
RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
trochę info
- doładowanie pod 1,6 bar
- paliwo 100 Shell + CVL w bak
- moc 690ps 815Nm by w użytkowaniu była miła (podczas strojenia/pomiarów moc wychodziła
725ps 900Nm ale wykres był szarpany bo gorąca dupa turbo już się dławiła spalinami
więc trzeba było równo malować i zejść niżej
- autem w sezonie zrobię max 1000 km ! więc nie powinno się rozjebać, jak zwykle startów na 400m unikam
Jak za 1-2 tyg przyprowadzę auto do domu to pora zająć się estetyczną stroną auta
Wleci jakieś obklejenie auta (gdzie udać się po ciekawy projekt na auto ? )
Wlecą konkretne heble P+T ceramika , zawieszenie B16, koła lekkie OZ/BBS i estetyczny lekki środek
Szukam też konkretnych opon do auta , tylko do zapierdalania po suchym na trasie 255/30/19" lub ostatecznie 255/35/18"

- doładowanie pod 1,6 bar
- paliwo 100 Shell + CVL w bak
- moc 690ps 815Nm by w użytkowaniu była miła (podczas strojenia/pomiarów moc wychodziła
725ps 900Nm ale wykres był szarpany bo gorąca dupa turbo już się dławiła spalinami
więc trzeba było równo malować i zejść niżej
- autem w sezonie zrobię max 1000 km ! więc nie powinno się rozjebać, jak zwykle startów na 400m unikam
Jak za 1-2 tyg przyprowadzę auto do domu to pora zająć się estetyczną stroną auta
Wleci jakieś obklejenie auta (gdzie udać się po ciekawy projekt na auto ? )
Wlecą konkretne heble P+T ceramika , zawieszenie B16, koła lekkie OZ/BBS i estetyczny lekki środek
Szukam też konkretnych opon do auta , tylko do zapierdalania po suchym na trasie 255/30/19" lub ostatecznie 255/35/18"

- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
- quattrobokiem
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-17, 12:29
- Lokalizacja: Nottingham
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
auto od tygodnia u mnie ale za nim zacznę je mocno testować muszę ogarnąć masę pierduł i stronę estetyczną + opony
bez tego nie ma mocy o mocnych testach
takie pierdoły jak łożysko, żarówki padnięte, zbieżność nie ma co wymieniać ha ha
środek dzisiaj wyleciał , tzn to co z niego zostało, w ciągu miesiąca ogarnę go na nowo
czeka nowa deska w floku, nowa kiera, płyty crabon drzwi i grodziowa, klatka, lewarek JHM, nowe felgi 19", nowe zawieszenie B16, heble 380mm ceramik przód 356mm tył z R8 na 4-tłok, maska carbon inne fotel .... i masa innych pierdoł + całe obklejenie auta bo lakiernik dał ciała wszędzie
nie ma pośpiechu ...

bez tego nie ma mocy o mocnych testach
takie pierdoły jak łożysko, żarówki padnięte, zbieżność nie ma co wymieniać ha ha
środek dzisiaj wyleciał , tzn to co z niego zostało, w ciągu miesiąca ogarnę go na nowo
czeka nowa deska w floku, nowa kiera, płyty crabon drzwi i grodziowa, klatka, lewarek JHM, nowe felgi 19", nowe zawieszenie B16, heble 380mm ceramik przód 356mm tył z R8 na 4-tłok, maska carbon inne fotel .... i masa innych pierdoł + całe obklejenie auta bo lakiernik dał ciała wszędzie
nie ma pośpiechu ...



-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
Ja tu nie widzę żeby gubil trakcjęSID pisze:https://youtu.be/gP2bM-4Xp8s
