Nowy nabytek RS6 C5, kilka pytań do znawców.
Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.
Nie idźcie tą drogą !!!
Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.
Mój kolega miał 612km na Loba, więc aż takie legendy to to nie sąvolski1 pisze:Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.
Nie idźcie tą drogą !!!
Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.

Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
i też ponoć nigdy nie jechało jak trzebaSzupryk pisze:Mój kolega miał 612km na Loba, więc aż takie legendy to to nie sąvolski1 pisze:Autko udał się doprowadzić do stanu używalności, ale jeszcze sporo mu brakuje.Pavel44 pisze:volski1 A jak u Ciebie temat ze swapem?
Ciągle jeszcze czeka na ogarnięcie elektroniki / softu, z czego najbardziej upierdliwa jest dla mnie praca przepustnicy.
A na zapleczu, powolutku składam sobie silnik według własnych upodobań na bazie ANK.
Ogólnie z perspektywy czasu i zdobytych doświadczeń stanowczo odradzam silniki z rs6.
Nie idźcie tą drogą !!!
Uturbionych V8 na 600+ jest już w PL kilka , o rs6 c5 z mocą 600+... tylko legendy.
