Strona 6 z 34

: 2014-07-30, 13:05
autor: kenpachi
Zrobiłem udpate listy gratów. Duuuużo tego i drogo. Nawet jak by samemu robić to nie mam pojęcia jak niektórzy mogą się zamknąć w 20tyś. modując na stage 3.

: 2014-07-30, 15:44
autor: mogi90
ja kolego tyle musze wpakowac zeby moja jezdzila jak trzeba :D taka kupilem i teraz mam zabawy. Tez bede mial turbiny do wymiany i powaznie sie zastanawiam nad tymi ktore wybrales. Cena bardzo zachecajaca, bo oddawac moje do naprawy to chyba bez sensu :roll:

: 2014-07-30, 15:50
autor: kenpachi
mogi90 pisze:ja kolego tyle musze wpakowac zeby moja jezdzila jak trzeba :D taka kupilem i teraz mam zabawy. Tez bede mial turbiny do wymiany i powaznie sie zastanawiam nad tymi ktore wybrales. Cena bardzo zachecajaca, bo oddawac moje do naprawy to chyba bez sensu :roll:
Jeszcze nie wiem ile wyjdą tak na prawdę. nie wiem ile cła i podatku i innych opłat mi dowalą :)
Ktoś na forum pisał, że można je ogarnąć z Czech za 8mkę z przesyłką :)

Niestety zaczynam powoli się uczyć, że nie ma co liczyć na oszczędzanie z tym samochodem.

Gdybym mógł cofnąć czas to albo bym od razu kupił RS'a albo zamiast "kupować mody", kupiłbym silnik od RS'a (jak już ktoś na forum też zauważył).

Ale z drugiej strony, tuningowanie furki to zabawa :)

Szkoda tylko, że sam nie potrafię tego wszystkiego zrobić, bo bardzo mi się to marzy :-(

: 2014-07-30, 18:55
autor: RooS
kenpachi pisze:Zrobiłem udpate listy gratów. Duuuużo tego i drogo. Nawet jak by samemu robić to nie mam pojęcia jak niektórzy mogą się zamknąć w 20tyś. modując na stage 3.
Aktualnie r%$2la system twój temat, stejdż 1 nie ma ale już 3 leci. Będzie pierwsze S4 chyba które pochłonęło 50tysięcy zanim do 300 koni dobiło. Ale cały czas trzymam kciuki za ten projekt bo i takie muszą być.

: 2014-07-30, 19:53
autor: buba
+1

Jeszcze dycha i może ruszy. CHociaż czekam aż AW wpadnie i wyjaśni że może nie ruszyć

: 2014-07-30, 21:13
autor: Flyer
Straszny ból dupy macie. Wywali wszystko na ziemie, zrobi co będzie do zrobienia i będzie śmigał. To, ze Witek stwierdzil, ze glowice slabe, to nie znaczy, że silnik złom... Trudno żeby w 14-letnim aucie były one w zajebistej kondycji. Założe się, że Wasze serie po sofcie są w podobnej formie. Ja usłyszałem to samo 4 lata temu i do tej pory auto generuje moc, jeździ. Przy okazji modów wpadną nowe głowice i przegląd/remont dołu.
RooS pisze:Będzie pierwsze S4 chyba które pochłonęło 50tysięcy zanim do 300 koni dobiło. Ale cały czas trzymam kciuki za ten projekt bo i takie muszą być.
Widzę, że jasnowidz :mrgreen: Jak dobije do 50k, to wtedy już pewnie będzie jeździć na setupie 400+.

: 2014-07-30, 22:17
autor: luk448
Kolega poprostu zbiera graty te ktore potrzebuje.I wtedy dopiero wszystko wpakuje do auta.Co w tym dziwnego?Nie3 robi po kolei np program i wydech,potem icek itp itd tylko od razu wali na 400+ :mrgreen: Ptaszki mi cwierkaja ze auto juz niedlguo trafi w dobre rece i bedzie modzone.
Powodzonka.

