Tarcze zimmermana zawsze bierzcie gładkie z ori klockiem zimmermana, dotrzyjcie i będzie ok.
Mamie zamontowałem gładkie OZ w a3 8P 170PS, przód 345 i tył ~310mm. Po ok 30 może 40 000 km normalnej jazdy tarcza ładna, gładka bez rowków czy przebarwień, rantu od klocka nie ma, klocek jakby się nie zużywał

jestem trochę w szoku bo wygląda że te tarcze starczą na 100 000 km

Wcześniejsze tarcze ATE bosch TRW zajeżdźała w 15 do 30 000km
W lupo 3L też poszły zimmermany gładkie i bardzo cieńkie (wersja 3l ma cieńsze tarcze niż normalne lupo ale ma kierownice powietrza na tarcze), klocek nie pamiętam, polatane ze 20 000km już moim stylem jazdy na ostro i nic nie bije.
W s4 b5 miałem zimmermany wiercone i dawały rady dopóki się klocek nie kończył bo zaczynało wyć ale bicia nie było.
Zaś w B6 1850kg wagi z przodu zimmerman wiercony 330mm na 6 tłoku popękał od dziurek ale to zapewne moja wina bo nie wyczyściłem na czas a pozatym klocek dupiaty bo zapycha dziurki i mocno pyli. Jednak pomimo tych pęknieć nie biło więc raczej tarcze bardzo dobre

W X5 poszły gładkie tarcze OZ i wszystko ok a wiem ze lekko nie maja.
Dla nie mających czasu na czyszczenie polecam wersje gładką i najlepiej z ori dedykowanym klockiem OZ.
Jak już ktoś chce wybrać wiercone to najlepiej by było żeby był też klocek z OZ chociaż w 6 tłoku może być problem bo jak kiedyś pytałem to podobno nie produkują. Teraz do 6 tłoka szukał bym klocka mało pylącego z dodatkami ceramiki.
Rozmawiałem kiedyś z przedstawicielem zimmermana na mój region to powiedzieli że klocki zimmermana mają mieszankę dostosowaną do tarcz zimmermana i to się dobrze sprawdza - i tu musze przyznać rację .
Ostatnio polecali rottingera więc może warto pomyśleć.