Nowy nabytek RS6 C5, kilka pytań do znawców.

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Pavel44
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-28, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Pavel44 »

A co ze wsadzeniem silnika 4.2 bit do s6-ki z manualem? Możliwe to?
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Pavel44 pisze:A co ze wsadzeniem silnika 4.2 bit do s6-ki z manualem? Możliwe to?
Kompletnie bez sensu :mrgreen:
Pavel44
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-28, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Pavel44 »

volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Arti pisze:
gustav pisze:http://www.turbodiesel.pl/

Zaprzal ogranie soft pod manual RS6
Co znaczy soft, chodzi ci tylko o silnik?
Ponoć glownym problemem jest Abs / Esp i głupie wskazania na desce...
Właśnie rozchodzi się o soft pod abs/esp.
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.

Nie idźcie tą drogą !!!

Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Miałem kiedyś kupować 660 KM RS6 w automacie, skrzynia wzmacniana w TeoMotors, rwało to auto suty straszliwie, moja seria przy tym to był mały pikuś.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Pavel44
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-28, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Pavel44 »

No ale co z wytrzymałością takich aqj czy ank? Które V8 prócz abz-ta najbardziej nadaje sie do uturbienia i połączenia tego z manualem?
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

volski1 pisze:
Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.

Nie idźcie tą drogą !!!

Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.
Mój kolega miał 612km na Loba, więc aż takie legendy to to nie są :-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

Szupryk pisze:
volski1 pisze:
Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.

Nie idźcie tą drogą !!!

Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.
Mój kolega miał 612km na Loba, więc aż takie legendy to to nie są :-)
i też ponoć nigdy nie jechało jak trzeba :-(
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Ta czerwona co nią jeździłem na Loba 650 jeździła bardzo jak trzeba.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

Ja słyszałem tylko o niebieskiej..
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Arti, to juz zasługa skrzyni, nie silnika ;-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

Szupryk pisze:Arti, to juz zasługa skrzyni, nie silnika ;-)
No to całkiem możliwe tylko jak poprawnie zhamować auto jak skrzynia nie jest w stanie przenieść tej mocy na koła?
w sumie auto może mieć pierdyliard koni na silniku a na kołach będzie tylko część tego :roll:
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Z tego co piszecie wychodzi, że tylko ta czerwona, oklejona folią, była RS6 Jakuba Giermaziaka jeździło jak trzeba, ale tam było chyba z 80K PLN włożone.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Masta_J pisze:Z tego co piszecie wychodzi, że tylko ta czerwona, oklejona folią, była RS6 Jakuba Giermaziaka jeździło jak trzeba, ale tam było chyba z 80K PLN włożone.
Jakub je robił dla klienta z Poznania
Obrazek
ODPOWIEDZ