Strona 53 z 139

: 2017-05-12, 09:41
autor: peacenotwar
Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia

: 2017-05-12, 10:13
autor: pawelosinski83
peacenotwar pisze:Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia
:-? niezbyt mądry pomysł....
W podszybiu panuje nadciśnienie - podczas powietrze będzie wlatywało pod maskę, zamiast "wysysać" gorące... Sprawdzi się to tylko przy małych prędkościach i na postoju.
Jeśli już to ewentualnie usunąć fragmenty uszczelki po bokach....

: 2017-05-13, 23:24
autor: volski1
pawelosinski83 pisze:
peacenotwar pisze:Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia
:-? niezbyt mądry pomysł....
W podszybiu panuje nadciśnienie - podczas powietrze będzie wlatywało pod maskę, zamiast "wysysać" gorące... Sprawdzi się to tylko przy małych prędkościach i na postoju.
Jeśli już to ewentualnie usunąć fragmenty uszczelki po bokach....
Pozwolę się nie zgodzić ;-)

Może jest tam nadciśnienie w stosunku do ciśnienia atmosferycznego ale na pewno nie do ciśnienia pod maską.
Testowałem, bez uszczelki jest dużo chłodniej a unosząc maskę dystansami przy zawiasach naprawdę mocno można poprawić chłodzenie. Minus jest taki że czuć "silnik" przez nawiewy bo klima zaciąga z komory :-/

: 2017-05-15, 09:40
autor: RRyb
To warto czy nie warto wycinać te uszczelki? Jeśli tak to w którym miejscu dokładnie?

: 2017-05-15, 10:29
autor: peacenotwar
Jeśli nie masz problemów z chłodzeniem lub jakichś poje&nych mocy to bym jej nie ruszał. Odczuwalna jest różnica w temperaturze z nawiewów.
Poza tym. Wyjęcie czy włożenie tej uszczelki to 15 sekund roboty. Jak chcesz się poganiać to można ją szybko wyjąć a potem wrzucić na daily :mrgreen:

: 2017-05-15, 11:58
autor: RRyb
U mnie czy się ganiam czy nie to i tak potrafi polecieć temp ponad 90st. Wystarczy, że postoi trochę na klimie w korku i już problem się robi

: 2017-05-23, 23:01
autor: DobrzanskiS4B5
Tak wygląda K04 które odebrałem od PerunTurbo równe 4tys km temu
Gwarancji nie uznają bo to nie z ich winy rozerwalo aktuator do którego zagladali,wzmacniali i niby serwisowali
Zapewnienia były takie ,że można ładować 1.8b (było ladowane 1.65b) ale gdy turbiny padły to zdanie już było inne...max 1.5b na k04!!!
R.I.P. K04 by PerunTurbo

Taka sytuacja :mrgreen: "szczęście" mnie nie opusza i to pewnie przez tą szatanska 6tkę z przodu...
Coming soon

700hp :!: :!:



Obrazek

: 2017-05-23, 23:06
autor: atom1
eh te tuningi :-)) ktory to juz raz ten silnik musial byc u ciebie wyciagany, niby taka pasja ale mnie to przestalo juz bawic .. dochodze do wniosku ze trzeba kupic w miare najmocniejsza wersje jaka sie da i juz nic nie grzebac bo to zawsze prowadzi do stania w garazu

: 2017-05-23, 23:42
autor: mylek
Ja się ma wprawę to wyjąć i włożyć silnik to szybka sprawa. Obym u siebie nie musiał tej wprawy tyle nabierać :mrgreen:

Ten akutator pękł jakby był skorodowany.

: 2017-05-24, 00:01
autor: DobrzanskiS4B5
mylek pisze:Ja się ma wprawę to wyjąć i włożyć silnik to szybka sprawa. Obym u siebie nie musiał tej wprawy tyle nabierać :mrgreen:

Ten akutator pękł jakby był skorodowany.



Bo taki właśnie był kolego :) skorodowany
Gdybym wiedział to bym dał nowe,ale kto by mi powiedział o tym przecież nie PerunTurbo

: 2017-05-24, 08:31
autor: SID
jakaś dziwna ta gorąca strona, było coś tam spawane ?

700 mówisz ?

: 2017-05-24, 09:32
autor: grzopi
A pisałem że miałem w dobrych $$$$ tte700 :mrgreen:

: 2017-05-24, 10:46
autor: emay
Dobrze Bartek, ze idziesz dalej za ciosem. Czekamy na 700 + :mrgreen:

: 2017-05-24, 11:45
autor: DobrzanskiS4B5
grzopi pisze:A pisałem że miałem w dobrych $$$$ tte700 :mrgreen:
TTE700 chyba za małe ,to już Sid ma 780 :mrgreen:

[ Dodano: 2017-05-24, 11:45 ]
SID pisze:jakaś dziwna ta gorąca strona, było coś tam spawane ?

700 mówisz ?




No jest taki plan żeby zbliżyć się do 700 lub lekko przebić :-D
Zobaczymy co to będzie

: 2017-05-24, 12:22
autor: SID
zalej lepszego paliwa i masz 700

u mnie taki plan na zimę +800