: 2014-07-30, 22:17
autor: kenpachi
Hehehe :) stage 1 to był. Eska jest po programie i wydechu :)
Trzeba być dobrej myśli :) ale za bardzo nie kumam po co sie pierdolic w stage 2 skoro i tak trzeba wyciągać silnik, a skoro wyciągać silnik to czemu nie zrobic stage 3?

Rzeczywiście troche otwarty jestem z tym wszystkim ale to tylko dlatego, ze mam nadziee ze komuś sie to przyda :)

: 2014-07-30, 22:19
autor: luk448
Dla mnie to zupelnie zrozumiale ze nie idzie po kolei po stege'ach tylko od razu atakuje grube 400.Lepsze pierdolniecie bedzie mial po przesiadce z ok 300 i wiekszy banan na mordzie :mrgreen:

: 2014-07-30, 23:51
autor: kenpachi
luk448 pisze:Dla mnie to zupelnie zrozumiale ze nie idzie po kolei po stege'ach tylko od razu atakuje grube 400.Lepsze pierdolniecie bedzie mial po przesiadce z ok 300 i wiekszy banan na mordzie :mrgreen:
Tak jest szefie :) banan jest najważniejszy w tym wszystkim, bo po cóż innego byśmy to robili :-D

Wiem, ze stare, ale banan wiecznie młody :lol:

http://m.youtube.com/watch?v=Lii2PqrOp_o

[ Dodano: 2014-07-30, 23:43 ]
RooS pisze:
kenpachi pisze:Zrobiłem udpate listy gratów. Duuuużo tego i drogo. Nawet jak by samemu robić to nie mam pojęcia jak niektórzy mogą się zamknąć w 20tyś. modując na stage 3.
Aktualnie r%$2la system twój temat, stejdż 1 nie ma ale już 3 leci. Będzie pierwsze S4 chyba które pochłonęło 50tysięcy zanim do 300 koni dobiło. Ale cały czas trzymam kciuki za ten projekt bo i takie muszą być.
Tutaj to grubo przesadziłeś kolego :) 300 koni w s4, to doprowadzenie furki do ok stanu i program :)

Ja program i wydech miałem zrobiony, wiec żeby mieć 300 nic nie musiałem dołożyć ;-) (poza tym sam temat zdradza, ze stage 1 już jest)

[ Dodano: 2014-07-30, 23:44 ]
buba pisze:+1

Jeszcze dycha i może ruszy. CHociaż czekam aż AW wpadnie i wyjaśni że może nie ruszyć
Ta dycha to chyba na gaz, zgadza się? :-P

[ Dodano: 2014-07-30, 23:51 ]
Tak zmieniając temat to mam już tracking number na frankeny :) ciekawe kiedy dojdą bo sprzęgło jakieś takie samotne siedzi w koncie i wyglada jak by se z chęcią podupczylo lol :-P

: 2014-07-31, 08:01
autor: SID
nie spiesz się tak bo w praktyce auto wystroisz i tak na "gwiazdkę" więc szukaj już opon zimowych :-D
tak mają masz auta modyfikowane że co chwila coś wychodzi i się przekłada
ani żaden mechanik Ci w dzień tego nie złoży
uzbrój się w cierpliwość

: 2014-07-31, 08:39
autor: zabba88
Skad ja to znam:)

: 2014-07-31, 09:49
autor: luk448
kenpachi, a kto bedzie Ci auto stroil?To lepiej juz zaklepuj termin :mrgreen:

: 2014-07-31, 09:54
autor: kenpachi
luk448 pisze:kenpachi, a kto bedzie Ci auto stroil?To lepiej juz zaklepuj termin :mrgreen:
No właśnie, tylko, że nie wiem ile potrwa zrobienie, bo mogą być niespodzianki. Tak wogóle, to można takim niezestrojonym samochodem, przejechać kawałek (jakieś 200km)?

: 2014-07-31, 10:36
autor: bracus
200 kilometrów to jest kawałek ? dla mnie kawałek to 5 kilometrów :)
jak Ci ktoś zrobi kalibrację wtrysków to można :mrgreen: