Strona 53 z 139
: 2017-05-12, 09:41
autor: peacenotwar
Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia
: 2017-05-12, 10:13
autor: pawelosinski83
peacenotwar pisze:Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia

niezbyt mądry pomysł....
W podszybiu panuje nadciśnienie - podczas powietrze będzie wlatywało pod maskę, zamiast "wysysać" gorące... Sprawdzi się to tylko przy małych prędkościach i na postoju.
Jeśli już to ewentualnie usunąć fragmenty uszczelki po bokach....
: 2017-05-13, 23:24
autor: volski1
pawelosinski83 pisze:peacenotwar pisze:Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia

niezbyt mądry pomysł....
W podszybiu panuje nadciśnienie - podczas powietrze będzie wlatywało pod maskę, zamiast "wysysać" gorące... Sprawdzi się to tylko przy małych prędkościach i na postoju.
Jeśli już to ewentualnie usunąć fragmenty uszczelki po bokach....
Pozwolę się nie zgodzić
Może jest tam nadciśnienie w stosunku do ciśnienia atmosferycznego ale na pewno nie do ciśnienia pod maską.
Testowałem, bez uszczelki jest dużo chłodniej a unosząc maskę dystansami przy zawiasach naprawdę mocno można poprawić chłodzenie. Minus jest taki że czuć "silnik" przez nawiewy bo klima zaciąga z komory

: 2017-05-15, 09:40
autor: RRyb
To warto czy nie warto wycinać te uszczelki? Jeśli tak to w którym miejscu dokładnie?
: 2017-05-15, 10:29
autor: peacenotwar
Jeśli nie masz problemów z chłodzeniem lub jakichś poje&nych mocy to bym jej nie ruszał. Odczuwalna jest różnica w temperaturze z nawiewów.
Poza tym. Wyjęcie czy włożenie tej uszczelki to 15 sekund roboty. Jak chcesz się poganiać to można ją szybko wyjąć a potem wrzucić na daily

: 2017-05-15, 11:58
autor: RRyb
U mnie czy się ganiam czy nie to i tak potrafi polecieć temp ponad 90st. Wystarczy, że postoi trochę na klimie w korku i już problem się robi
: 2017-05-23, 23:01
autor: DobrzanskiS4B5
Tak wygląda K04 które odebrałem od PerunTurbo równe 4tys km temu
Gwarancji nie uznają bo to nie z ich winy rozerwalo aktuator do którego zagladali,wzmacniali i niby serwisowali
Zapewnienia były takie ,że można ładować 1.8b (było ladowane 1.65b) ale gdy turbiny padły to zdanie już było inne...max 1.5b na k04!!!
R.I.P. K04 by PerunTurbo
Taka sytuacja

"szczęście" mnie nie opusza i to pewnie przez tą szatanska 6tkę z przodu...
Coming soon
700hp

: 2017-05-23, 23:06
autor: atom1
eh te tuningi

) ktory to juz raz ten silnik musial byc u ciebie wyciagany, niby taka pasja ale mnie to przestalo juz bawic .. dochodze do wniosku ze trzeba kupic w miare najmocniejsza wersje jaka sie da i juz nic nie grzebac bo to zawsze prowadzi do stania w garazu
: 2017-05-23, 23:42
autor: mylek
Ja się ma wprawę to wyjąć i włożyć silnik to szybka sprawa. Obym u siebie nie musiał tej wprawy tyle nabierać
Ten akutator pękł jakby był skorodowany.
: 2017-05-24, 00:01
autor: DobrzanskiS4B5
mylek pisze:Ja się ma wprawę to wyjąć i włożyć silnik to szybka sprawa. Obym u siebie nie musiał tej wprawy tyle nabierać
Ten akutator pękł jakby był skorodowany.
Bo taki właśnie był kolego :) skorodowany
Gdybym wiedział to bym dał nowe,ale kto by mi powiedział o tym przecież nie PerunTurbo
: 2017-05-24, 08:31
autor: SID
jakaś dziwna ta gorąca strona, było coś tam spawane ?
700 mówisz ?
: 2017-05-24, 09:32
autor: grzopi
A pisałem że miałem w dobrych $$$$ tte700

: 2017-05-24, 10:46
autor: emay
Dobrze Bartek, ze idziesz dalej za ciosem. Czekamy na 700 +

: 2017-05-24, 11:45
autor: DobrzanskiS4B5
grzopi pisze:A pisałem że miałem w dobrych $$$$ tte700

TTE700 chyba za małe ,to już Sid ma 780
[ Dodano: 2017-05-24, 11:45 ]
SID pisze:jakaś dziwna ta gorąca strona, było coś tam spawane ?
700 mówisz ?
No jest taki plan żeby zbliżyć się do 700 lub lekko przebić
Zobaczymy co to będzie
: 2017-05-24, 12:22
autor: SID
zalej lepszego paliwa i masz 700
u mnie taki plan na zimę +800