Strona 6 z 67
					
				
				: 2012-03-17, 22:36
				autor: Nikolas
				Świetne!
			 
			
					
				
				: 2012-03-17, 23:59
				autor: darkangle1
				Niesamowicie wygladają i hamują zapewne 
 
 
A mam pytanie czy tylne zaciski z cayenne da rade dopasować do s4 (tył) czy jest sens i ile z tym zachodu ktoś może coś wie?
 
			
					
				
				: 2012-03-18, 07:54
				autor: SID
				tylne zaciski cayenne przyjmują tarcze o grubości 26-28mm,
załóż taką ciężką i wielką tarcze na lekki tył do S4 - to nie ma sensu, no chyba że do lansu.
Lepiej założyć lekka tarcze 330-335mm i zacisk o większym klocku z S4 B6 RS6 ...
			 
			
					
				
				: 2012-03-18, 09:33
				autor: darkangle1
				dzięki wielkie za odpowiedź.
			 
			
					
				
				: 2012-03-18, 12:41
				autor: sebastian855
				A tył w s4 jest taki sam jak tył w a6/s6?
			 
			
					
				
				: 2012-03-18, 21:07
				autor: darkangle1
				Mam jeszce jedno pytanie tylne zaciski rs6 i tarcze 330mm wchodzą p&p do s4?
			 
			
					
				
				: 2012-03-19, 21:18
				autor: SID
				sebastian855 pisze:A tył w s4 jest taki sam jak tył w a6/s6?
jakie masz tarcze w tyle ? pełne czy wentylowane,
bo widzę że A6 2,7 maja pełne i niestety pozostaje Ci tylko zmiana zacisków z tarczami od S6 269mm lub więcej
 
			
					
				
				: 2012-03-19, 21:37
				autor: sebastian855
				SID pisze:
sebastian855 napisał/a:
A tył w s4 jest taki sam jak tył w a6/s6?
jakie masz tarcze w tyle ? pełne czy wentylowane, 
bo widzę że A6 2,7 maja pełne i niestety pozostaje Ci tylko zmiana zacisków z tarczami od S6 269mm lub więcej
Mam tarcze pełne, nie wentylowane.
To tylko z s6 podejdą? Nie da rady czegoś większego tam wsadzić?
A od RS6 c5?
 
			
					
				
				: 2012-03-19, 21:47
				autor: SID
				z RS6 podejda p&p pod tarcze 330mm i 335mm, ale mogą się okazać za "mocne" na tył
pewnie do zmiany wtedy linka ręcznego i przewody ham
			 
			
					
				
				: 2012-03-20, 06:32
				autor: sebastian855
				Jak z rs6 c5 podejdą to znaczy że rs4 b5 i rs4 b7 , tez będą pasować tak?
Masz jakiś taki secik na sell?
			 
			
					
				
				: 2012-03-20, 07:17
				autor: SID
				RS6 C5 a RS4 B5 są inne i nie pasują do siebie z tarczami p&p, dziś sprawdze jak nei zapomne co i jak nie pasuje,
jeden set z RS6 mam ale właśnie go przygotowuje dla S6 C5
			 
			
					
				
				: 2012-03-20, 10:07
				autor: sebastian855
				ok, to czekam na info ;)
			 
			
					
				
				: 2012-03-20, 15:18
				autor: SID
				jeszcze ciepłe bo z pieca 

4-ry trzeba złożyć do kupy, dam ori tarcze RS4 B5 do ścięcia na 352mm i zobaczymy jak to będzie heblować
 
 

 
			
					
				
				: 2012-03-20, 20:56
				autor: SID
				składanie 
 
 
 
 
będzie też set dla A4 B8 350x32mm na zacisku 4-tłok z S8
narazie adaptery "z grubsza" do przerobienia

 
			
					
				
				: 2012-03-22, 08:46
				autor: SID
				pewna A5 jezdzi weekendowo po torze, heble z S5 są podobno kupa,
zobaczymy jak da sobie radę z heblami z  RS5 + klocki DS2500 i przewód w stal. oplocie  
 
 
 
 
ori tarcza RS6 vs RS5
 
 
aż żal ścinać nową tarcze ( dla głupich 5mm). Jeden z głównym powodów różnicy tarcz RS5 do RS6
w modelach Audi po 2008 piasta jest o 22mm szersza.
