Strona 6 z 13

: 2015-11-08, 14:23
autor: Pavel44
A co ze wsadzeniem silnika 4.2 bit do s6-ki z manualem? Możliwe to?

: 2015-11-08, 18:29
autor: volski1
Pavel44 pisze:A co ze wsadzeniem silnika 4.2 bit do s6-ki z manualem? Możliwe to?
Kompletnie bez sensu :mrgreen:

: 2015-11-09, 17:07
autor: Pavel44
volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?

: 2015-11-09, 18:57
autor: gustav
Arti pisze:
gustav pisze:http://www.turbodiesel.pl/

Zaprzal ogranie soft pod manual RS6
Co znaczy soft, chodzi ci tylko o silnik?
Ponoć glownym problemem jest Abs / Esp i głupie wskazania na desce...
Właśnie rozchodzi się o soft pod abs/esp.

: 2015-11-10, 16:41
autor: volski1
Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.

Nie idźcie tą drogą !!!

Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.

: 2015-11-10, 19:01
autor: Masta_J
Miałem kiedyś kupować 660 KM RS6 w automacie, skrzynia wzmacniana w TeoMotors, rwało to auto suty straszliwie, moja seria przy tym to był mały pikuś.

: 2015-11-10, 19:51
autor: Pavel44
No ale co z wytrzymałością takich aqj czy ank? Które V8 prócz abz-ta najbardziej nadaje sie do uturbienia i połączenia tego z manualem?

: 2015-11-11, 12:00
autor: Szupryk
volski1 pisze:
Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.

Nie idźcie tą drogą !!!

Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.
Mój kolega miał 612km na Loba, więc aż takie legendy to to nie są :-)

: 2015-11-11, 17:25
autor: Arti
Szupryk pisze:
volski1 pisze:
Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.

Nie idźcie tą drogą !!!

Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.
Mój kolega miał 612km na Loba, więc aż takie legendy to to nie są :-)
i też ponoć nigdy nie jechało jak trzeba :-(

: 2015-11-11, 18:12
autor: Masta_J
Ta czerwona co nią jeździłem na Loba 650 jeździła bardzo jak trzeba.

: 2015-11-11, 19:27
autor: Arti
Ja słyszałem tylko o niebieskiej..

: 2015-11-11, 22:04
autor: Szupryk
Arti, to juz zasługa skrzyni, nie silnika ;-)

: 2015-11-12, 03:04
autor: Arti
Szupryk pisze:Arti, to juz zasługa skrzyni, nie silnika ;-)
No to całkiem możliwe tylko jak poprawnie zhamować auto jak skrzynia nie jest w stanie przenieść tej mocy na koła?
w sumie auto może mieć pierdyliard koni na silniku a na kołach będzie tylko część tego :roll:

: 2015-11-12, 07:50
autor: Masta_J
Z tego co piszecie wychodzi, że tylko ta czerwona, oklejona folią, była RS6 Jakuba Giermaziaka jeździło jak trzeba, ale tam było chyba z 80K PLN włożone.

: 2015-11-12, 08:11
autor: SID
Masta_J pisze:Z tego co piszecie wychodzi, że tylko ta czerwona, oklejona folią, była RS6 Jakuba Giermaziaka jeździło jak trzeba, ale tam było chyba z 80K PLN włożone.
Jakub je robił dla klienta z Poznania