kompletowalem wszystko sam..bo na forum kazdy ma ale nic nie napisze jak temat ugryzc, zreszta nie tylko na tym forum tak jest
podstawka od fmic z termostatem 250
chlodnica jest z mazdy rx8 60
przewody dorabiane w zakladzie 120
filtr oleju z polo mann 712 costam najbardziej mi pasowal wielkoscia, gwintami i zaworkiem - bardzo zblizone do serii
2 dni temu zamontowlaem i woz jeszcze sie nie zatarl wiec jakies tam smarowanie dalej ma na tym moim fikumiku
no to tak jak to teraz zamontowac:
sciagamy zderzak- kazdy wie jak to zrobic.... moj znow ucierpial jak sie z nim szarpalem
chlodnica idealnie pasuje obok wentylatora

wyrzezbilem takie mocowanko od gory, i od spodu tez dalem takze ma podparcie

troche slabo ze chlodnica jest dosc gruba i ma wyjscia do przodu co troche komplikuje sprawe...no ale jakos dalem rade
W zderzaku trzeba wyciac spora czesc amelinum ze wzmocnienia

otwor finalnie wyszedl prawie 2 razy wiekszy, do tego trzeba bylo podrezac kratke od wewnatrz tam gdzie wchodza przewody tak o polowe jej grubosci
odkrecamy fabryczny filtr oleju, wstawiamy podstawke z prawej jest wyjscie oleju lewa wraca. Nie wiem czy nie lepiej jest wziac przewod ktory ma oczka zamiast tych kolanek, byloby latwiej prowadzic weze, no ale jakos sie udalo, weze tez sa jakby w podwójnym oplocie przez co sa malo elastyczne i ciezko sie je uklada

no i na to idzie filtr z polo- wymiarami idealnie jest o tyle mniejszy co podstawka, niestety srednice tez ma sporo mniejsza :(

meczylem kolege w motoryzacyjnym i wynalazl mi jeszcze jakies od omegi A i jeszcze kilka ale jakos ten zaworek mialy inny... a ten w srodku wyglada jak ORG, ktos pisal ze zmiesci sie fabryczy filtr- ale nie wiem jak bo wtedy trzeba ciac sanki
I tak wyszlo finalnie

Zrobilem juz 50km ale nawet nie mialem kiedy poleciec w trase zobaczyc jak temat dziala, awaryjnosc wzrosla o 100% przez te dodatkowe polaczenia no ale jak mus to mus...
wkurza mnie to ze nie ma zadnej kontrolki cisnienia oleju w tym wozie a tylko sobie mozna sprawdzic czekiem, i chyba zamontuje dodatkowy wskaznik z cisnieniem, ktos podrzuci gdzie najlepiej i najlatwiej sie wpiac zeby nie rozbierac polowy auta?