Audi s4 5.0 tfsi
a może poprostu to nie jest przełożenie silnika 1.9 tdi tylko praktycznie budowa nowego samochodu na bazie B5?? i zeby to wszystko miało ręce i nogi i nie sypało się co 500km potrzeba czasu.banan1993 pisze:coś czuje ze jakaś hujnia sie dzieje bo brak kasy czy cos lub porostu brak czasu i zainteresowania
A nie jest to jedyne zajęcie, zbudować B5 RS4 sedan z silnikiem 5.0 tfsi. W miare łatwo można zrobić z A4 - S4.
Jednym słowem CIERPLIWOŚCI :)
Dokładnie.ziut pisze:a może poprostu to nie jest przełożenie silnika 1.9 tdi tylko praktycznie budowa nowego samochodu na bazie B5?? i zeby to wszystko miało ręce i nogi i nie sypało się co 500km potrzeba czasu.banan1993 pisze:coś czuje ze jakaś hujnia sie dzieje bo brak kasy czy cos lub porostu brak czasu i zainteresowania
A nie jest to jedyne zajęcie, zbudować B5 RS4 sedan z silnikiem 5.0 tfsi. W miare łatwo można zrobić z A4 - S4.
Jednym słowem CIERPLIWOŚCI :)
Kasa jest, roboty w c**j. Można to sobie wyobrazić w ten sposób - zbudujmy rajdowke za gotówkę :) Był to spontan. Chciałem coś nietypowego. Projekt powstał w głowie w 5 min, zakup silnika i reszty w godzinę, a teraz ten spontan przerodził sie w mega poważny gruby przemyślany projekt który jest bardzo skomplikowany. Nikt tego nie robił oprócz mnie nigdy nie zrobi bo raz ze bardzo ciężki projekt, auto jest budowane od podstaw, dwa ze drogo, bo w tej cenie można kilka projektów równie mocnych zrobić, a trzy ze nikt jeszcze nie potrafi zrobić taką moc w tym silniku jaką planujemy.
To nie jest 1.8T, 2.7 czy VRT który każdy z odrobiną wiedzy zrobi, to jest motor i skrzynia z 2008 roku, z dużą ilością elektroniki, buda która tylko wyglada jak RS4 i cała reszta budowana pod to auto, więc cierpliwości - choć sam jej już nie mam :))
Najgorsze w tych nowych autach to jebana elektronika : ecu , czujniki , powiazania z innymi modulami itp... w starym b5 2,7T jest prosto , w b6 juz deczko trudniej , w b7/b8 dochodzi komunikacja po canach juz wiekszosci modulow wiec wszystko cyfrowo i tego byle leszcz typu ja nie ogarnie ;) Trzeba mozgow,wiedzy i sprzetu. gdybym to robil ja dla siebie w swojej norze to pewnie staralbym sie zostawic wszystkie wazne moduly majace znaczenie od strony elektronicznej tzn : licznik , panel klimy itp ( chodzby mialy byc nie uzywane) aby mozna bylo to wszystko w miare normalnie uruchomic ( normalni tjs tak jakby to bylo rs6 ;) ) No nic dzialajcie chlopaki a z czasem wszystko sie pewnie jakos pouklada :)

będzie robił poniżej 3s do paki??? z seryjną krzynką raczej GTRa nie opitoli, no chyba że nie wiem co tam za hopsztosy porobicie.Nikolas pisze:No i co ziomy... Auto odpalone. Wszystko chodzi!!!
Pól Polski piepszylo ze to nigdy nie odpali, a jednak :)))
Nadejdzie czas na wpierdol dla GTRow, 2.7TT i Prosiaków :)
A na Unlim500+ pojadę bez obciachu. Nie z 630hp ;) Większość wie o czym mówię :)
Pozdro
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2011-11-23, 22:19
- Lokalizacja: KR
- Płeć:
- Kontakt: