Strona 6 z 9

: 2016-09-07, 21:44
autor: xan
Troche nie ogarniam tego ebaya. Przegladałem i tam same chińczyki. Jachyr Ty swoje skąd dorwałeś i za ile? I tu juz nie chodzi o to czy sa tansze o te 500-700zł czy nie tylko o to że trzeba powoli szukać alternatyw dla tych z RS4, które będą bardziej dostępne. Poza tym gdyby pojezdzily jakis czas a później nadawały pod hybrydę to może to być całkiem fajna opcja.

: 2016-09-08, 08:27
autor: k4mil3k
Zerknijcie na allegro - szukajcie sprzedawcy FTWL - ma w ofercie chińczyki K04 RS4 i RS6.
Jeśli chodzi o jakość tych chińczyków, brałem od nich repliki GT3076 i żadnych problemów z nimi nie ma jak dotąd, auta zrobione do driftu więc lekko nie mają.
Na FB: https://www.facebook.com/ftwlmotorsport/?fref=ts

Brałem także turbiny JRSPEC z fmic.pl - także repliki GT30, ale na łożyskach kulkowych - także są ok.

Co do K64 - jakoś nie przemawia do mnie gość budujący auta w foliaku.....

: 2016-09-08, 11:48
autor: xan
k4mil3k pisze:Zerknijcie na allegro - szukajcie sprzedawcy FTWL - ma w ofercie chińczyki K04 RS4 i RS6.
Cena 3600, więc jeśli to te same co na aliexpress albo ebayu to troszkę drogo. Tym bardziej że gwarancja jest na 10 dni.

: 2016-09-08, 12:07
autor: buba
xan pisze:
k4mil3k pisze:Zerknijcie na allegro - szukajcie sprzedawcy FTWL - ma w ofercie chińczyki K04 RS4 i RS6.
Cena 3600, więc jeśli to te same co na aliexpress albo ebayu to troszkę drogo. Tym bardziej że gwarancja jest na 10 dni.
Tylko poczytaj opis tych niby RS na ebay czy ali bo tam jest maly haczyk

* This is a pair of upgraded turbo for K03-016 turbo & K03-017 turbo

W opisie tych za 350-400£ masz ze pasuja do wszystkich 2.7 wiec tak na dobra sprawe nie wiadomo co dostaniesz.

: 2016-09-08, 13:18
autor: xan
No właśnie nie do końca. Część jest sprzedawana jako turbocharger a część jako upgrade kit.

Tu jest niby Link do turbo


a tu upgrade kit

: 2016-09-08, 14:20
autor: k4mil3k
Pozostaje Wam w takim razie kupować muszlę wydechową i ssącą osobno i składać to z CHRA Melett'a. Same muszle K04 RS4 lub K04 RS6, są bez problemu do dostania na alibaba lub aliexpress.

Po około 30 minutach na google, teoretycznie miałem znaleziony komplet do RS6 4.2 BCY. Koszt operacji nieco poniżej 2k pln za stronę.
Podajcie mi numery turbin K04-RS4 to spróbuje też znaleźć.

: 2016-09-08, 15:10
autor: xan
Audi RS4 2.7 T 380KM
audi: 078145704M 078145703M
producenta: 53049700026 53049700025

: 2016-09-08, 16:00
autor: k4mil3k
Tak na szybko wyszukane.

Strona ciepła około 50USD lub dopiero 170USD
Strona zimna od 60USD do 130USD

W przypadku strony ciepłej cena 50USD przy minimalnej ilości zamówień 10 szt.
Cena 170USD, możliwe zamówienie nawet 1 szt.
Są widoczne róznice w wykonaniu punktu mocowania CHRA pomiędzy dwoma różnymi dostawcami.

: 2016-09-08, 16:11
autor: SID
nowe oryginalne turbo RS4 B5 x 2 czyli para to 7600 zł :mrgreen:

: 2016-09-09, 13:16
autor: xan
SID pisze:nowe oryginalne turbo RS4 B5 x 2 czyli para to 7600
Nowe póki co nie leżą w kręgu moich zainteresowań :D

: 2016-09-09, 13:25
autor: buba
xan pisze:No właśnie nie do końca. Część jest sprzedawana jako turbocharger a część jako upgrade kit.

Tu jest niby Link do turbo


a tu upgrade kit
ale w obu przypadkach ten sam opis ;-)

: 2016-09-09, 14:31
autor: xan
Hmm to ja chyba ślepy jestem. Gdzie jest napisane w tym pierwszym linku że to upgrade kit a nie turbo? Dobra my tu sobie pierdu pierdu a nikt mi jeszcze PW nie napisał że mi sprzeda K04 z RS4. Jeśli nie wy to kto!? :mrgreen:

: 2016-09-09, 15:36
autor: Kamil_2.7BiT
A moze jednak jebnac dobra hybryde w sprawdzonej firmie ;) jak kiedys Sid pisal, niby moc niewiele wyzsza ale jazda zdecydowanie inna

: 2016-09-09, 15:52
autor: nitro20
Rozmawiałem z Perunem na temat hybryd k04 z rs4, gość jest bardzo konkretny, doradza i cały proces bardzo fajnie opisuję. Nie spotkałem się jeszcze ze złymi opiniami w stosunku do niego, a jestem na rożnych forach motoryzacyjnych, długo siedziałem w japończykach...

Powiem tak, ja jestem chętny na hybrydy k04 rs4, z tym, że ja już mam k04 rs4 i są w bardzo dobrym stanie, więc trochę szkoda mi w nich "grzebać", ale nie pogardziłbym dodatkową mocą.

Dlatego biorę pod uwagę zrobienie z nich hybryd. Może zbierzemy się w kilku i uderzymy do Peruna na jakieś negocjacje, napewno jeśli zamiast dwóch turbin, będzie np 10 coś ugramy z ceną ?

Jeśli obczaicie natomiast jakiś fajny sposób zrobienia k04 kupując same muszle i robienie środków np u Peruna, to tez jestem chętny ori rs4 zawsze można sprzedać, bo jak zauważyliście ceny coraz wyższe.

: 2016-09-09, 15:53
autor: xan
Nie no, jak robić to 400 musi być ;) Ogólnie ja też nie rozumiem tematu hybryd. Rozmawiałem z gościem z FMIC.pl i twierdzą że są wstanie zrobić hybrydy na których spokojnie będzie 400+ z dużym zapasem. Pytałem też w jakiejś innej firmie i też twierdzą że 400 bez problemu a tu wyczytałem że bezpiecznie do 350-360.