Strona 6 z 139
: 2016-03-05, 21:43
autor: Papol
JAk tam... czekam co wyspawales... Spotkanie nasze dzisiejsze mam nadzieje zaowocowalo usmiechem???
: 2016-03-11, 19:39
autor: vwmariusz
Coś ucichło ?? panie dawaj foty co i jak :D
: 2016-03-11, 19:48
autor: DobrzanskiS4B5
: 2016-03-12, 19:58
autor: MaDmAx
no no no Bartek

konkretny projekcik się rysuje, jak widać apetyt rośnie... będziesz czesał ścigantów w SCZ i nie tylko

: 2016-03-12, 20:11
autor: bartektrn
Łooo widzę ,ze tu nie ma ziewania

, lecisz ostro gratki
Pozdrawiam
: 2016-03-12, 22:48
autor: Papol
Haa ... no swietnie... czekamy...
: 2016-03-13, 00:50
autor: VinCe
a nie zapowiadało sie aż tak grubo :) super... kibicuje :D
: 2016-03-13, 14:31
autor: emay
Jakie dmuchawki będą ?
: 2016-03-13, 14:42
autor: DobrzanskiS4B5
Jeszcze nie wiem

jest trochę czasu by się zastanowić i dobrze wybrać,może hybrydy
: 2016-03-13, 16:35
autor: emay
Dobrzanskis4b6 pisze:K04 rs6 idą pod młotek,a co będzie jeszcze nie wiem

jest trochę czasu by się zastanowić i dobrze wybrać
Coś co szybko będzie wstawać. Jak już robisz na sztos

: 2016-03-15, 07:32
autor: bartek75
Dobrzanskis4b6 pisze:K04 rs6 idą pod młotek,a co będzie jeszcze nie wiem

jest trochę czasu by się zastanowić i dobrze wybrać
Na 28mkach przetarte szlaki i moce pod te w celu projektu. Może na nich? Tak czy inaczej będzie szybko i w sedanie

. Dla mnie bomba
: 2016-03-16, 21:34
autor: DobrzanskiS4B5
Jak juz graty na strokera sa w garażu to dochodza mnie słuchy że mało kto popiera STROKERA 3.0 w s4,że niby nie sa żywotne że ogólnie 2.7bit ponad 600koni to już hardcore i blok nie wytrzyma,awaria za awarią itd itd
Także chwilowo jestem zbity z stropu
Może wypowie się ktoś kto robił takie mody,jakie ma odczucia czy warto czy też nie...
Co do Turbo przy 3.0 chciałbym zrobić z obecnych hybrydy k04 rs6 jak sa dobrze porobione 600+ powinno wyjść
https://www.youtube.com/watch?v=JAWaJbb9Dx4
: 2016-03-16, 22:09
autor: stasiek
Jak dla mnie to stroker na wale ASN tak (bez tłoków wyjdzie jakies 2.9), rozwiert na 3.0 już niekoniecznie, tłoki zamienić kuciznę na RS-owe i dadzą radę, blok na honowanie tylko, nie tracisz pasowania i nie ma ryzyka spieprzenia rozwiertu o co w Polsce nie trudno. Luźne pasowanie kucizny pod daily jest wg. mnie słabym pomysłem a tłoki RS-owe są wystarczająco mocne na 700+, blok teoretycznie powinien znieść więcej na wale ASN bo przy tej samej sile działającej na podpory wykorbienie jest większe (czyli moment obrotowy będzie większy), pozostaje kwestia wyważenia dołu i odprężenia... ogólnie z robieniem mocy najprościej jest do 500+ później jedno ciągnie za sobą drugie, żeby to zrobić dobrze...
: 2016-03-17, 08:56
autor: ARAS200
Mechanicznie sie nie wypowiem.. ale ta strzala z filmu cisnie poteznie. Chodz im wiecej tych rumakow tym bardziej to auto awaryjne bedzie...500 rumakow to taka bezpieczna linijka...
Wagner kolektor,3 cale downpipe,fmic,glowice 2.4, i k04 hybryda stage2... i powinno byc z ok 700nm☺
: 2016-03-17, 14:51
autor: Arek_HB
Stroker na 3.0 ma sens przy atakowaniu duzych mocy. Ale stroker zeby mial rece i nogi i sie ciagle nie psul musi byc zrobiony konkretnie. W niemczech lata calkiem sporo mocnych s/rs4 2.7BiT ze strokerem i 700+ ale bylo to robione na konkretnych podzespolach w firmach ktore znaja sie na fachu. A wiadomo takie przyjemnosci kosztuja swoje.
Pogadaj z AW jak to sie ma sprawa ze strokerem i tymi turbinami. Z tego co wiem juz kilka takich cudakow poskladal :D