Strona 56 z 74
: 2016-05-10, 22:28
autor: SID
skorupa wreszcie jedzie prosto !
teraz pora obniżyć ją o 5-8 cm
tak wygląda 3,5" w budzie B5 - jest w miarę cicho !
ja już dawno testuje
niby 370x35mm na 8-mio tłoka a jednak trzeba ceramikę
tył 312x22mm RS4
wszystko do zmiany niebawem na 380x38mm ceramik i 356x28mm na 4-ro tłok z osobnym ręcznym

: 2016-05-11, 09:47
autor: uki
to ma być samochód do lansu czy do zapitalania ?? bo już teraz widać że koła szczelnie wypełniają wnęki a przy obniżeniu 5-8 cm to już będzie ciężko się tym przemieszczać.
: 2016-05-11, 09:54
autor: DobrzanskiS4B5
Czekam na fotki jak będzie nizej,bo tego mi tylko brakowało a japy w nadkolach straszne.

: 2016-05-11, 10:00
autor: SID
podczas strojenia podnieśli ją bo na hamownie nie mogła wjechać

ja zawsze mam auta mocno obniżone i da się tym po moich drogach zapier$%ać
: 2016-05-11, 10:45
autor: uki
na zdjęciu wyżej, gdzie masz geometrię robioną nie wygląda źle, może przód deko niżeji będzie ok, kwestia jeszcze szerokości kół i ET boja w swojej b5 przy ET 45 i dystansach 22mm i oponach 225 nie mogę zejść zbyt nisko bo przednie koła walą po nadkolach ( tych plastikowych ). Muszę utwardzić gwint bardziej.
: 2016-05-11, 13:08
autor: asi
ja tez bym jakos mocno nie szedl w dół.
RS4 Szarak na przykład mi osobiście nie leży, bo ma taka glebę straszna. Wyglada na zepsutego :P
: 2016-05-11, 16:58
autor: vwmariusz
asi dobrze gadasz :) aby autem dało sie grubo cisnać to, gleba nie jest potrzebna a dobrze zestrojone zawieszenie.... a tym wypadku wysokosc auta na zdjeciu z geometria moim zdaniem jest w sam raz ;)
: 2016-05-11, 21:21
autor: bombel9
Jeszcze centa dwa w dół i bedzie malina.... Auto na 19" feldze więc pod spodem jeszcze pies z budą przeleciii ......ważne żeby tylko nie bujało i trzymało sztywno...zawias pewnie z górnej półki wiec bedzie ligaa

ps A jaka opona docelowo 255/30 jak tak to dobra opcja nie bedzie jakaś hardkorowo niska i bedzie się dobrze nakur.....
: 2016-05-11, 22:48
autor: SID
pewnie jest tak jak mówicie z wysokością ale jak to mówią "mój cyrk i moje małpy"
ma być nisko ! jezdze od dawna nisko, znam swoje drogi, możliwości i lubię "latać" autem na hopkach przy +200

: 2016-05-11, 22:57
autor: Jachyr
Jak masz w okolicy takie drogi i auto jako zabawke to zapierdalania to dlaczego nie?! Serie rs4 czy rs6 do normalnego smigania a tu jak napisalem, Dokladnie na glebe ile sie da i czerpac fun! Juz jest tlusto dokoksuj to do konca i bedzie w ogole kot...
P.s chyba ze na spot bedziesz chcial przyleciec to od Wojtka wez sztachety

: 2016-05-11, 23:02
autor: SID
H&R stabilizatory czekają do założenia

: 2016-05-11, 23:15
autor: aw69
pewnie jest tak jak mówicie z wysokością ale jak to mówią "mój cyrk i moje małpy"
ma być nisko ! jezdze od dawna nisko, znam swoje drogi, możliwości i lubię "latać" autem na hopkach przy +200

Zajebiesz kiedyś konkretnie wydechem az ci wóz stanie dęba to ci przejdzie

: 2016-05-12, 08:35
autor: Wojt3q
ja chyba rozumiem Andrzeja . w zakretach im nizej tym lepiej jesli beda dobre opony i jest miazga . ja mialem slabe heble to musialem w zakrety wchodzic tyle ile samochod lecial . andrzej cos tam shamuje bo heble kozackie beda ale wrazenia sa konkretne jak auto siedzi nisko i twardo bokiem poleciec tez nie problem na tak ustawionym zawiasie jak sie chce tylko opon szkoda .
Andrzej zazdroszcze ze mozesz tak pozapierdalac ;) taka maszyna i w dodatku te drogi cuuudo
: 2016-05-12, 09:21
autor: SID
drogi mają lepsze inni ale moje są OK , niestety zawsze nie będziesz leciał na maxa
heble te 370x35mm za jakiś czas idą do sprzedania a zakładam 380x38mm
: 2016-05-12, 09:39
autor: Kornetto
SID pisze:drogi mają lepsze inni ale moje są OK , niestety zawsze nie będziesz leciał na maxa
heble te 370x35mm za jakiś czas idą do sprzedania a zakładam 380x38mm
Muszę się zorientować jakie bedą mi potrzebne. Jeśli coś to rezerwóar bitte.
Zakładasz osłonę silnika?