 18:39
				autor: Nikolas
				Norbi pisze:Nikolas pisze:No mam nadzieje Rafał :)
No to sam się wygadałeś, kiedy? 
 
 
Ktoś tu jeszcze będzie pierdoolił że pieniądze nie dają szczęścia to ma w ryja  

 
Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to po Unlimie.
 
			
					
				
				: 2012-08-19, 19:11
				autor: Rafalek114
				Nikolas pisze:Norbi pisze:Nikolas pisze:No mam nadzieje Rafał :)
No to sam się wygadałeś, kiedy? 
 
 
Ktoś tu jeszcze będzie pierdoolił że pieniądze nie dają szczęścia to ma w ryja  

 
Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to po Unlimie.
 
Trzymam kciuki i czekam na info , wydaje mi sie ze jak kupisz GTR-a to zostanie z toba na bardzo dlugo przyjacielu . ( Jak by mnie tylko bylo stac z pewnoscia tez poszedlbym w GTR-a)
 
			
					
				
				: 2012-08-19, 19:16
				autor: Nikolas
				Dzięki Rafał !! Tfu Tfu oby nie zapeszyć.
			 
			
					
				
				: 2012-08-19, 21:48
				autor: zabba88
				myslalem ze to temat o v10 w b5, a ostatnimi czasy widze tylko posty o nastepnym aucie nika:)
Nik publika domaga sie aktuala i jakichs wiesci co dzieje sie w projekcie
			 
			
					
				
				: 2012-08-19, 22:22
				autor: Nikolas
				To nuz pytanie do Adama, bo wkrótce to bedzie jego auto.
			 
			
					
				
				: 2012-08-19, 22:27
				autor: deSigner
				Czyli jednak do Żyda.... 

 
			
					
				
				: 2012-08-20, 14:35
				autor: Jigsaw
				Dlaczego Nik sprzedajesz ?
			 
			
					
				
				: 2012-08-20, 14:58
				autor: Nikolas
				Napisałem wyraźnie ze auto bierze Adam. Ja sie poddalem z kilku względów, a najważniejszy jest taki ze ten chajs co musiał bym wkładać dalej wole przeznaczyć na GTRa. 
Więc chce kupić GTRa, zmodzic i mam wyj***ne!
			 
			
					
				
				: 2012-08-20, 21:46
				autor: banan1993
				a mialo byc tak och i ach ... jak nik uwazasz ale to 5.0 to nie to samo co GTR pod względem prestiżu i unikalnosci. GTRa moze miec kazdy pierwszy lepszy co ma $$$ a takie 5.0 to juz grubsza sprawa 

 
			
					
				
				: 2012-08-20, 21:51
				autor: Nikolas
				Zgadza sie, jednak czas oczekiwania, rosnące koszta oraz ciągła niewiadoma przestały m je kręcić. Za rok lub dwa byle GTR 800+ by mnie zrobił, a nie taki był cel. 
Fakt - unikatowość tego projektu nie równa sie nawet do GTRa Alpha Omega, jednak rozsądek wkoncu wygrał. 
Zresztą to dłuższa rozmowa...
			 
			
					
				
				: 2012-08-20, 21:55
				autor: Jigsaw
				Brałeś pod uwagę awaryjność GT-R ? fakt auto podatne skrzynia szybka ale dość delikatna a wzmocnienie jej plus chłodzenie to troche wychodzi... Audi napewno jest bardziej odporne.
			 
			
					
				
				: 2012-08-20, 22:03
				autor: Nikolas
				Wzmocnienie skrzyni wraz z chłodzenie to koszt ok 20 tys. Ceny modow GTRa mocno spadły, firm do wyboru, więc nie przejmuje sie tym w ogole.
Modele poliftowe od 2011 roku Juz nie mają takiego problemu.
Wprowadzono ponad 400 zmian mechanicznych w całym aucie, co znacząco wpłynęło na niezawodność przy upalaniu.
			 
			
					
				
				: 2012-08-20, 22:08
				autor: SID
				skoro nie ma progresu w temacie to jutro zamykamy temat do momentu aż będzie progres.
Szkoda Nik takiej decyzji ale sam to rozumiem bo mnie też nosi co chwila na coś innego, zmiana.
			 
			
					
				
				: 2012-08-20, 22:28
				autor: Nikolas
				Adam ma go robić po swojemu. Ma inną wizję więc napewno wkrótce napisze co planuje i jaki jest progres.
			 
			
					
				
				: 2012-08-20, 22:35
				autor: castellaro
				Ja mając zaplecze finansowe kupił bym dwa auta RS6 C6 jako DD i GTR do upalania... I tak samo bym je widział w Twoim garażu Nik.