Strona 6 z 7
					
				
				: 2010-12-05, 11:35
				autor: Norbi
				Już nie tak wyjące turbiny słyszałem i służyły jeszcze bardzo długo.
To nie jest nieszczelność, tylko już zmęczone sprężarki, które mogą jeszcze sporo pohulać.
			 
			
					
				
				: 2010-12-05, 11:47
				autor: LCQ
				Racer pisze:LCQ pisze:nie mogę odczytać bieżnika z asfaltu  

 jakie opony używasz? ładnie się zbiera  

 
Zima 225:d Nie odczytasz bo to byl best start:d z 4,5 tys palił a nie jechał:P
Zbiera sie jak wiekszosc na forum:P
 
bieżnik to model opony, nie chodzi mi o rozmiar  

 
			
					
				
				: 2010-12-05, 19:32
				autor: Racer
				LCQ pisze:Racer pisze:LCQ pisze:nie mogę odczytać bieżnika z asfaltu  

 jakie opony używasz? ładnie się zbiera  

 
Zima 225:d Nie odczytasz bo to byl best start:d z 4,5 tys palił a nie jechał:P
Zbiera sie jak wiekszosc na forum:P
 
bieżnik to model opony, nie chodzi mi o rozmiar  

 
Tył to Pirelli jakies...... pod kolec!!  przod nokian hakkapellitta:D:D
 
			
					
				
				: 2010-12-05, 20:42
				autor: Cantona
				
			 
			
					
				
				: 2010-12-05, 20:45
				autor: Racer
				
no, no:)   fajny ten Twój sprzęt[/quote]
Pozazdrosciłem i tak jakos wyszło:D Dzieki ale musze polatac lepsza maszynka...... Twoja:P:P
 
			 
			
					
				
				: 2010-12-05, 21:07
				autor: Norbi
				Gdzie Ty znalazłeś takie niezaśnieżone rewiry 

 
			
					
				
				: 2010-12-05, 22:31
				autor: LCQ
				Racer w Quattro obowiązkiem jest używanie na 4 łapach tych samych bieżników(włącznie z rozmiarem oczywiście) jak i tej samej wysokości opon heh  

 jest to pewne  

 Teraz możesz nakręcić coś na śniegu hehe 
pozdr
 
			
					
				
				: 2010-12-05, 22:38
				autor: Racer
				Norbi pisze:Gdzie Ty znalazłeś takie niezaśnieżone rewiry 

 
Krecone było w sobote po południu a wieczorem spadł snieg:D 
[ Dodano: 2010-12-05, 22:40 ]
LCQ pisze:Racer w Quattro obowiązkiem jest używanie na 4 łapach tych samych bieżników(włącznie z rozmiarem oczywiście) jak i tej samej wysokości opon heh  

 jest to pewne  

 Teraz możesz nakręcić coś na śniegu hehe 
pozdr
 
Biezników?? Nie przesadzasz troszke:d Stary liczy sie rozmiar opon i ich szerokosc a nie ich biezniki:D Pamietaj ze opony roznie sie scieraja i nigdy nie sa 100% rowne:D
Myslisz ze o tym nie wiedzialem bedac mechanikiem:d
 
			
					
				
				: 2010-12-05, 22:45
				autor: LCQ
				nie mylę się, każdy bieżnik zachowuje się innaczej, tym bardziej w różnych sytuacjach podczas poślizgu, co do ścieralności zgadza się, ale powinno zwracać się na to uwagę, cieszę że orientujesz się, ja za to pracuję dla znanego koncernu oponiarskiego, i też coś tam wiem  

 
			
					
				
				: 2010-12-05, 22:48
				autor: Racer
				LCQ pisze:nie mylę się, każdy bieżnik zachowuje się innaczej, tym bardziej w różnych sytuacjach podczas poślizgu, co do ścieralności zgadza się, ale powinno zwracać się na to uwagę, cieszę że orientujesz się, ja za to pracuję dla znanego koncernu oponiarskiego, i też coś tam wiem  

 
Mysle ze dadza rade:d
 
			
					
				
				: 2010-12-05, 22:55
				autor: Sql
				Dokladnie! 4 x taki sam bieznik w quattro musi byc!
			 
			
					
				
				: 2010-12-06, 20:46
				autor: Racer
				Sql pisze:Dokladnie! 4 x taki sam bieznik w quattro musi byc!
Ok. Podaj mi tylko racjonalne wytłumaczenie..... Bo człowiek uczy sie całe zycie wiec moze jeszcze czegos ciekawego sie dowiem....
 
			
					
				
				: 2010-12-06, 23:22
				autor: kosiniak
				nie 4 razy taki sam beiznik tylko 4 razy ten sam rozmiar i taki sam beznik na jednej osi, przyjelo sie ze 4 takie same opony bo firma firmie i rozmiar rozmiarowi nie rowny! :)
			 
			
					
				
				: 2010-12-07, 01:31
				autor: Sql
				Racjonalne wytlumaczenie to chociazby to, ze roznebiezniki moga powodowac rozne opory.
Moze dlatego ta ksiazka:
 
Mowi to:

 
			
					
				
				: 2010-12-07, 23:41
				autor: Racer
				kosiniak pisze:nie 4 razy taki sam beiznik tylko 4 razy ten sam rozmiar i taki sam beznik na jednej osi, przyjelo sie ze 4 takie same opony bo firma firmie i rozmiar rozmiarowi nie rowny! :)
Z tym sie moge zgodzic........ przyjelo sie a nie ze uszkodzi to skrzynie badz napedy:d 
[ Dodano: 2010-12-07, 23:45 ]
Sql pisze:Racjonalne wytlumaczenie to chociazby to, ze roznebiezniki moga powodowac rozne opory.
Moze dlatego ta ksiazka:
Obrazek
Mowi to:
Obrazek 
Acha słynne masło maslane:d 
Poczatek ze mozna wymieniac opony ale parami i o takich samych rozmiarach i bieznikach a potem bomba..... trzeba miec 4 takie same opony i identyczne biezniki.... ksiazka od Audi prawde ci powie:D:D:D
Ale moze zakonczmy dywagacje na temat moich opon co?? Bo raczej nie nagralismy startów zeby ogladac jak zachowuje sie wydech podczas startu:P:P:P czy bardziej do przodu leci czy do tyłu:P:P:P
Niedługo inne fimy:D:D:D